eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiszkowo › Budowa żłobka w miejscowości Kiszkowo



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka w miejscowości Kiszkowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISZKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kiszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-280

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kiszkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiszkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kiszkowo.bip.net.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka w miejscowości Kiszkowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93399ca5-513b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025281/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa żłobka w miejscowości Kiszkowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404933/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia jest projekt żłobka przeznaczonego dla 45 dzieci. Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej - murowany, przykryty dachem płaskim. Budynek o zwartej bryle w rzucie poziomym w kształcie prostokąta o wymiarach: 15,58 x 31,24m i wysokości 6,34m. Od strony południowej
i zachodniej zaprojektowano podcień, podtrzymywany przez stalowe słupy dekoracyjne. Elewacja budynku wykończona cienkowarstwowym tynkiem w kolorze białym, szarym, zielonym oraz boniowaniem dekoracyjnym wykonanym z tynku imitującego fakturę drewna.
4. Charakterystyczne parametry budynku:
Kubatura brutto: 2.012,08 m2
Powierzchnia zabudowy: 447,13 m2
Powierzchnia użytkowa: 421,38 m2
• Podstawowa: 279,86 m2
• Pomocnicza: 141,52 m2
Powierzchnia całkowita: 447,13 m2
Wysokość budynku: 6,34 m
• Wymiary budynku: 15,58m (elewacja frontowa)
x 31,24m (elewacja boczna)
• Liczba kondygnacji: 1
Budynek przeznaczony jest do korzystania przez osoby niepełnosprawne.
5. Budynek będzie wyposażony w nową instalację wodociągową i kanalizacyjną, zgodnie z projektem instalacji sanitarnych.
Odprowadzanie wód opadowych z połaci dachowych bezpośrednio na teren działki, z powierzchni utwardzonych odprowadzone odpływem liniowym do studzienki bezodpływowej z wykorzystaniem podlewania ogrodu.
6. Wejście główne do budynku znajduje się we frontowej północno-zachodniej elewacji.
Budynek podzielony jest prostym korytarzem na część trzech sal dla dzieci zlokalizowanych w południowej części budynku oraz na część zaplecza żłobka w północnej części budynku.
Korytarz łączy wejście główne z wejściem dodatkowym od strony tylnej – ogrodowej.
W budynku mieszczą się trzy sale przeznaczona dla grup po 15 dzieci. Każda sala ma
wyodrębnione dwie strefy: dzienną i snu, dostęp do toalety, schowek podręczny oraz
posiada własne wejście na taras.
W skład zaplecza żłobka wchodzę: szatnia, biuro, węzeł cateringowy, kotłownia gazowa, pomieszczenie socjalne, toaleta oraz magazyny porządkowe.
Do kotłowni oraz do węzła cateringowego są wejścia od strony zewnętrznej budynku –
północnej strony, z czego kotłownia nie ma połączenia od strony wnętrza budynku.
7. Inwestycja zlokalizowana w miejscowości Kiszkowo, powiat gnieźnieński, dz. Nr 216/7, ark. 1.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
 Załącznik nr A - Dokumentacji projektowej:
Kosztorysach ofertowy/przedmiarach robót
Projekcie zagospodarowania terenu-mapa
Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
 Specyfikacji Warunków Zamówienia, której częścią jest opis przedmiotu zamówienia
 wzorze umowy – załącznik nr 5
9. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w umowie.
9.1 W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia powinny być oznaczone znakiem bezpieczeństwa. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań.
9.2 Wszystkie prace należy wykonać przy zastosowaniu obowiązujących
w tej materii przepisów Prawa budowlanego, Norm Polskich, norm technicznych, przepisów sanitarnych, BHP, pożarowych i aktualnej wiedzy technicznej oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdego rodzaju prac oraz przy zapewnieniu odpowiednich warunków bezpieczeństwa w stosunku do uczestników ruchu.
9.3 Przed przystąpieniem do realizacji robót (zakup, montaż) Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym i Projektantem rodzaj przewidywanych do wbudowania materiałów.
9.4 Jeżeli w dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz kosztorysach ofertowych wskazany został znak towarowy materiału, firma, patent lub pochodzenie oznacza to jedynie kryteria, które należy spełnić i związane jest to z określeniem cech budowlanych, dostaw lub usług będących przedmiotem zamówienia. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie maja na celu naruszenia art. 99 ustawy PZP, a służą jedynie do sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne i estetyczne wskazanego. Materiał równoważny musi posiadać właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania zawarte w dokumentacji. Przed zastosowaniem materiałów równoważnych Wykonawca musi wszelkie zmiany uzgodnić z Zamawiającym i Projektantem. Każdy równoważny materiał musi spełniać co najmniej parametry wskazane w projekcie budowlano wykonawczym, który będzie realizowany. Wykonawca zobowiązany jest przygotować tabelę równoważności dla każdego materiału zamiennego, która zostanie zaakceptowana między innymi przez Projektanta, Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego – Inwestora.
9.5 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
9.6 Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
9.7 W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
10. Zamawiający uznaje, że wykonawca przeanalizuje zakres robót wynikający z dokumentacji, projektu – planu zagospodarowania działki 216/7 gmina Kiszkowo, ark 1, gmina Kiszkowo, przedmiaru robót, wizji terenowej i ewentualne prace dodatkowe konieczne uwzględni w cenie ofertowej, która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
W celu ustalenia terminu wizji lokalnej (fakultatywnie) należy kontaktować się z: Anna Miśkiewicz, tel. : 061 4297014 e-mail: anna.miskiewicz@kiszkowo.pl w dniach i godzinach funkcjonowania Urzędu Gminy w Kiszkowie w godz. 08:00-15:00.
11. Wykonawca udziela obligatoryjnej gwarancji 36 miesięcy na przedmiot zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty, gwarancja obligatoryjna nie podlega punktacji. UWAGA! Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert!
12. Termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia każdorazowo w terminie do 30 dni od doręczenia faktury, a podstawą wystawienia faktury jest protokół częściowy/końcowy odbioru robót.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego fakturowania.
15. Wynagrodzenie za przedmiot umowy – ryczałtowe, płatne w dwóch transzach.
16. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę z dnia 21.07.2022 r. - Decyzja nr 791/2022, nr sprawy AB 6740.689.2022
17. Formularz oferty oraz załączniki do oferty, powinny być wypełnione przez Wykonawcę wg postanowień niniejszej specyfikacji.
18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp stanowi, iż zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W postępowaniu złożono oferty na następujące kwoty:
1. 3 085 053,13 zł
2. 3 468 709,25 zł
3. 2 970 346,09 zł
Oferta z najniższą ceną złożona przez Gringo Spółka z ograniczoną Odpowiedzialnością, ul. Lipowa 29 A, 62-100 Wągrowiec, opiewa na kwotę 2 970 346,09 zł.
Zaoferowana cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie zamawiający nie dysponuje środkami by móc zwiększyć przyjętą i ustaloną w budżecie kwotę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.