eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usług rozwoju oprogramowania dla posiadanego przez Zamawiającego EspoCRM



Ogłoszenie z dnia 2025-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup usług rozwoju oprogramowania dla posiadanego przez Zamawiającego EspoCRM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446135

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00417037

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Zamawiający stosuje warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
a) Wiedzy i doświadczenia Wykonawcy
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej: 1 (jedną) usługę, której przedmiotem był rozwój oprogramowania i wsparcia dla systemu EspoCRM lub równoważnego systemu klasy CRM, a usługa ta miała wartość wynoszącą co najmniej: 80 000,00 złotych brutto.
Zamawiający pod pojęciem:
„równoważny system klasy CRM” rozumie: system klasy CRM (customer relationship management) zarządzanie relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami, czyli tzw. zbiór zadań, procedur i narzędzi, które są niezbędne w kontakcie z kontrahentem, oparty o oprogramowanie rozwijane w technologii Open Source. System spełniający wymagania co do architektury jak i funkcjonalności tożsamych, o których mowa w Załączniku nr 1 do SOPZ - Opis środowiska uruchomieniowego EspoCRM;
„rozwój” rozumie: jako możliwość przygotowania dodatkowych funkcjonalności i integracji, o których mowa w Załączniku nr
2 do SOPZ – Wykaz prac rozwojowych EspoCRM;
„wsparcie” rozumie: zakres czynności o których mowa w § 13 Załącznika nr 5 do SWZ-wzoru umowy.
UWAGA:
- W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę usługi, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia, wykazana musi zostać wartość złotych brutto dotycząca tej
części usługi, która obejmowała zakresem usługę, o której mowa powyżej.
- W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, niezakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez Wykonawcę usługa, polegająca na rozwoju oprogramowania i wsparcia dla systemu EspoCRM lub równoważnego systemu klasy CRM, na dzień składania ofert musi być zrealizowana na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł brutto.
- Dopuszcza się wykazanie przez Wykonawcę, że poszczególne usługi były realizowane w oparciu o jedną lub kilka Umów.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków Wykonawcy wykazują łącznie.
b) Potencjału kadrowego
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, spełniające minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: dysponuje poniższymi osobami: co najmniej 2 (dwiema) osobami, z których każda:
1) posługuje się językiem polskim w mowie i w piśmie;
2) posiada doświadczenie, niezbędną wiedzę i kompetencje w co najmniej poniżej wskazanym zakresie:
a. w zarządzaniu i administrowaniu systemem EspoCRM lub równoważnym systemem klasy CRM;
b. świadczenia usług wsparcia, utrzymania, integracji przygotowania nowych funkcjonalności i implementacji ich w systemie
EspoCRM lub równoważnym systemie klasy CRM;
c. z REST API w przygotowaniu integracji pomiędzy aplikacjami;
d. z programowaniem aplikacji z wykorzystaniem technologii PHP & MySQL (na przykład: Symfony, WordPress, Laravel);
e. z tworzeniem witryn i aplikacji w języku JavaScript;
f. z konteneryzacją oprogramowania i uruchamianiem aplikacji z wykorzystaniem platformy Docker;
g. w zarządzaniu i administrowaniu serwerami systemu operacyjnego Linux;
h. w integracji z zewnętrznymi usługami – aplikacjami z i do systemu EspoCRM lub równoważnego systemu klasy CRM.
Zamawiający pod pojęciem:
„równoważny system klasy CRM” rozumie: system klasy CRM (customer relationship management) zarządzanie relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami, czyli tzw. zbiór zadań, procedur i narzędzi, które są niezbędne w kontakcie z kontrahentem, oparty o oprogramowanie rozwijane w technologii Open Source. System spełniający wymagania co do architektury jak i funkcjonalności tożsamych, o których mowa w Załączniku nr 1 do SOPZ - Opis środowiska uruchomieniowego EspoCRM.
„doświadczenie, niezbędną wiedzę i kompetencje” rozumie: jako spełniający minimalne cechy dla wsparcia, utrzymania, integracji z systemami zewnętrznymi, przygotowania nowych funkcjonalności ich implementacji w EspoCRM dotyczy:
a) Tworzenia integracji z zewnętrznymi usługami z i do EspoCRM;
b) Tworzenia dodatków rozszerzających funkcjonalność EspoCRM;
c) Dostosowywania EspoCRM do potrzeb NASK PIB;
d) Projektowania procesów za pomocą narzędzia BPM w EspoCRM;
e) Wsparcia przy konfiguracji EspoCRM;
f) Przygotowania integracji EspoCRM z rozwiązaniem do automatyzacji przepływu procesów n8n;
g) Szkolenia pracowników Zamawiającego i administratorów Zamawiającego w zakresie systemu EspoCRM wraz z przygotowanymi funkcjonalnościami przez Wykonawcę. (W przypadku doświadczenia w równoważnym systemie klasy CRM, Wykonawca poświadczy składając w Wykazie osób oświadczenie, że jego kompetencje i doświadczenie umożliwiają świadczenie usług posiadanego przez Zamawiającego EspoCRM)
„wsparcie i utrzymanie i integracja”: rozumie: zakres czynności o których mowa w § 13 Załącznika nr 5 do SWZ-wzoru umowy oraz zakresu przewidzianej integracji opisanej w Załączniku nr 2 do SOPZ - Wykaz prac rozwojowych EspoCRM.
3) zrealizowała co (1) jedną usługę wsparcia lub wdrożenia systemu EspoCRM lub równoważnego systemu klasy CRM,
Zamawiający pod pojęciem:
„wsparcie i wdrożenie”: rozumie: zakres czynności o których mowa w § 13 Załącznika nr 5 do SWZ-wzoru umowy.
„równoważny system klasy CRM” rozumie: system klasy CRM (customer relationship management) zarządzanie relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami, czyli tzw. zbiór zadań, procedur i narzędzi, które są niezbędne w kontakcie z kontrahentem. oparty o oprogramowanie rozwijane w technologii Open Source. System spełniający wymagania co do architektury jak i funkcjonalności tożsamych, o których mowa w Załączniku nr 1 do SOPZ - Opis środowiska uruchomieniowego EspoCRM.
2. Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”.

Po zmianie:
1. Zamawiający stosuje warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
a) Wiedzy i doświadczenia Wykonawcy
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, należycie, co najmniej: 1 (jedną) usługę, której przedmiotem był rozwój oprogramowania i wsparcia dla systemu EspoCRM lub równoważnego systemu klasy CRM, a usługa ta miała wartość wynoszącą co najmniej: 80 000,00 złotych brutto.
Zamawiający pod pojęciem:
„równoważny system klasy CRM” rozumie: system klasy CRM (customer relationship management) zarządzanie relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami, czyli tzw. zbiór zadań, procedur i narzędzi, które są niezbędne w kontakcie z kontrahentem, oparty o oprogramowanie rozwijane w technologii Open Source. System spełniający wymagania co do architektury jak i funkcjonalności tożsamych, o których mowa w Załączniku nr 1 do SOPZ - Opis środowiska uruchomieniowego EspoCRM;
„rozwój” rozumie: jako możliwość przygotowania dodatkowych funkcjonalności i integracji, o których mowa w Załączniku nr
2 do SOPZ – Wykaz prac rozwojowych EspoCRM;
„wsparcie” rozumie: zakres czynności o których mowa w § 13 Załącznika nr 5 do SWZ-wzoru umowy.
UWAGA:
- W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę usługi, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia, wykazana musi zostać wartość złotych brutto dotycząca tej
części usługi, która obejmowała zakresem usługę, o której mowa powyżej.
- W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, niezakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez Wykonawcę usługa, polegająca na rozwoju oprogramowania i wsparcia dla systemu EspoCRM lub równoważnego systemu klasy CRM, na dzień składania ofert musi być zrealizowana na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł brutto.
- Dopuszcza się wykazanie przez Wykonawcę, że poszczególne usługi były realizowane w oparciu o jedną lub kilka Umów.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków Wykonawcy wykazują łącznie.
b) Potencjału kadrowego
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, spełniające minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: dysponuje poniższymi osobami: co najmniej 2 (dwiema) osobami, z których każda:
1) posługuje się językiem polskim w mowie i w piśmie;
2) posiada doświadczenie, niezbędną wiedzę i kompetencje w co najmniej poniżej wskazanym zakresie:
a. w zarządzaniu i administrowaniu systemem EspoCRM lub równoważnym systemem klasy CRM;
b. świadczenia usług wsparcia, utrzymania, integracji przygotowania nowych funkcjonalności i implementacji ich w systemie
EspoCRM lub równoważnym systemie klasy CRM;
c. z REST API w przygotowaniu integracji pomiędzy aplikacjami;
d. z programowaniem aplikacji z wykorzystaniem technologii PHP & MySQL (na przykład: Symfony, WordPress, Laravel);
e. z tworzeniem witryn i aplikacji w języku JavaScript;
f. z konteneryzacją oprogramowania i uruchamianiem aplikacji z wykorzystaniem platformy Docker;
g. w zarządzaniu i administrowaniu serwerami systemu operacyjnego Linux;
h. w integracji z zewnętrznymi usługami – aplikacjami z i do systemu EspoCRM lub równoważnego systemu klasy CRM.
Zamawiający pod pojęciem:
„równoważny system klasy CRM” rozumie: system klasy CRM (customer relationship management) zarządzanie relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami, czyli tzw. zbiór zadań, procedur i narzędzi, które są niezbędne w kontakcie z kontrahentem, oparty o oprogramowanie rozwijane w technologii Open Source. System spełniający wymagania co do architektury jak i funkcjonalności tożsamych, o których mowa w Załączniku nr 1 do SOPZ - Opis środowiska uruchomieniowego EspoCRM.
„doświadczenie, niezbędną wiedzę i kompetencje” rozumie: jako spełniający minimalne cechy dla wsparcia, utrzymania, integracji z systemami zewnętrznymi, przygotowania nowych funkcjonalności ich implementacji w EspoCRM lub równoważnym dotyczy:
a. Tworzenia integracji z zewnętrznymi usługami z i do EspoCRM lub równoważnego;
b. Tworzenia dodatków rozszerzających funkcjonalność EspoCRM lub równoważnego;
c. Dostosowywania EspoCRM lub równoważnego do potrzeb biznesowych;
d. Projektowania procesów za pomocą narzędzia BPM w EspoCRM lub równoważnym;
e. Wsparcia przy konfiguracji EspoCRM lub równoważnym;
f. Przygotowania integracji EspoCRM lub równoważnym z rozwiązaniem do automatyzacji przepływu procesów n8n;
g. Szkolenia pracowników Zamawiającego i administratorów Zamawiającego w zakresie systemu EspoCRM lub równoważnym wraz z przygotowanymi funkcjonalnościami przez Wykonawcę. (W przypadku doświadczenia w równoważnym systemie klasy CRM, Wykonawca poświadczy składając w Wykazie osób oświadczenie, że jego kompetencje i doświadczenie umożliwiają świadczenie usług posiadanego przez Zamawiającego EspoCRM)

„wsparcie i utrzymanie i integracja”: rozumie: zakres czynności o których mowa w § 13 Załącznika nr 5 do SWZ-wzoru umowy oraz zakresu przewidzianej integracji opisanej w Załączniku nr 2 do SOPZ - Wykaz prac rozwojowych EspoCRM.
3) zrealizowała co (1) jedną usługę wsparcia lub wdrożenia systemu EspoCRM lub równoważnego systemu klasy CRM,
Zamawiający pod pojęciem:
„wsparcie i wdrożenie”: rozumie: zakres czynności o których mowa w § 13 Załącznika nr 5 do SWZ-wzoru umowy.
„równoważny system klasy CRM” rozumie: system klasy CRM (customer relationship management) zarządzanie relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami, czyli tzw. zbiór zadań, procedur i narzędzi, które są niezbędne w kontakcie z kontrahentem. oparty o oprogramowanie rozwijane w technologii Open Source. System spełniający wymagania co do architektury jak i funkcjonalności tożsamych, o których mowa w Załączniku nr 1 do SOPZ - Opis środowiska uruchomieniowego EspoCRM.
2. Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-10-01 09:00

Po zmianie:
2025-10-07 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-10-01 10:00

Po zmianie:
2025-10-07 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-10-30

Po zmianie:
2025-11-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.