Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-22
Sanok: zakup wyposażenia biurowego i meblowego dla Oddziału Kardiologii w ramach
zadania Modernizacja SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii -
profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia zgodnie z umową o
dofinansowanie nr UDA-RPPK.05.02.00-18-00909-00, w ramach projektu unijnego
Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu
Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 200445 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145760 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wyposażenia biurowego i meblowego dla Oddziału Kardiologii w ramach zadania Modernizacja SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-RPPK.05.02.00-18-00909-00, w ramach projektu unijnego Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zakup wyposażenia biurowego i meblowego dla Oddziału Kardiologii w ramach zadania Modernizacja SPZOZ w Sanoku - alokacja Oddziału Kardiologii - profilaktyka, diagnostyka i leczenie chorób układu krążenia zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-RPPK.05.02.00-18-00909-00, w ramach projektu unijnego Osi Priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.11.32.00 - Taborety 38.62.20.00 - Lustra 32.55.21.10 - Telefony bezprzewodowe 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.94.20.00 - Środki transportu zwłok 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa jednorazowa mebli robionych wraz z montażem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WENA Beata Turek, Zimna Woda, 38-203 Szczebnie, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26991,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22939,50
Oferta z najniższą ceną: 22939,50 / Oferta z najwyższą ceną: 44412,84
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa jednorazowa mebli gotowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barma Meble Biurowe Sp. z o. o., ul. Kossutha 5A, 40-844 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15104,40
Oferta z najniższą ceną: 15104,40 / Oferta z najwyższą ceną: 19488,84
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa jednorazowa telefonów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Studio Elektryki ROMAN RACZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
Studio Elektryki ROMAN RACZKOWSKI
- Firma Handlowa REWIR Roman Raczkowski, ul. Lipińskiego 73, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1544,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2262,21
Oferta z najniższą ceną: 2262,21 / Oferta z najwyższą ceną: 2262,21
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa jednorazowa wraz z montażem żaluzji okiennych pionowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barma Meble Biurowe Sp. z o. o., ul. Kossutha 5A, 40-844 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8186,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8246,54
Oferta z najniższą ceną: 4275,50 / Oferta z najwyższą ceną: 8605,08
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa jednorazowa dozowników łokciowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Schulke Polska, ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2926,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3099,60
Oferta z najniższą ceną: 3321,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5490,72
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa jednorazowa sprzętu AGD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ŁUSZCZKI IRENEUSZ, Przedsiębiorstwo Handlowe "UNIGA" Ireneusz Łuszczki
- Przedsiębiorstwo Handlowe UNIGA, ul.Rejtana 22/98, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1463,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1519,05
Oferta z najniższą ceną: 1519,05 / Oferta z najwyższą ceną: 2230,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa jednorazowa mebli medycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Specjał, ul. B. Żelińskiego 5, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4869,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5950,56
Oferta z najniższą ceną: 5950,56 / Oferta z najwyższą ceną: 8809,50
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostaw jednorazowa wózka do przewożenia zwłok
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Specjał, ul. B. Żelińskiego 5, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2195,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2875,99
Oferta z najniższą ceną: 2091,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Dostawa jednorazowa wraz z montażem mebli robionych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WENA Beata Turek, Zimna Woda, 38-203 Szczebnie, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21256,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17982,60
Oferta z najniższą ceną: 17158,50 / Oferta z najwyższą ceną: 39913,50
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Dostawa jednorazowa zmywarki do naczyń z funkcją wyparzacza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ŁUSZCZKI IRENEUSZ, Przedsiębiorstwo Handlowe "UNIGA" Ireneusz Łuszczki
- Przedsiębiorstwo Handlowe UNIGA, ul.Rejtana 22/98, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4434,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5535,00
Oferta z najniższą ceną: 5535,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5535,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Sanoku.
- Dostawa z montażem mebli do przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
- Zakup sprzętu medycznego w ramach zadania "Modernizacja, przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Remont odcinkowy dróg powiatowych ul. Dmowskiego, ul. Staszica i ul. Królowej Bony stanowiącej starodroże byłej drogi wojewódzkiej Nr 886 od ronda im. Zdz. Beksińskiego do skrzyżowania z DK28 w Sanoku
- Remont boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w miejscowości Dobra
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Goślinowie: zestaw mebli, kącik wyciszeń, wyposażenie gabinetów specjalistycznych.
- Dostawa artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń i sprzętu gospodarczego dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Zakup wyposażenia do projektu pn. "Adaptacja starego przedszkola na bibliotekę"
- dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych z podziałem na 2 części
- Dostawa 3 mobilnych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa komputerów, laptopów, projektora multimedialnego, telefonów, drukarek itp. dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Wierzejewskiego 12.
więcej: Sprzęt telefoniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.