Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00336439/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie nr 1–„Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Moniuszki od ul. Sobieskiego do ul. Krasickiego(...)”oraz Zadanie nr 2–„Budowa odwodnienia w ul. Grabskiego na południe od ul. Sobieskiego(...)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7b1a03a-3104-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie nr 1–„Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Moniuszki od ul. Sobieskiego do ul. Krasickiego(...)”oraz Zadanie nr 2–„Budowa odwodnienia w ul. Grabskiego na południe od ul. Sobieskiego(...)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7b1a03a-3104-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018089/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Zadanie nr 1: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Moniuszki Zadanie nr 2: Budowa odwodnienia ul. Grabskiego (...) w ramach projekt: System gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Sulejówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa II: Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.1. Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska, Typ projektu 2.1.5. Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenach miejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.66.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 638996,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – „Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Moniuszki na odcinku od ul. Sobieskiego do ul. Krasickiego wraz z odtworzeniem nawierzchni” w ramach projektu pn.: „System gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Sulejówek”1) Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Moniuszki wraz z odtworzeniem nawierzchni. Do wybudowania w ramach przedmiotowego zadania jest:
a) kanał grawitacyjny D0,30m o długości łącznej ok. 213,5 m,
b) kanał grawitacyjny D0,20m o długości łącznej ok. 5,0 m,
c) studzienki rewizyjne Ø1000mm w ilości 5 szt.,
d) studzienki rewizyjne Ø1200mm w ilości 2 szt.,
e) wpusty deszczowe Ø500mm w ilości 2 szt.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie dokumentacji budowlanej pn.: „Sieć kanalizacji deszczowej D0,30m i D0,20m w ul. Moniuszki w Sulejówku”. Sporządzonej przez firmę MASKO Sp. z o.o., ul. Kombatantów II Wojny Światowej 1, 05-070 Sulejówek, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
3) Po robotach należy wykonać odtworzenie nawierzchni jezdni zgodnie z wytycznymi właściwego Zarządcy Drogi ujętymi w warunkach odtworzenia nawierzchni, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 490000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – „Budowa odwodnienia w ul. Grabskiego na południe od ul. Sobieskiego wraz z odtworzeniem nawierzchni” w ramach projektu pn.: „System gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Sulejówek”1) Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu odwodnienia w postaci drenażu francuskiego wraz z przyłączem kanalizacji deszczowej. W zakresie zadania do wybudowania są następujące elementy:
a) drenaż z rur drenarskich D0,16m PP K2-Dren o długości łącznej 157,6 m,
b) studzienki rewizyjne Dz315mm – 4 szt.,
c) kanał grawitacyjny D0,20m o długości łącznej ok. 10,3 m.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie:
a) dokumentacji budowlanej pn.: „Przyłącze kanalizacji deszczowej D0,20m w ul. Grabskiego w Sulejówku”, sporządzonej przez firmę MASKO Sp. z o.o., ul. Kombatantów II Wojny Światowej 1, 05-070 Sulejówek, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ,
b) operatu wodno-prawnego w zakresie budowy urządzeń wodnych – studzienek chłonnych Dz315mm z odcinkami drenaży D0,16m oraz odprowadzenia wód opadowych z pasa drogi gminnej (ul. Grabskiego) do ziemi, sporządzonego przez firmę MASKO Sp. z o.o., ul. Kombatantów II Wojny Światowej 1, 05-070 Sulejówek, stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.
3) Po robotach należy wykonać odtworzenie nawierzchni jezdni zgodnie z wytycznymi właściwego Zarządcy Drogi ujętymi w warunkach odtworzenia nawierzchni, stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 148996,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAN-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382631687
7.3.3) Ulica: Fryderyka Chpina 12
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365925,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAN-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382631687
7.3.3) Ulica: Fryderyka Chopina 12
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.