Og³oszenie z dnia 2022-11-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00015049/01 - Wynik z dnia 2023-01-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej w Kliniskach Wielkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 091 46 98 200
1.5.8.) Numer faksu: 091 46 98298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.goleniow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej w Kliniskach Wielkich
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ae0bfa7a-6718-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00445977
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia ofertê, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy Goleniów: https://goleniow.logintrade.net/
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ okre¶lony w SWZ.
5. Zamawiaj±cy informuje, i¿ wszelka korespondencja dotycz±ca niniejszego postêpowania (pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami) bêdzie odbywa³a siê za po¶rednictwem Platformy Przetargowej Gminy Goleniów: https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie przez Wykonawcê oferty w sposób niezgodny z instrukcj± korzystania z www.logintrade.pl w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy oferta nie zostanie z³o¿ona w miejscu wskazanym przez platformê okre¶lon± w punkcie 3. Nieprawid³owe z³o¿enie oferty skutkowaæ bêdzie nieuwzglêdnieniem jej w prowadzonym postêpowaniu.
7. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Gminy Goleniów: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
8. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy Goleniów:
1) dopuszczalne przegl±darki internetowe:
- Internet Explorer 10 I nowsze wersje, Edge
- Google Chrome
- Mozilla Firefox
- Opera
2) pozosta³e wymagania techniczne:
- dostêp do sieci Internet
- obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax
- w³±czona obs³uga JavaScript
- zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
- zainstalowany Acrobat Reader
- zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
3) O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452). Jednocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy i Miasta, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów;
- Kontakt z administratorem bezpieczeñstwa informacji w Urzêdzie Gminy i Miasta, Plac Lotników 1,: e-mail: abi@goleniow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególno¶ci ze wzglêdu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawart± w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych posiada kategoriê archiwaln± B10 (okres przechowywania 10 lat);
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WGG.271.1.51.2022.KJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. „Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej w Kliniskach Wielkich”, w tym wykonanie wszystkich prac prowadz±cych do osi±gniêcia stanu zgodnego z dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Lokalizacja zakresu: Budynek Szko³y Podstawowej zlokalizowany jest na terenie dzia³ki o nr 375/7 w obrêbie geodezyjnym Kliniska Wielkie przy ulicy Piastowskiej 11.
3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje wykonanie prac remontowych na po³aciach:
1) Po³aæ nr 1 - dach nad sto³ówk± i kot³owni± (budynek z oznaczeniem C,B – oko³o 284,86 m2, porycie papowe),
2) Po³aæ nr 2 - dach nad budynkiem szko³y podstawowej od strony ulicy Piastowskiej (oko³o 558,48 m2, porycie papowe),
3) Po³aæ nr 9 – dach nad Gimnazjum (budynek A – oko³o 860,88 m2, blacha cynkowo-tytanowa),
4) Po³aæ nr 10- daszek nad wej¶ciem do sto³ówki – oko³o 19,50 m2, pokrycie papowe,
5) Po³aæ nr 11 - daszek nad wej¶ciem A do SP- 13,68 m2, blachodachówka wymiana pokrycia dachowego.
Dalszy szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lono w SWZ i pozosta³ych dokumentach zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) cena oferty (C) - 60 pkt,
2) wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi (G) - 40 pkt.
Maksymalna ilo¶æ punktów mo¿liwa do przydzielenia w toku oceny w obrêbie wszystkich kryterium =100 pkt.
W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegaj± odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w nastêpuj±cy sposób:
ad. 1) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty (C):
W kryterium cena oferty najwiêksz± liczbê punktów uzyska oferta z najni¿sz± cen± (brutto).
Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poni¿szy wzór:
Warto¶æ punktowa „C”= Cmin / Cbad x Max(C)
gdzie:
Cmin - cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert nieodrzuconych
Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej
Max(C) - maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za kryterium cena oferty (tj. 60 pkt)
Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone kryterium otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów. Pozosta³ym Wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilo¶æ punktów.
ad. 2) Sposób obliczenia punktów dla kryterium wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi (G):
Maksymalna ilo¶æ punktów mo¿liwa do przydzielenia w toku oceny w obrêbie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawiony ni¿ej wzór w oparciu o zaoferowany okres gwarancji i rêkojmi, który nale¿y podaæ w miesi±cach w formularzu ofertowym (za³. nr 1 do SWZ):
Warto¶æ punktowa (G) = Gbad / Gmax x Max (G)
gdzie:
Gmax – najd³u¿szy okres gwarancji i rêkojmi spo¶ród wszystkich ofert nieodrzuconych
Gbad – okres gwarancji i rêkojmi podany w ofercie badanej
Max(G) - maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za kryterium wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi (tj. 40 pkt)
Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone kryterium otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów. Pozosta³ym Wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilo¶æ punktów.
Wymagany minimalny przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi wynosi 36 miesiêcy. Maksymalny okres gwarancji i rêkojmi wynosi 60 miesiêcy.
Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy do oceny ofert zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy. Brak wskazania w ofercie (w formularzu ofertowym) okresu gwarancji bêdzie równoznaczny z zaoferowaniem 36 miesiêcy, za które Wykonawca otrzyma 0 punktów.
W przypadku gdy Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.
£±czna warto¶æ punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie warto¶ci:
£±czna warto¶æ punktowa= warto¶æ punktowa „C” (cena oferty) + warto¶æ punktowa „G” (wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego, mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w rozdziale 12 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu:2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.
2.2 .uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie do¶wiadczenia tj., ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia tj. obejmuj±ce swoim zakresem remont lub/i przebudowê dachu o pokryciu papowym wraz z obróbkami blacharskimi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³otych ³±cznie z podatkiem VAT za ka¿d± robotê.
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych warto¶ci porównywalnych.
Definicje budowy, przebudowy lub remontu nale¿y rozumieæ zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88).
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie dysponowania nastêpuj±cymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Kierownik Budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej – minimalne wymagania:
- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351, z 2022 r. poz. 88) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88) osoby, które, przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania.
Ponadto zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j Dz.U. z 2021 r. poz. 1646) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2019 poz. 1117).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania– zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
2. O¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1 potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuje wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na ich dzieñ z³o¿enia.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu- zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuje wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na ich dzieñ z³o¿enia.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny wykaz.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny wykaz.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Poza podmiotowymi ¶rodkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:a) formularz ofertowy przygotowany - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ,
b) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
c) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy),
d) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy),
e) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
3. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
4. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w pkt 13.2. SWZ powinni spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy, z zastrze¿eniem, i¿ warunek okre¶lony w pkt 13.2.4 ppkt 1) SWZ winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych Wykonawców.
7. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 13.2.4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ sk³adaj± o¶wiadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 dotycz±ce robót budowlanych, które wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy stanowi±ce za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-06 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-06 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).1.1.Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia zwi±zane z wykonaniem pokryæ dachowych pap±.
2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê tak¿e Wykonawców w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835). Do Wykonawców podlegaj±cych wykluczeniu w tym zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Prace dostosowawczo-modernizacyjne pracowni gastronomicznej przy Zespole Szkó³ nr 1 w Goleniowie przy ul. Niepodleg³o¶ci 1
- Dostawa jednorazowych rêkawic medycznych (ja³owych - chirurgicznych i nieja³owych - diagnostycznych)
- Us³ugi wsparcia poprzez rozwój us³ug spo³ecznych: dietetyka, psychologa i logopedy dla mieszkañców Gminy Goleniów - w podziale na czê¶ci
- ,,Remont stolarki okiennej w pawilonie mieszkalnym B w oddzia³ach 2 - 4 w Zak³adzie Karnym w Goleniowie."
wiêcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach w³asnych i zarz±dzanych przez Tomaszowskie TBS Spó³ka z o.o.
- Remont nawierzchni istniej±cego kortu do gry w tenisa wraz z monta¿em nowego kortu do padla
- Roboty budowlane zwi±zane z malowaniem korytarza na parterze oraz klatki schodowej bocznej, remont zaplecza wf-u i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana wyk³adziny PCV w dwóch salach lekcyjnej
- Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ulicy Urbanowicz 5 - 7 w Sosnowcu.
- MODERNIZACJA POMIESZCZEÑ PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO "BLI¯EJ CIEBIE"
- Przetarg wielozadaniowy dla zadania inwestycyjnego na terenie Schroniska dla zwierz±t bezdomnych przy ul. Opolskiej w Chorzowie - 3 czê¶ci
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.