Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00340279/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00363887/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla szkół ponadpodstawowych w ramach projektu edukacyjnego „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 677-23-37
1.5.8.) Numer faksu: (84) 639-30-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla szkół ponadpodstawowych w ramach projektu edukacyjnego „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffea4fa6-31ed-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340279
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.37.2023.MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 296509,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy sprzętu komputerowego do szkół objętych wsparciem w projekcie: „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. Celem głównym projektu jest podniesienie efektywności, jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Zamość, tj. dla:
a) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2
b) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 4
c) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 5.
2. Miasto Zamość jest Partnerem w projekcie i dokonuje zakupu pomocy dydaktycznych dla szkół prowadzonych przez Miasto Zamość, tj.: dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 2, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 4 orz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 5. Pomoce po ich zakupie zostaną przekazane ww. szkołom w celu realizacji zadań dydaktycznych określonych w projektach.
3. Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik 6 do SWZ.
4. Zamówienie obejmuje również udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego zgodnie z wymaganiami na dostarczony sprzęt, udzielenie licencji na oprogramowanie i przekazanie dokumentacji dostarczanego sprzętu.
5 Miejsce dostawy wyposażenia: Polska, województwo lubelskie, Zamość (według załącznika nr 6 do SWZ):
poz. 1 - 4 - Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 5, ul. Szczebrzeska 102, 22-400 Zamość
poz. 5 - Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2, ul. Szczebrzeska 41, 22-400 Zamość
poz. 6-19 - Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Piłsudskiego 65, 22-400 Zamość.
6. Dostawa oraz montaż urządzeń będących przedmiotem umowy odbędzie się w wyznaczonych pomieszczeniach Zamawiającego, w czasie ustalonym z Zamawiającym.
7. W czynnościach dotyczących przekazywania przedmiotu umowy Użytkownikowi zobowiązana jest uczestniczyć osoba upoważniona do występowania w imieniu Wykonawcy, tj. uprawniona zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo posiadająca upoważnienie Wykonawcy do dokonania czynności przekazania przedmiotu umowy.
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące liczony od dnia przekazania Zamawiającemu całego przedmiotu zamówienia.
9. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia należy dostarczyć sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, warunki eksploatacji i konserwacji.
10. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy w miejscu docelowym, a także montażu w przypadku, gdy montaż przez Wykonawcę jest warunkiem otrzymania gwarancji na zakupiony sprzęt, obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
11. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
12. Zamawiający informuje, że występujące w załącznikach do SWZ: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów i zaleca traktować, jako przykładowe oraz dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Szczegółowe kryteria równoważności został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ.
13. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność usługi dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
14. Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie przeznaczony dla jednostek oświatowych w rozumieniu art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 931 ze zm.) pozwalający na zastosowanie preferencyjnej stawki podatku VAT, zgodnie z załącznikiem Nr 8 do ustawy, tj. dla jednostek centralnych komputerów, serwery, monitory, zestawy komputerów stacjonarnych, drukarki, skanery, urządzenia komputerowe do pism Braille’a (dla osób niewidomych i niedowidzących) oraz urządzenia do transmisji danych cyfrowych, w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32422000-7 - Elementy składowe sieci
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30125100-2 - Wkłady barwiące
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30232100-5 - Drukarki i plotery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194679,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194679,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194679,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzywna Marek, Łapacz Norbert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572161552
7.3.3) Ulica: ul. W. Przyborowskiego 4/1
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-417
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
jakie przetargi wygrała firma
"MAN COMPLEX" GRZYWNA MAREK, ŁAPACZ NORBERT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194679,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w wybranych obiektach prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2026
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych we wszystkich jednostkach prokuratur okręgu zamojskiego oraz terenu zewnętrznego wokół Prokuratury Rejonowej w Janowie Lubelskim w roku 2026
- Budowa zjazdu z drogi krajowej nr 74 na drogę wew. nr geod. 3/38 w m. Kalinowice
- Dostawa elementów ogrodzenia wraz z rozładunkiem do magazynów 32 WOG w Chełmie zlokalizowanych w miejscowości Wola Uhruska oraz w miejscowości Włodawa.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wykonanie robót budowlanych w obszarze Oddziału Kardiologicznego znajdującego się na III piętrze Budynku "C".
- ZAKUP SPRZĘTU DO "UTRZYMANIA GOTOWOŚCI RATOWNICTWA SPECJALISTYCZNEGO W POLSCE" DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZAMOŚCIU
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- Zakup przedłużeń wsparć dla aktualnie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowani z zakresu informatyki śledczej.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
- Dostawa sprzętu informatycznego, stanowiąca 10 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.