Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00360518/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4.” - 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych w Pęcherach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016185719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 83
1.5.2.) Miejscowość: Pęchery
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-502
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsspechery.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolalbiska.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24c68928-27cb-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4.” - 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24c68928-27cb-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00270659/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Program kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” - zadanie 2.4.” - 5 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360518
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSS.26.06.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez psychologa, w tym spotkania i konsultacje dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, zwanego dalej programem, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2022 r. poz. 2230) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023 w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.”
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ oraz wzór umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 72610,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym spotkania i konsultacje dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, zwanego dalej programem, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2022 r. poz. 2230) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023 w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.”
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ oraz wzór umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 74200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez fizjoterapeutę, w tym spotkania i konsultacje dla rodziców dziecka/prawnych opiekunówPrzedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, zwanego dalej programem, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2022 r. poz. 2230) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023 w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.”
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ oraz wzór umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 65190,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez terapeutę integracji sensorycznej, w tym spotkania i konsultacje dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, zwanego dalej programem, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2022 r. poz. 2230) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023 w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.”
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ oraz wzór umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 72610,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga, w tym spotkania i konsultacje dla rodziców dziecka/prawnych opiekunów.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, zwanego dalej programem, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2022 r. poz. 2230) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023 w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz. U. 2023 poz. 1801) wynikających z zadania 2.4, Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie.”
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ oraz wzór umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 74200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52936,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52994,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52936,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52936,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52936,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52994,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52936,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52936,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52994,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Olejnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP1231145035
7.3.3) Ulica: Staszica 40m m. 1
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52205,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52994,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52205,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dużo Dobra Natalia Sarosiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP1231330519
7.3.3) Ulica: Tarczyńska 63a
7.3.4) Miejscowość: Prace Duże
7.3.5) Kod pocztowy: 05-504
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52205,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52205,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52994,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52205,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dużo Dobra Natalia Sarosiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP1231330519
7.3.3) Ulica: Tarczyńska 63a
7.3.4) Miejscowość: Prace Duże
7.3.5) Kod pocztowy: 05-504
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52205,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- Przeprowadzenie serii 6 szkoleń "Terenowa edukacja przyrodnicza dzieci i młodzieży", opracowanie ich programu i materiałów edukacyjnych, przeznaczonych dla nauczycieli, pracowników ośrodków (...)
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji oraz moderowaniu (...) Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.