eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont dachu budynku Placówki Terenowej KRUS w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku Placówki Terenowej KRUS w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Św. Marcin 46/50

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-807

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu budynku Placówki Terenowej KRUS w Kaliszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d23cb80b-2614-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123855/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dachu budynku Placówki Terenowej KRUS w Kaliszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317171

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1200-OP.261.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Remont dachu budynku Placówki Terenowej KRUS w Kaliszu”
2. Zakres robót objętych zamówieniem:1) Demontaż instalacji odgromowej do ponownego montażu i dokonanie nowych pomiarów,2) Rozbiórka pokrycia dachowego wraz z demontażem wszystkich urządzeń,3) Oczyszczenie podkładu, uszczelnienie ewentualnych spękań, przeszlifowanie, odkurzenie i zabezpieczenie powłokowo przed przeciekaniem wody,4) Oczyszczenie powierzchni attyk, odkurzenie i wykonanie warstwy wyrównawczej z suchego betonu C 30/25 z nadaniem spadku na zewnątrz,5) Wykonanie izolacji z folii przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej szerokiej grub. 0,2 mm z zakładami z wywinięciem na attyki,6) Ułożenie mijankowo po 10 cm wełny mineralnej twardej (dach-podłoga) o lambda = 0,30 W/mK, minimalna grubość 20 cm,7) Pokrycie 2 x papa termozgrzewalna (papa podkładowa grub. min. 4,8 mm, nawierzchniowa grub. min. 5,2 mm), odporne na zaginanie przy działaniu niskich i wysokich temperatur,8) Wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, powlekanej akrylem grub. 0,7 mm, połączenie styków dwóch płaszczyzn wykonać na rąbek stojący,9) Uszczelnienie miejsc przejść rur przewodowych i osłonowych na styku z pokryciem dachowym, poprzez rury przelotowe fajkowe,10) Uszczelnienie kominków wentylacyjnych systemowymi „opaskami” lub obróbkami blacharskimi,11) Wykonanie obróbek blacharskich wyłazu dachowego,12) Wykonanie mocowania papy na attyce za pomocą aluminiowych listew dociskowych (pod opierzeniem),13) Zamontowanie jednostek zewnętrznych na specjalnej konstrukcji z profili zamkniętych ocynkowanych i malowanych proszkowo,14) Izolacja kominów płytą z wełny mineralnej twardej (dach-podłoga) o lambda = 0,30 W/mK grub. 5,0 cm z wyprawą w systemie BSO,15) Usunięcie zawilgoceń ścian i stropu nad sufitem podwieszonym,16) Uzupełnienie i naprawa tynku na kominach,17) Wymiana płyt systemowych sufitu podwieszanego.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna na którą składają się:
1) Ekspertyza stanu technicznego dachu
2) Opis techniczny
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
4) Przedmiar Robót.
4. Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy zawartych w Rozdziale II SWZ.
5. Okres gwarancji i rękojmi
Wykonawca winien udzielić 60-miesięcznej gwarancji oraz 60-miesięcznej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Bieg okresu gwarancji oraz rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych, kończy zaś wraz z upływem 60-miesięcznego okresu gwarancji oraz 60-miesięcznego okresu rękojmi za wady - licząc od dnia podpisania protokołu końcowego.
6. Wizja lokalna
1) Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej.
2) Zamawiający umożliwi zainteresowanym Wykonawcom dokonanie indywidualnych oględzin po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym mailowym pod adresem: poznan@krus.gov.pl.
3) Wizji lokalnej można dokonać od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 14.00.
4) Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest wymogiem obligatoryjnym i nie skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18) w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
5) Koszty związane z przeprowadzeniem wizji ponosi Wykonawca.
6) Podczas oględzin obiektu nie są udzielane Wykonawcom żadne informacje. Sposób kontaktowania się z Zamawiającym określa Rozdział XI SWZ.
7) W przypadku pytań lub wątpliwości, w tym także wynikających z dokonanych oględzin Wykonawca winien zwrócić się z wnioskiem do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp
1) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania prac dekarskich i ogólnobudowlanych były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zawartej na podstawie art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
2) Wymagania, co do weryfikacji obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcje z tego tytułu zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy zawartej w Rozdziale II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261410-1 - Izolowanie dachu

45321000-3 - Izolacja cieplna

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588491,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 588491,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Elżbieta Perz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221970384

7.3.3) Ulica: Odolanowska 105

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588491,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.