eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsielskoZakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osielsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Gdańska 55A

1.5.2.) Miejscowość: Osielsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523241864

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@osielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.osielsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f9bcbcb-60e3-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019844/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434129/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZP.271.D.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku, według poniższej specyfikacji:

Część 1: Komputer AIO (5 sztuk) komputer AIO min 23,4" wraz z pakietem Microsoft Office Home & Business 2021 ESD
Procesor: min AMD Ryzen™ 7 5700U (8 rdzeni, 16 wątków, 1.80-4.30 GHz, 12 MB cache)
Pamięć RAM: min 8 GB (SO-DIMM DDR4, 3200 MHz)
Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM :16 GB
Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne): 2/0
Typ ekranu: Matowy, LED, IPS
Przekątna ekranu: min 23,8"
Rozdzielczość ekranu: 1920 x 1080 (FullHD)
Karta graficzna: AMD Radeon™ Graphics
Wielkość pamięci karty graficznej: Pamięć współdzielona
Dysk min SSD PCIe: 512 GB
Wbudowane napędy optyczne - Brak
Dźwięk - Wbudowany mikrofon
Zintegrowana karta dźwiękowa- Wbudowane głośniki stereo
Kamera internetowa - min 1.0 Mpix
Łączność: Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax) ; LAN 10/100/1000 Mbps ;Bluetooth
Złącza min - panel tylny
USB 2.0 - 2 szt.
USB 3.2 Gen. 1 - 2 szt.
RJ-45 (LAN) - 1 szt.
HDMI - 1 szt.
AC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Złącza - panel boczny
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
Zasilacz- 90 W
Podświetlenie obudowy - Nie
Dodatkowe informacje - Wbudowany moduł TPM
Mysz i klawiatura w zestawie
Klawiatura bezprzewodowa
Mysz bezprzewodowa
Dołączone akcesoria - Kabel zasilający
System operacyjny Microsoft Windows 11 PRO
Waga - 6,8 kg
Gwarancja min. 24 miesiące

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30213100-6 - Komputery przenośne

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku, według poniższej specyfikacji:

Część 2: Monitor 27" 3 sztuki
Typ ekranu Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą IPS 27”
Grubość krawędzi ramek
(maksymalnie) 7.5 mm (ramka górna)
7.5 mm (ramki boczne)
21.5 mm (ramka dolna)
Rozmiar plamki (maksymalnie) 0,234 mm x 0,234 mm
Jasność typowa 350 cd/m2
Kontrast typowy 1000:1
Kąty widzenia (pion/poziom) 178/178 stopni
Czas reakcji matrycy
(maksymalnie) 5ms (gray to gray) w trybie szybkim
8ms (gray to gray) w trybie normalnym
Rozdzielczość maksymalna 2560 x 1440 przy 60Hz
Gama koloru min. 99% sRGB
Częstotliwość odświeżania poziomego 29 – 113 kHz
Częstotliwość odświeżania pionowego 49 – 75 Hz
Pochylenie monitora W zakresie 26 stopni
Wydłużenie w pionie Tak, min 13 cm
PIVOT Tak
Obrót lewo/prawo Min. 90 stopni
Powłoka powierzchni ekranu Antyodblaskowa
Podświetlenie System podświetlenia LED
Zużycie energii Typowo 24W, maksymalne 55W, czuwanie mniej niż 0,3W
Bezpieczeństwo Monitor musi być wyposażony dedykowany slot na linkę zabezpieczającą
Waga bez podstawy Maksymalnie 4,7kg
Waga z podstawą Maksymalnie 7kg
Złącza 1 x HDMI 1.4
1 x DisplayPort 1.2
1 x USB 3.0 upstream
2 x USB 3.0 port – na krawędzi bocznej
2 x USB 2.0 port
Gwarancja 3 lata na miejscu u klienta
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego
Firma serwisująca musi posiadać autoryzację producenta oraz ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty.
Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku niewywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Gwarancja zero martwych pikseli
Certyfikaty TCO Certified Displays
Energy Star Compliance (8.0)
EPEAT Silver
Inne Monitor musi posiadać trwałe oznaczenie logo producenta jednostki centralnej. Odłączany stand bez użycia narzędzi
VESA 100mm. Możliwość podłączenia do obudowy dedykowanych głośników/listwa głośnikowa
Dołączone kable do monitora:
1x kabel DP 1,8m (DP do DP)
1x kabel USB 1,8m
1x kabel zasilający

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 3170,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku, według poniższej specyfikacji:

Część 3: laptop wraz z pakietem Microsoft Office Home & Business 2021 ESD - 1 sztuka
Procesor- Intel Core i5-1135G7 (4 rdzenie, 8 wątków, 2.40-4.20 GHz, 8MB cache)
Pamięć RAM - 16 GB (DDR4, 3200MHz)
Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM - 24 GB
Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne) - 1/0
min. Dysk SSD M.2 PCIe 512 GB
Możliwość montażu dysku SATA (elementy montażowe w zestawie)
Wbudowany napęd optyczny - Nie
Dotykowy ekran - Nie
Typ ekranu - Matowy, LED, EWV
Przekątna ekranu - 14,0"
Rozdzielczość ekranu - 1920 x 1080 (Full HD)
Jasność matrycy - 250 cd/m²
Karta graficzna - Intel Iris Xe Graphics
Pamięć karty graficznej - Pamięć współdzielona
Dźwięk - Wbudowane głośniki stereo
Wbudowany mikrofon
Kamera internetowa - 1.0 Mpix
Łączność:
LAN 1 Gb/s
Wi-Fi 6
Moduł Bluetooth 5.2
Złącza:
USB 2.0 - 1 szt.
USB 3.2 Gen. 2 - 2 szt.
USB Typu-C (z Thunderbolt™ 4) - 1 szt.
HDMI 1.4 - 1 szt.
Czytnik kart pamięci microSD - 1 szt.
VGA (D-sub) - 1 szt.
RJ-45 (LAN) - 1 szt.
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Typ baterii - Litowo-jonowa
Pojemność baterii - 3-komorowa, 3640 mAh
Czytnik linii papilarnych - Tak
Podświetlana klawiatura - Tak
Kolor podświetlenia klawiatury - Biały
Zabezpieczenia
Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock)
Szyfrowanie TPM
Kamera z wbudowaną zaślepką
Obudowa i wykonanie - Aluminiowa pokrywa matrycy
Standard militarny MIL-STD-810H
System operacyjny - Microsoft Windows 10 Pro PL (wersja 64-bitowa)
Dołączone oprogramowanie
Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku)
Dodatkowe informacje
Wielodotykowy, intuicyjny touchpad
NumberPad - touchpad z funkcją klawiatury numerycznej
Komponenty rozszerzone
Wysokość
20,7 mm
Szerokość
323 mm
Głębokość
216 mm
Waga 1,45 kg
Dołączone akcesoria - Zasilacz
Rodzaj gwarancji min 36 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku, według poniższej specyfikacji:

Część 4: Komputer SFF – 1 sztuka
Procesor
Intel Core i5-12500T (6 rdzeni, 12 wątków, 2.00-4.40 GHz, 18 MB cache)
Pamięć RAM
8 GB (SO-DIMM DDR4, 3200 MHz)
Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM 64 GB
Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne) 2/1
Napięcie pamięci RAM 1.2 V
Karta graficzna
Intel UHD Graphics 770
Wielkość pamięci karty graficznej
Pamięć współdzielona
Min. Dysk SSD PCIe 256 GB
Wbudowane napędy optyczne - Brak
Dźwięk - Zintegrowana karta dźwiękowa
Łączność
Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax)
LAN 10/100/1000 Mbps
Bluetooth
Złącza - panel przedni
USB 3.2 Gen. 1 - 2 szt.
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.
Złącza - panel tylny
USB 2.0 - 2 szt.
USB 3.2 Gen. 1 - 2 szt.
RJ-45 (LAN) - 1 szt.
HDMI - 1 szt.
Display Port - 1 szt.
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.
Zasilacz 65 W
Podświetlenie obudowy - Nie
Mysz i klawiatura w zestawie
Klawiatura przewodowa
Mysz przewodowa
Dołączone akcesoria - Zasilacz
System operacyjny - Microsoft Windows 11 Pro
Dołączone oprogramowanie
Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku)
Wysokość 182 mm
Szerokość 36 mm
Głębokość 178 mm
Waga 1,3 kg
Gwarancja - 36 miesięcy (gwarancja producenta)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 3008,13 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku, według poniższej specyfikacji:
Część 5: Dysk SSD min. 512 GB – 5 sztuk
Pojemność min 512 GB
Format2.5"
Interfejs2,5" SATA
Prędkość odczytu (maksymalna)550 MB/s
Prędkość zapisu (maksymalna)520 MB/s
Odczyt losowy 90,000 IOPS
Zapis losowy 80,000 IOPS
Rodzaj kości pamięciTLC
Niezawodność MTBF1 000 000 godz.
Radiator Nie
Dodatkowe informacje256-bitowe szyfrowanie danych AES
Wysokość 7 mm
Szerokość 69,9 mm
Głębokość 100 mm
Gwarancja 60 miesięcy (gwarancja producenta)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37453300-1 - Dyski

4.5.5.) Wartość części: 1504,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.