eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliskaRemont elewacji leśniczówki Leśnictwa Bartel Mały



Ogłoszenie z dnia 2024-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji leśniczówki Leśnictwa Bartel Mały

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 64

1.5.2.) Miejscowość: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 058 5889818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaliska@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kaliska.gdansk.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie prac z zakresu gospodarki leśnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji leśniczówki Leśnictwa Bartel Mały

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9137eae-3a99-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00347963/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont elewacji w leśniczówce Bartel Mały

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 119482,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Lokalizacja:
Budynek leśniczówki Leśnictwa Bartel Mały Bartel Mały 1, 83-260 Kaliska
na terenie działki nr 272, obrębie Bartel Wielki, gminie Kaliska (nr. inw. 110/009)

2. Zakres prac
Przedmiotem zamówienia jest: elewacji leśniczówki Leśnictwa Bartel Mały na terenie działki nr 272, obrębie Bartel Wielki, gminie Kaliska powiat starogardzki, nr inwentarzowy 110/009. Obiekt o powierzchni zabudowy 155,52 m2, wolnostojący, parterowy z poddaszem częściowo użytkowym, podpiwniczony, w technologii murowanej, z cegły, z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, o kącie pochylenia połaci 45 stopni, krytym blachodachówką. Fundament budynku - kamienno-ceglany, opaska istniejąca - betonowa.

Zakres prac obejmuje: renowację muru polegającą na czyszczeniu zanieczyszczeń nalotów, resztek zapraw; zastosowanie środków zabezpieczających powierzchnie po czyszczeniu przed ponownym zazielenieniem za pomocą środka typu ALGAT i przeciwgrzybicznym typu BORAMON; uzupełnieniu ubytków muru ceglanego i kamiennego; uzupełnienie spoin zaprawą posiadającą właściwości dostosowane do właściwości starych murów (kolor należy dobrać do koloru istniejącej spoiny); dwukrotną impregnację elementów drewnianych podbitki i wiatrownic oraz ścian werandy preparatem olejowym grzybobójczym typu Remmers (w kolorze zbliżonym
do istniejącego) po uprzednim przygotowaniu powierzchni; demontaż starej zniszczonej betonowej opaski z trzech stron budynku; wykonanie opaski
z kostki betonowej o szerokości 1,2 m od strony podwórka oraz 0,6 m
z pozostałych dwóch stron (kostka betonowa dobrana do istniejącej) wraz
z prefabrykownymi betonowymi odpływami przy rurach spustowych 4 szt.; czyszczenie i impregnacja drewnianych okien na parterze i poddaszu lakierobejcą (impregnacja strony zewnętrznej okna, w kolorze dobranym
do istniejącego) - 15 szt., po uprzednim przygotowaniu powierzchni.

Renowacja powinna przywrócić obiektowi jego pierwotny wygląd.
Nie należy stosować kilka kolorów zaprawy dopasowanych wg firmowego wzornika firmy.
Materiały z rozbiórki, zdemontowane niezdatne do ponownego użycia podczas renowacji muru ceglanego stanowią własność Wykonawcy.
Uwaga:
Inwestor przed złożeniem oferty umożliwi dokonanie oględzin miejsca,
w którym mają zostać wykonane prace instalacyjne. Wskazana jest wizja oferenta celem zapoznania się z przedmiotem usługi.
Zdemontowane materiały stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do ich wywozu, zagospodarowania odpadów bądź utylizacji zgodnie z właściwymi przepisami.

Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w karcie technicznej danego materiału i nie powinny być gorsze. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej /karta materiałowa/.

Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne w języku polskim. Roboty budowlane
i wykończeniowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Elementy budowlane
i instalacyjne, co do których jest wymagana klasa odporności ogniowej należy dostarczyć wraz z atestami i świadectwami dopuszczenia potwierdzającymi posiadanie wymaganej klasy.

Uwaga! Do oferty należy przedstawić kosztorys ofertowy POMOCNICZO
z cenami jednostkowymi. Przed podpisaniem umowy należy przedstawić kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej.
Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania
i Odbioru Robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
2) Przedmiar robót (pomocniczo)

Wymagania:
Wykonawca musi posiadać:
a) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) dysponować odpowiednim sprzętem technicznym,
d) zamontowane materiały muszą spełniać wszelkie przepisy ekologiczne, normy prawne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86666,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100800,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86666,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Dariusz Bławat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921972580

7.3.3) Ulica: Osiedle przy rondzie 3

7.3.4) Miejscowość: Pinczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86666,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.