eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piszczac › Zakup ciągnika rolniczego, wozu asenizacyjnego oraz kamery do inspekcji kanalizacji w ramach projektu "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup ciągnika rolniczego, wozu asenizacyjnego oraz kamery
do inspekcji kanalizacji w ramach projektu „POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Eko Nowa Sp. z o.o.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030293438

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Terespolska 38

1.4.2.) Miejscowość: Piszczac

1.4.3.) Kod pocztowy: 21-530

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@ekonowa.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekonowa.eu

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446335

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00434387

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
4.2.1. część 1 zamówienia – „Zakup ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym”, którego przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę (wraz z transportem do siedziby Zamawiającego) nowego ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym zwanego dalej zestawem, spełniającego minimalne wymagania określone poniżej:
a) ciągnik rolniczy:
 fabrycznie nowy, nieużywany, przystosowany do poruszania się po drogach publicznych, rok produkcji nie starszy niż 2023
 moc znamionowa: nie niższa niż 115 KM,
 norma emisji spalin minimum V
 skrzynia biegów zsynchronizowana, manualna min. 16x16, bieg jałowy, rewers elektrohydrauliczny z regulacją szybkości, zmiany kierunku jazdy
 napęd na 4 koła,
 hydraulika zewnętrzna min. 3 pary szybkozłącza
 wydatek pompy hydraulicznej min. 90 l/min
 WOM tylny min. 2 prędkości, sterowanie WOM i TUZ tylny z błotnika zewnętrznego
 elektrohydrauliczny podnośnik tylny trzypunktowy,
 trzypunktowy TUZ przedni z min. 2 gniazdami hydrauliki podwójnego działania
 łącznik górny do tylnego i przedniego TUZ oraz zestaw kul do łączenia z maszynami
 TUZ- siła podnoszenia tył min. 4t, przód min. 2t, amortyzator hydrauliczny do przedniego TUZ
 zaczep rolniczy do przyczep jednoosiowych,
 amortyzowana kabina,
 układ pneumatyki do sterowania hamulcami przyczepy
 zaczep transportowy regulowany do przyczepy ze sworzniem,
 siedzisko operatora pneumatyczne
 kabina przystosowana do przewozu 2 osób
 fotel operatora pneumatyczny
 Klimatyzacja i ogrzewanie kabiny
 Radio zestawem głośników
 Reflektory przednie i tylne na dachu kabiny
 Oświetlenie ostrzegawcze – pomarańczowa lampa migająca min 2 szt.
 Fabryczny zestaw narzędzi
 Apteczka pierwszej pomocy zgodna z DIN 13164 -1 szt.
 Gaśnica zgodna z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym – 1 szt.
b) wóz asenizacyjny:
 pojemność zbiornika – nie mniejszy niż 8 400 l,
 zbiornik ocynkowany obustronnie,
 zawór stały ciśnieniowy min 4” przy zbiorniku,
 3 króćce do mocowania węży po obu stronach zbiornika,
 zawór przeciw wylewaniu,
 zawór boczny,
 filtr zatrzymujący nieczystości,
 pompa min. 6400 l/min.,
 wąż min 6m z PCV min 4”,
 rozlewacz właściwy,
 wałek WOM,
 właz górny min 600mm
 ecopump
 instalacja elektryczno-oświetleniowa
2) dostarczenie opisu technicznego dla zestawu (w języku polskim) w tym dokumenty potwierdzające, że zestaw spełnia określone wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podejścia (deklaracja CE),
3) dostarczenie instrukcji obsługi zestawu w języku polskim,
4) dostarczenie wszystkich dokumentów wymaganych przepisami powszechnie obowiązującymi do dopuszczenia zestawu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i do ruchu po drogach publicznych, w tym niezbędnych do rejestracji;
5) gwarancję udzieloną na okres nie krótszy niż 24 miesięcy,
6) przeniesienie na Zamawiającego przysługujących Wykonawcy uprawnień z tytułu gwarancji producenta ciągnika i wozu, o ile w tym zakresie uprawnienia te nadal istnieją,
7) przeszkolenie w zakresie budowy, eksploatacji i obsługi zestawu wskazanych pracowników Zamawiającego (szkolenie nastąpi w siedzibie Zamawiającego wraz z przekazaniem zestawu),
8) wóz asenizacyjny winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12.11.2002r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. 2002 nr 193 poz. 1617).

Po zmianie:
4.2.1. część 1 zamówienia – „Zakup ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym”, którego przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) 1) dostawę (wraz z transportem do siedziby Zamawiającego) nowego ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym zwanego dalej zestawem, spełniającego minimalne wymagania określone poniżej:
a) ciągnik rolniczy:
 fabrycznie nowy, nieużywany, przystosowany do poruszania się po drogach publicznych, rok produkcji nie starszy niż 2023
 moc znamionowa: nie niższa niż 115 KM,
 norma emisji spalin minimum V
 skrzynia biegów zsynchronizowana, manualna min. 16x16, bieg jałowy, rewers elektrohydrauliczny z regulacją szybkości, zmiany kierunku jazdy
 napęd na 4 koła,
 hydraulika zewnętrzna min. 3 pary szybkozłącza
 wydatek pompy hydraulicznej min. 80 l/min
 WOM tylny min. 2 prędkości, sterowanie WOM i TUZ tylny z błotnika zewnętrznego
 elektrohydrauliczny podnośnik tylny trzypunktowy,
 trzypunktowy TUZ przedni z min. 2 gniazdami hydrauliki podwójnego działania
 łącznik górny do tylnego i przedniego TUZ oraz zestaw kul do łączenia z maszynami
 TUZ- siła podnoszenia tył min. 4t, przód min. 2t, amortyzator hydrauliczny do przedniego TUZ
 zaczep rolniczy do przyczep jednoosiowych,
 amortyzowana kabina,
 układ pneumatyki do sterowania hamulcami przyczepy
 zaczep transportowy regulowany do przyczepy ze sworzniem,
 siedzisko operatora pneumatyczne
 kabina przystosowana do przewozu 2 osób
 fotel operatora pneumatyczny
 Klimatyzacja i ogrzewanie kabiny
 Radio zestawem głośników
 Reflektory przednie i tylne na dachu kabiny
 Oświetlenie ostrzegawcze – pomarańczowa lampa migająca min 2 szt.
 Fabryczny zestaw narzędzi
 Apteczka pierwszej pomocy zgodna z DIN 13164 -1 szt.
 Gaśnica zgodna z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym – 1 szt.
b) wóz asenizacyjny:
 pojemność zbiornika – nie mniejszy niż 8 400 l,
 zbiornik ocynkowany obustronnie,
 zawór stały ciśnieniowy hydrauliczny min 4” przy zbiorniku,
 3 króćce do mocowania węży po obu stronach zbiornika,
 zawór przeciw wylewaniu,
 zawór boczny,
 filtr zatrzymujący nieczystości,
 pompa min. 6400 l/min.,
 wąż min 6m z PCV min 4”,
 rozlewacz właściwy,
 wałek WOM,
 właz górny (rewizyjny) min 600mm lub właz tylny dolny min 600mm lub dennica tylna otwierana całościowo.
 ecopump
 instalacja elektryczno-oświetleniowa
2) dostarczenie opisu technicznego dla zestawu (w języku polskim) w tym dokumenty potwierdzające, że zestaw spełnia określone wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podejścia (deklaracja CE),
3) dostarczenie instrukcji obsługi zestawu w języku polskim,
4) dostarczenie wszystkich dokumentów wymaganych przepisami powszechnie obowiązującymi do dopuszczenia zestawu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i do ruchu po drogach publicznych, w tym niezbędnych do rejestracji;
5) gwarancję udzieloną na okres nie krótszy niż 24 miesięcy,
6) przeniesienie na Zamawiającego przysługujących Wykonawcy uprawnień z tytułu gwarancji producenta ciągnika i wozu, o ile w tym zakresie uprawnienia te nadal istnieją,
7) przeszkolenie w zakresie budowy, eksploatacji i obsługi zestawu wskazanych pracowników Zamawiającego (szkolenie nastąpi w siedzibie Zamawiającego wraz z przekazaniem zestawu),
8) wóz asenizacyjny winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12.11.2002r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. 2002 nr 193 poz. 1617).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
4.2.2. część 2 zamówienia – „Zakup kamery do inspekcji kanalizacji”, którego przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę (wraz z transportem do siedziby Zamawiającego) fabrycznie nowej kamery do inspekcji kanalizacji, spełniającej minimalne wymagania określone poniżej:
a) statyw z bębnem obrotowym,
b) kamera dedykowana do kanalizacji w zakresie średnic DN50- DN300,
c) monitor:
 min. 5,6” z gniazdem kart pamięci SD,
 regulowany wspornik na ramie kołowrotka,
 obudowa metalowa z osłoną,
 pojedyncze obrazy i sekwencje wideo,
 zintegrowana klawiatura,
 licznik metrów wyświetlany na monitorze,
d) kamera:
 oko kamery 32mm,
 osiowa, analogowa,
 moduł kamery kolorowej o wysokiej rozdzielczości,
 obiektyw szerokokątny,
 automatyczna kontrola przesłony,
 automatyczny obraz samopoziomujący,
 wysokowydajne światło LED,
 kombinacja szkła ochronnego z szafiru i tworzyw sztucznych,
 stała ostrość,
 zakręty 45o od DN50 i 87o od DN70,
e) kabel wsuwany o długości 60m umieszczony na bębnie ze stali nierdzewnej,
f) wejście/wyjście wideo BNC,
g) zasilanie 100V AC do 240 V AC,
h) kulka prowadząca od DN70,
i) szczotka prowadząca od DN 100,
j) prowadnica ślizgowa,
k) wodoodporność,
l) hamulec zatrzymujący,
m) jednostka akumulatorowa ze zintegrowaną ładowarką – wbudowany w kołowrotka, praca min 2 godziny, wyświetlanie stanu naładowania,
n) lokalizator – płytka nadajnika wbudowana w bęben, częstotliwość 33 kHz lub 512 kHz,
2) gwarancję udzieloną na okres nie krótszy niż 12 miesięcy,
3) dostarczenie niezbędnego opisu technicznego (w języku polskim),
4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim.

Po zmianie:
4.2.2. część 2 zamówienia – „Zakup kamery do inspekcji kanalizacji”, którego przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę (wraz z transportem do siedziby Zamawiającego) fabrycznie nowej kamery do inspekcji kanalizacji, spełniającej minimalne wymagania określone poniżej:
a) statyw z bębnem obrotowym,
b) kamera dedykowana do kanalizacji w zakresie średnic DN50- DN300,
c) monitor:
 min. 5,6” z gniazdem kart pamięci SD,
 regulowany wspornik na ramie kołowrotka,
 obudowa metalowa z osłoną,
 pojedyncze obrazy i sekwencje wideo,
 zintegrowana klawiatura,
 licznik metrów wyświetlany na monitorze,
d) kamera:
 oko kamery 32mm,
 osiowa, analogowa,
 moduł kamery kolorowej o rozdzielczości min 720x576,
 obiektyw szerokokątny,
 automatyczna kontrola przesłony,
 automatyczny obraz samopoziomujący,
 wysokowydajne światło LED,
 kombinacja szkła ochronnego z szafiru i tworzyw sztucznych,
 stała ostrość,
 zakręty 45o od DN50 i 87o od DN70,
e) kabel wsuwany o długości 60m umieszczony na bębnie ze stali nierdzewnej,
f) wejście/wyjście wideo BNC,
g) zasilanie 100V AC do 240 V AC,
h) kulka prowadząca od DN70,
i) szczotka prowadząca od DN 100,
j) prowadnica ślizgowa,
k) wodoodporność,
l) hamulec zatrzymujący,
m) jednostka akumulatorowa ze zintegrowaną ładowarką – wbudowany w kołowrotka, praca min 2 godziny, wyświetlanie stanu naładowania lub rozwiązanie opierające się na wymiennych akumulatorach o dużej pojemności umożliwiających pracę przez min. 4 godziny, ładowane w dedykowanej ładowarce – min 2 akumulatory
n) lokalizator – płytka nadajnika wbudowana w bęben, częstotliwość 33 kHz lub 512 kHz,
2) gwarancję udzieloną na okres nie krótszy niż 12 miesięcy,
3) dostarczenie niezbędnego opisu technicznego (w języku polskim),
4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-10-18 10:00

Po zmianie:
2023-10-23 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-10-18 10:30

Po zmianie:
2023-10-23 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-11-16

Po zmianie:
2023-11-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.