Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00263534/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00281343/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
- 2023/BZP 00288606/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00294110/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00298639/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Audyt dot. usług kluczowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cwiertka@lutycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.lutycka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Audyt dot. usług kluczowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bba031e-0c2e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082933/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Audyt dot. usług kluczowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263534
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZW/DZP/64/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etap I i jedyny oznaczony jako – AUDYT 0 - usługa przeprowadzenia audytu (audyt Ochrony Danych Osobowych, Wymagań Krajowych Ram Interoperacyjności , Wymagań Operatora Usługi Kluczowej po decyzji o wyznaczeniu na Operatora Usług Kluczowych bezpieczeństwa systemu informacyjnego wykorzystywanego do świadczenia usługi kluczowej, zwanego dalej "audytem" u operatora usługi kluczowej zgodnie z wymogami ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa oraz aktów powiązanych pod kątem ich zgodności z przepisami oraz normami, o których mowa poniżej oraz przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu pisemnego sprawozdania z przeprowadzonego audytu wraz z dokumentacją z przeprowadzonego audytu, zwanego dalej „raportem”.
2. Na podstawie zebranych dokumentów i dowodów w ramach Etapu I audytorzy sporządzą pisemne sprawozdanie z przeprowadzonego audytu zgodne z szablonem sprawozdania z audytu zgodnego z ustawą KSC, opracowanym przez Ekspertów z ISSA Polska - Stowarzyszenia do spraw Bezpieczeństwa Systemów Informacyjnych oraz IIA Polska - Instytutu Audytorów Wewnętrznych pod nadzorem ówczesnego Ministerstwa Cyfryzacji (https://www.gov.pl/web/baza-wiedzy/szablony-audytudla-operatorow-uslug-kluczowych
3. Celem audytu jest potwierdzenie zgodności bezpieczeństwa systemu informacyjnego wykorzystywanego do świadczenia Usług Kluczowych z wymaganiami ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa.
Ocena bezpieczeństwa systemu informacyjnego wykorzystywanego do świadczenia usług kluczowych realizowanych przez Szpital oraz identyfikacja i analiza luki zgodności z wymaganiami ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa przeprowadzona powinna zostać w oparciu o 10 obszarów tj.:
• Obszar 1: Organizacja zarządzania bezpieczeństwem informacji
• Obszar 2: Procesy zarządzania bezpieczeństwem informacji
• Obszar 3: Zarządzanie ryzykiem
• Obszar 4: Monitorowanie i reagowanie na incydenty bezpieczeństwa
• Obszar 5: Zarządzanie zmianą
• Obszar 6: Zarządzanie ciągłością działania
• Obszar 7: Utrzymanie systemów informacyjnych
• Obszar 8: Utrzymanie i rozwój systemów informacyjnych
• Obszar 9: Bezpieczeństwo fizyczne
• Obszar 10: Zarządzanie bezpieczeństwem i ciągłością działania łańcucha usług
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ / załącznik nr 1 do umowy - Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej: OPZ) na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8794,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122508,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8794,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Audytu Bezpieczeństwa Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Science Hub - dr Piotr Potejko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482628893
7.3.3) Ulica: Garbarska 8b
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM AUDYTU BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM AUDYTU BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8794,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu w Strefie Płatnego Parkowania na terenie Wildy i Łazarza w Poznaniu.
- DOSTAWA Leków do programów lekowych - Darbopoetinum Alfa
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
- "Dostawa mikroskopu sił atomowych (AFM) o zakresie minimalnym zakresie pracy 100 um x 100 um x 12 um wraz ze szkoleniem, oprogramowaniem i darmową dożywotnią licencją dla Politechniki Poznańskiej"
- Dostawa naczyń i sztućców z tworzywa wielokrotnego użytku
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.