Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00389821/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00402741/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. kpt. ż. w. Tadeusza Ziółkowskiego w Wierzchucinie Królewskim - dostawa i montaż mebli.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KPT. Ż. W. TADEUSZA ZIÓŁKOWSKIEGO W WIERZCHUCINIE KRÓLEWSKIM
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa im.kpt.ż.w.Tadeusza Ziołkowskiego w Wierzchucinie Królewskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001155822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 35
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchucin Królewski
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-017
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 784013270
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piort.bakalarski@koronowo.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zswierzchucin.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. kpt. ż. w. Tadeusza Ziółkowskiego w Wierzchucinie Królewskim - dostawa i montaż mebli.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90cf2996-377d-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00389382/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. kpt. ż. w. Tadeusza Ziółkowskiego w Wierzchucinie Królewskim - dostawa i montaż mebli.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPWK.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 329658,53 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 297544,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż mebli wyspecyfikowanych w załączniku nr 7 do SWZ.
Wszystkie meble oraz pozostałe elementy wyposażenia wymienione w załączniku nr 7, zwane dalej „meblami”, muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
Muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, świadectwa jakości, atesty i spełniać wszelkie wymogi norm określonych w obowiązującym prawie i być dostosowane do wymagań ergonomii.
4. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z zamawiającym przed realizacją zamówienia ostateczną kolorystykę (wybarwienia) płyt i materiałów, które będą zastosowane w dostarczonych meblach oraz pokryć tapicerskich foteli i krzeseł, zamawiający podał sugerowane kolory.
5. Zamawiający wymaga oznakowania mebli: fotele obrotowe, krzesła i stoły dla uczniów w salach lekcyjnych zgodnie z normą PN-EN 1729-1:2007 Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych, jeżeli certyfikaty dotyczące tych mebli wydano w oparciu o tę normę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39161000-8 - Meble przedszkolne
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39112000-0 - Krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292744,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376401,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292744,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JT Mebel sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891962096
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 45
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292744,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce
- Budowa żłobka w Lubrańcu
- Wysokiej jakości edukacja włączająca w Mieście Grybów - dostosowanie pomieszczeń i ich wyposażenia do potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami, w tym w szczególności z niepełnosprawnością.
- Dostawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Mirzec realizowana w ramach projektu FESW.05.01-IZ.00-0035/23 pn.: "Rozbudowa i doposażenie infrastruktury przedszkolnej w Gminie Mirzec"
- Dostawa i montaż mebli i pomocy dydaktycznych do nowego budynku gminnej placówki edukacyjno-wychowawczej z przeznaczeniem na funkcjonowanie oddziałów żłobkowych i przedszkolnych w Dobrym Mieście
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.