eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa części komputerowych i serwerowych



Ogłoszenie z dnia 2025-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części komputerowych i serwerowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 359 13 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://us.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części komputerowych i serwerowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66fa1f8b-c6aa-4463-9d94-738b4bf7b182

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Część „B” i "E": „Laboratoria czwartej przyrody: aktywizacja społeczności lokalnych w kierunku zielonej transformacji i rozpoznawania lokalnego dziedzictwa antropocenu”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325732

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.33.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50599,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A - Dyski wewnętrzne
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych i serwerowych, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej „sprzętem”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r.), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia w każdej części obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233132-5 - Napędy dyskowe

30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.5.5.) Wartość części: 5506,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B - Dyski zewnętrzne cz. 1
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych i serwerowych, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej „sprzętem”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r.), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia w każdej części obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233132-5 - Napędy dyskowe

30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.5.5.) Wartość części: 5691,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część C - Procesor i chłodzenie
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych i serwerowych, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej „sprzętem”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r.), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia w każdej części obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233132-5 - Napędy dyskowe

30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.5.5.) Wartość części: 1405,74 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część D - Pamięć RAM
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych i serwerowych, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej „sprzętem”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r.), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia w każdej części obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233132-5 - Napędy dyskowe

30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.5.5.) Wartość części: 629,06 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część E - Wizualizer – kamera a dokumenty
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych i serwerowych, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej „sprzętem”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r.), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia w każdej części obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233132-5 - Napędy dyskowe

30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.5.5.) Wartość części: 520,91 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część F - Zasilacze i płyta główna
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych i serwerowych, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej „sprzętem”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r.), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia w każdej części obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233132-5 - Napędy dyskowe

30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.5.5.) Wartość części: 2002,74 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część G - Dyski serwerowe
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych i serwerowych, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej „sprzętem”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r.), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia w każdej części obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233132-5 - Napędy dyskowe

30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.5.5.) Wartość części: 33397,07 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część H - Dyski zewnętrzne – cz. 2
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa części komputerowych i serwerowych, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej „sprzętem”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r.), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia w każdej części obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233132-5 - Napędy dyskowe

30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237280-5 - Akcesoria zasilające

4.5.5.) Wartość części: 1446,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6542,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7945,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6542,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF SEKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470049288

7.3.3) Ulica: Bogusławskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6542,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w tej części podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 266 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 223 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1835,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7945,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1835,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF SEKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470049288

7.3.3) Ulica: ul. Bogusławskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1835,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie podlega unieważnieniu w części D na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z odrzuceniem oferty nr 3, za najkorzystniejszą została uznana oferta nr 2, której cena wynosi: 1.054,11 zł. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w tej części przeznaczył kwotę: 810,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1054,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1054,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF SEKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470049288

7.3.3) Ulica: Bogusławskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1825,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2781,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2725,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AF SEKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470049288

7.3.3) Ulica: Bogusławskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2725,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w tej części podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli wszystkie oferty zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1536,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1897,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1536,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT- TECHNOLOGIES P. Tomczyk, D. Biernat, M. Permus Sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340198808

7.3.3) Ulica: Połomińska 1

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-585

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1536,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.