eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchucin KrólewskiWyposażenie Szkoły Podstawowej im. kpt. ż. w. Tadeusza Ziółkowskiego w Wierzchucinie Królewskim - dostawa i montaż mebli.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. kpt. ż. w. Tadeusza Ziółkowskiego w Wierzchucinie Królewskim - dostawa i montaż mebli.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KPT. Ż. W. TADEUSZA ZIÓŁKOWSKIEGO W WIERZCHUCINIE KRÓLEWSKIM

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa im.kpt.ż.w.Tadeusza Ziołkowskiego w Wierzchucinie Królewskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001155822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 35

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchucin Królewski

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-017

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 784013270

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piort.bakalarski@koronowo.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zswierzchucin.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. kpt. ż. w. Tadeusza Ziółkowskiego w Wierzchucinie Królewskim - dostawa i montaż mebli.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90cf2996-377d-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00389382/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. kpt. ż. w. Tadeusza Ziółkowskiego w Wierzchucinie Królewskim - dostawa i montaż mebli.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389821

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPWK.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 329658,53 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 297544,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli wyspecyfikowanych w załączniku nr 7 do SWZ.
Wszystkie meble oraz pozostałe elementy wyposażenia wymienione w załączniku nr 7, zwane dalej „meblami”, muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
Muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, świadectwa jakości, atesty i spełniać wszelkie wymogi norm określonych w obowiązującym prawie i być dostosowane do wymagań ergonomii.
4. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z zamawiającym przed realizacją zamówienia ostateczną kolorystykę (wybarwienia) płyt i materiałów, które będą zastosowane w dostarczonych meblach oraz pokryć tapicerskich foteli i krzeseł, zamawiający podał sugerowane kolory.
5. Zamawiający wymaga oznakowania mebli: fotele obrotowe, krzesła i stoły dla uczniów w salach lekcyjnych zgodnie z normą PN-EN 1729-1:2007 Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych, jeżeli certyfikaty dotyczące tych mebli wydano w oparciu o tę normę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39161000-8 - Meble przedszkolne

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39112000-0 - Krzesła

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292744,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376401,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292744,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JT Mebel sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891962096

7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 45

7.3.4) Miejscowość: Kartuzy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292744,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.