eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo"Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów szkół i przedszkoli zlokalizowanych na terenie gminy Kosakowo".



Ogłoszenie z dnia 2025-09-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów szkół i przedszkoli zlokalizowanych na terenie gminy Kosakowo”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów szkół i przedszkoli zlokalizowanych na terenie gminy Kosakowo”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-198ba5f6-36ab-45da-81e3-ea2a20d968b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044461/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 „PRZYGOTOWANIE, DOSTAWA I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY KOSAKOWO”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Wybór trybu zamówienia z wolnej ręki został dokonany na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości świadczenia usług żywieniowych w szkołach publicznych na terenie Gminy Kosakowo. Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym zostało zaskarżone odwołaniem wniesionym do Krajowej Izby Odwoławczej, co uniemożliwiło zawarcie umowy w ustawowym terminie. W zaistniałej sytuacji zawarcie umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki z wybranym wykonawcą było jedynym sposobem zapewnienia nieprzerwanego dostępu dzieci do posiłków, co pozostaje w bezpośrednim interesie publicznym.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-db315c48-fc56-4260-9162-e1e96e3bf46a

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów szkół w okresie od 08.09.2025r. do 30.11.2025r.
Wykonawca ma obowiązek przygotowywania i dostarczenia:
1) dwudaniowych obiadów dla uczniów z klas I-VIII gminy Kosakowo, zwanych dalej posiłkami
2. W roku szkolnym 2024/2025 liczba dzieci korzystających z posiłków szkolnych wynosiła:
około 550 uczniów w klasach I-VIII. W roku szkolnym 2025/2026 szacuje się, że będzie to około 505 uczniów klas I-VIII. Zamawiający zastrzega, że podana ilość posiłków jest wartością szacunkową i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu (o około 20%), w zależności od faktycznego zapotrzebowania.
Prognozowana liczba uczniów korzystających z posiłków w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2025/2026
Szkoła Podstawowa w Pogórzu 175
Szkoła Podstawowa w Kosakowie 230
Szkoła Podstawowa w Mostach 100
razem 505
3. Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów wszystkich szkół na terenie Gminy Kosakowo odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresów: przerw świątecznych oraz ferii zimowych i letnich (w przypadku szkół), obowiązujących w kraju świąt państwowych i kościelnych oraz innych dodatkowych dni wolnych od nauki wyznaczonych przez dyrektora placówki lub związanych ze zdarzeniami nadzwyczajnymi, w wyniku których ustanowione zostaną dni wolne od zajęć dydaktycznych.
4. Wydawanie posiłków powinno odbywać się w godzinach uzgodnionych przez dyrektorów poszczególnych placówek. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy placówki, wydawanie obiadów odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Wszelkie inne zmiany dotyczące czasu i terminów wydawania posiłków wymagają zgody Zamawiającego.
5. Wykonawca przystępując do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonywać zamówienie w pomieszczeniach spełniających wszelkie normy sanitarne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MMAK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860160438

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 17

7.3.4) Miejscowość: Rumia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-230

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5757,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.