eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbuszowaBudowa oświetlenia drogowego pomiędzy rondami w Kolbuszowej Górnej - cz. I



Ogłoszenie z dnia 2025-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego pomiędzy rondami w Kolbuszowej Górnej - cz. I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego pomiędzy rondami w Kolbuszowej Górnej - cz. I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12967801-1136-4663-8140-af0ac719950e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067895/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa oświetlenia drogowego pomiędzy rondami w Kolbuszowej Górnej - cz. I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383221

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.29.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135251,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robot budowlanych pn.: Budowa oświetlenia drogowego pomiędzy rondami w Kolbuszowej Górnej - cz. I.
Zadanie obejmuje budowę linii kablowej ASXSN 4x35 mm2, o długości 569 m. wraz z bednarką FeZn 4*25 mm., wbudowanie 15 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych, anodowanych w kolorze RAL 9011 lub zbliżonym o wysokości 8 m, przystosowanych do wysięgników aluminiowych, anodowanych w tym samym kolorze, o wysokości 1 m., wysięgu 2 m. Słupy przystosowane do możliwości podwieszenia opraw o ciężarze do 7 kg., potwierdzone stosownym dokumentem, zabezpieczone elastomerem poliuretanowym na wysokość do wnęki słupowej, w technologii trwałego zabezpieczenia. Ponadto montaż 15 szt. opraw oświetleniowych ledowych w kolorze RAL 9011, z fabrycznie wbudowanymi gniazdami NEMA 5/7 pin wraz ze sterownikami oświetlenia (wg dokumentacji to stanowiska S16 do S30). Ostateczną numerację słupów należy uzgodnić z Inwestorem.
Ponadto należy zabudować kompensator mocy biernej z funkcją redukcji harmonicznych min.
do 13 harmonicznej i symetryzacją obciążenia między fazami, w wersji szafowej, wraz
z oprzyrządowaniem i zabezpieczeniami na warunki zewnętrzne, obliczonym na moc opraw ledowych istniejących, tj. 16 szt. po 100 W oraz zabudowanych w tym przetargu (15 szt.). Kompensator powinien zapewnić kompensację mocy biernej tak, by tg ϕ mieścił się w granicach 0 – 0,4, przy ściemnianiu opraw od 100% do 40%. Szafa kompensacyjna ustawiona przy skrzynce zasilającej oświetlenie Ronda. W okresie gwarancji inwestycji (5 lat), kompensator będzie podlegał konserwacji i regulacji przez Wykonawcę, tak by spełniał swoją rolę.
Zadanie należy zgłosić do odbioru do PGE Dystrybucja Rejon Energetyczny Mielec, i zakończyć pozytywnym odbiorem. Teren budowy należy uporządkować i przekazać protokołem zdawczo-odbiorczym PZDW Mielec. Przed przystąpieniem do prac należy uwzględnić zapisy umowy PZDW-RDW-Vw-514/03/2022 z 05.07.2022 r., opracować i uzgodnić Projekt Organizacji Ruchu (w razie potrzeby) oraz zatwierdzić materiały do wbudowania z Inwestorem.

Inwestor w uzgodnieniu z projektantem oczekuje opraw wyspecyfikowanych poniżej, o rozsyle światła jak projektowane oprawy. Oprawy ledowe - strumień świetlny opraw – min. 15297 lm.

Minimalne wymagania dotyczące sterowania i opraw Led:
Oferowany system sterowania i zarządzania oświetleniem każdej z opraw musi być zintegrowany
z już zainstalowanym na terenie Gminy Kolbuszowa systemem „smartly.city”. System musi posiadać funkcjonalność co najmniej w takim zakresie jak już zainstalowany i eksploatowany przez Zamawiającego. W ramach dostawy Zamawiający oczekuje dostawy sterowników systemu zabudowanych do każdej oferowanej oprawy w układzie – oprawa wyposażona w gniazdo NEMA 5/7 pin, sterownik systemu oraz zworę prądową, wyposażone we wtyk odpowiedni do montażu w tym gnieździe. Sterowniki muszą być uniwersalne – zapewniające sterowanie zarówno sygnałem cyfrowanym DALI jak i analogowym 0-10V. Kluczowe parametry sterownika systemu: napięcie zasilania 230V,odporność na uderzenia IK minimum 06, stopień szczelności IP minimum 66, minimalny zakres temperatur pracy -40C do +50C, komunikacja radiowa w częstotliwości nielicencjonowanej 868MHz (zgodnie z normą EN 300 220) do już zabudowanych przez Zamawiającego stacji bazowych na terenie Gminy Kolbuszowa. Opiekunem posiadanego sterowania oświetleniem ulicznym jest firma ISC Spółka z o.o. ul. Krakowska 140a, 34-120 Andrychów.

Oprawy led
1) Obudowa wykonana z ciśnieniowego odlewu aluminium, górna część korpusu wykonana z jednego elementu pozbawiona łączeń, zawiasów oraz żeber
2) Korpus malowany proszkowo z powłoką elektrostatyczną umożliwiającą samoistne usuwanie zanieczyszczeń z obudowy – RAL 9011
3) Obudowa dwukomorowa, oddzielna komora umożliwiająca podłączenie zasilania oraz elementów systemu sterowania
4) Oprawa wykonana w II klasie ochrony przeciwporażeniowej
5) Oprawa wyposażona w system regulujący ciśnienie w oprawie, zapobiegający przed kondensacją wilgoci wewnątrz oprawy
6) Komora oprawy i osprzętu o szczelności IP 66
7) Odporność na uderzenia - IK 09
8) Temperatura barwowa użytych diod z zakresu 3800K – 4200K
9) strumień świetlny lampy – zgodnie z podanymi w opisie powyżej
10) Układ zasilający oprawy umożliwiający sterowanie sygnałem cyfrowym DALI lub analogowym
0 -10 V
11) Redukcja mocy (strumienia) musi odbywać się w sposób płynny przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie a nie przez wyłączanie poszczególnych paneli LED w jednej oprawie
12) Skuteczność świetlna oprawy (uwzględniająca wszystkie straty) min. 160 lm/W
13) Współczynnik mocy (cos φ) ≥0,98 dla mocy znamionowej, utrzymanie współczynnika mocy (cos φ) co najmniej 0,95 przy sterowaniu oprawy w zakresie 20-100% mocy znamionowej
13) Odporność oprawy na przepięcia: 10 kV.
14) Zaczep oprawy powinien stanowić integralną część oprawy i posiadać możliwość montażu
na wysięgniku oraz bezpośrednio na słupach oświetleniowych. Zaczep powinien mieć możliwość regulacji kąta pochylenia min. 0-15⁰ i -15-0⁰
15) Oprawa wyposażona w gniazdo NEMA 5/7pin
16) Gwarancja min. 5 lat (60 miesięcy) od daty odbioru robót
17) Oprawy z certyfikatami: CE, RoHs, ZETOM, TÜV, ENEC, ENEC+

UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów
i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających
z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany
do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały
są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.

Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności z:
a) Dokumentacją techniczną (Rozdział III),
b) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział IV),
c) Przedmiarami robót (Rozdział II ) – przedmiar ma charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179800,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179800,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROSYSTEM Piotr Rębisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141654073

7.3.4) Miejscowość: Wilcza Wola

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179800,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.