Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej w ramach projektu pn. „Dziś planujemy jutro”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MIKOŁAJA REJA W TOPOLI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001183149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 259
1.5.2.) Miejscowość: Topola
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-530
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp@szkola-topola.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sptopola.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0c02015-9fab-4520-b10a-311dd1c23c961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi cateringowej w ramach projektu pn. „Dziś planujemy jutro”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c02015-9fab-4520-b10a-311dd1c23c96
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00323972/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi cateringowej w ramach projektu pn. „Dziś planujemy jutro”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dziś planujemy jutro” realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie nr umowy: FESW.08.02-IZ.00-0052/24 zawartej 28.02.2025 r. z Województwem Świętokrzyskim reprezentowanym przez Zarząd Województwa pełniącym funkcję Instytucji Zarządzającej programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 305 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zmianami) dalej p.z.p.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt. 1 Pzp w związku z art. 359 pkt 1 ustawy, ogłoszonym w BZP nr 2025/BZP 00368966/01 z dnia 2025-08-08 nie złożono żadnej oferty i postępowanie zostało unieważnione, zaś pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e4698445-55c0-4d5e-b9ba-abc6b273c851
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej polegającej na codziennym przygotowywaniu, dostarczaniu posiłków dla 57 dzieci (uczniów Szkoły Podstawowej w Topoli), zgodnie z zasadami zdrowego żywienia oraz normami żywieniowymi dla dzieci.
a) Wykonawca zobowiązany jest do:
• przygotowywania posiłków zgodnie z ustalonym jadłospisem (np. obiady),
• dostarczania posiłków codziennie w dni robocze do siedziby Zamawiającego,
• zapewnienia odpowiedniego transportu zapewniającego utrzymanie wymaganej temperatury i higieny.
b) Liczba SPOTKAŃ: średnio 12 dni w miesiącu * 15 miesięcy. ŁĄCZNIE 180 spotkań na podstawie harmonogramu zajęć, dziennie z usługi korzysta min. 57 dzieci.
c) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnych decyzji sanepidu oraz spełniania wymogów HACCP w tym wpis do właściwego rejestru na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 ze zmianami).
d) Menu na każdy tydzień musi być przekazywane do akceptacji Zamawiającego z wyprzedzeniem (np. min. 5 dni roboczych przed rozpoczęciem tygodnia).
e) Posiłki muszą być dostarczone w godzinach: 15.00-15.30 (w zależności od potrzeb SZKOŁY Podstawowej w Topoli lub uczniów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aneta Minor "RETRO" Lokal Gastronomiczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821672778
7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-02-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-DAGZ-04-2025
- "Świadczenie usługi żywienia pacjentów Dziennego Domu Opieki Medycznej (dalej DDOM) w ramach Projektu "Pogodna Jesień życia"
- Usługa cateringu w 2026 r. (wyżywienie wraz z obsługą) dla grup FRSE przebywających w obiekcie Warszawskiego Centrum Sportu Młodzieżowego "Agrykola" przy ul. Myśliwieckiej 9 w Warszawie.
- Usługa żywienia pacjentów hospitalizowanych w Instytucie Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI I DOROSŁYCH PODOPIECZNYCH GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OKRESIE OD 01.01.2026 DO 31.12.2026 R.
- Świadczenie usług cateringowych dla seniorów dziennego Domu Senior + w Tarnowie.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





