Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00416732/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni drogowej wraz z rampą załadunkową przy budynku nr 1
w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - sprawa nr 81/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni drogowej wraz z rampą załadunkową przy budynku nr 1w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - sprawa nr 81/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f56e7a-5d2b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416732
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 81/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 986107,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogowej wraz z rampą załadunkową przy budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu wraz z obsługą geodezyjną, zgodnie z wymaganiami określonymi w umowie oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiORB) oraz dokumentacji projektowej w tym przedmiarze robót (Załącznik nr 1 do SWZ).
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące: remont nawierzchni drogowych, remont nawierzchni rampy załadunkowej; remont konstrukcji oporowej; remont kanalizacji deszczowej; remont oświetlenia ulicznego; wywóz i utylizacja odpadów; obsługa geodezyjna wykonanego zadania.
Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu
i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.
Teren w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny, z wyłączeniem części tego terenu, gdzie będą wykonywane roboty.
Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu i niezakłóconą możliwość użytkowania terenu kompleksu wojskowego.
Wykonawca przystępując do realizacji zamówienia składa do RZI Bydgoszcz, poprzez geodetę wskazanego w umowie „Zgłoszenie pracy geodezyjnej” zgodnie z załącznikiem nr 3 do Regulaminu Wojskowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz Zespołu uzgadniania Dokumentacji Projektowej przy RZI Bydgoszcz – „Zgłoszenie pracy geodezyjnej” – regulamin dostępny na stronie rzibydgoszcz.wp.mil.pl / pozostałe / do pobrania.
Z chwilą wykonania robót budowlanych, Wykonawca przystąpi do całościowego wykonania
i zakończenia prac pomiarowych / geodezyjnych oraz wykonania operatu geodezyjnego umożliwiającego naniesie zmian na mapę zasadniczą oraz do ewidencji gruntów i budynków. Operat geodezyjny winien być wykonany przez uprawnionego w tym zakresie geodetę,
w sposób zgodny z załącznikiem nr 8 do Regulaminu Wojskowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz Zespołu uzgadniania Dokumentacji Projektowej przy RZI Bydgoszcz – regulamin dostępny na stronie rzibydgoszcz.wp.mil.pl / pozostałe / do pobrania.
Opracowany operat geodezyjny Wykonawca przedkłada do zatwierdzenia do RZI Bydgoszcz.
RZI Bydgoszcz dokonuje analizy otrzymanych dokumentów, następnie odsyła Wykonawcy dokument stanowiący zatwierdzenie operatu geodezyjnego.
Dokument stanowiący zatwierdzenie operatu geodezyjnego, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do odbioru końcowego, wraz z innymi dokumentami określonymi umową.
►Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt);
2) zabezpieczenia terenu przed wejściem osób nieuprawnionych;
3) realizacji robót na terenie wykonywania prac w sposób nieuciążliwy dla użytkowników kompleksu wojskowego;
4) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z terenu kompleksu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej;
5) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność
za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.
►Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy.
►Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.
►Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej
i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność, estetykę i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach.
► Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.
►Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.
►Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności.
Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r., poz. 1587).
W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać podwykonawcę wraz z ofertą.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
► Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony
w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru.
Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy).
Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu.
Wartość złomu zostanie ustalona następująco:
ilość kg złomu stalowego x 0,85 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim);
ilość kg złomu żeliwnego x 1,20 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim);
ilość kg złomu kolorowego (mosiądz) x 18,57 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim);
ilość kg złomu kolorowego (miedź) x 28,83 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim);
ilość kg złomu kolorowego (aluminium- kable) x 8,10 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim);
►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących remont nawierzchni - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233140-2 - Roboty drogowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Remont nawierzchni drogowej wraz z rampą załadunkową przy budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - sprawa nr 81/2023, zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 Ustawy PZP tj. z uwagi na fakt, że w przedmiotowym postepowaniu nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wywóz odpadów komunalnych (odpady BIO) - znak sprawy Z/62/PN/25
- Wymiana wciągarki oraz lin nośnych dźwigów typu SJA 1.19F o numerach fabrycznych A-24041 oraz A-24039 - znak sprawy: Z/56/PN/25
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Piaskach
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianę instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem - budynek nr 11 w kompleksie wojskowym przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie- sprawa nr 55/2025
- Wykonanie diagnostyki oraz naprawy sprzętów specjalistycznych (piece konwekcyjno-parowe i zmywarki przemysłowe) - sprawa numer 52/2025
- Dostawa elektronarzędzi - sprawa 54/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku usługowego z zapleczem sanitarno - socjalnym w Sportowym Centrum w Rokietnicy
- Czersk, Gmina Góra Kalwaria. Remont i konserwacja muru obwodowego Zamku Książąt Mazowieckich, XV w. Etap II"
- Przebudowa i modernizacja magazynu i laboratoriów na 6 piętrze budynku B
- Konserwacja i remont urządzeń odwadniających na drogach
- Transport odpadów o kodzie 19 12 10 - odpady palne (paliwo alternatywne) z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Domaszkowicach
- Remont dróg gminnych Nr 112467E w miejscowości Miejskie Pola i Nr 112469E w miejscowości Żeleźnica z podziałem na części
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.