eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prószków › Termomodernizacja budynku biurowo-magazynowego



Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku biurowo-magazynowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Prószków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530562532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 11

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: proszkow@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://proszkow.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku biurowo-magazynowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d26ac55-6698-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00112072/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja budynku biurowo-magazynowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7540005476

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7540005476

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5.2. Za datę przekazania korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej przyjmuje się datę ich przekazania na platformie zakupowej lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego.
5.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy zakupowej wynosi 4 Gb, za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 Mb.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO stanowi załącznik do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO stanowi załącznik do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.19.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 231080,27 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zwanej w zakresie termomodernizacji budynku biurowo-magazynowego zlokalizowanego w Prószkowie przy siedzibie Nadleśnictwa Prószków, ul. Opolska 11, 46-060 Prószków, dz. ew. gruntu nr 152/33, zwane dalej „przedmiotem zamówienia”
3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o projekt wykonawczy pn.: „Remont i termomodernizacja ścian zewnętrznych i stropu budynku biurowego” sporządzony przez mgr inż. arch. IARP Bartosz Młynarski. Prace odbywać się będą na terenach leśnych stanowiących własność Skarbu Państwa, pozostających w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasów Państwowych Nadleśnictwa Prószków; w województwie opolskim, powiat opolski, gmina Prószków, ul. Opolska 11, dz.ew. gruntu nr 152/33.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentach:
1) projekt architektoniczny – załącznik nr 1 do SWZ,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – STWiOR – załącznik nr 1 do SWZ,
3) przedmiar robót – załącznik nr 1 do SWZ - przedmiar robót traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 PZP.
4) Audyt energetyczny;
3.4. Zakres przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie z audytem energetycznym. Zasadniczo prace będące przedmiotem zamówienia polegać będą na:
1) ociepleniu ścian zewnętrznych (metodą ETICS z materiału niepalnego).
2) ocieplenie stropów pod poddaszem nieużytkowym nieogrzewanym.
3) ocieplenie stropodachu nad dobudówką z uwzględnieniem ścian budynku pod przekryciem dachowym.
4) wymiana drzwi zewnętrznych i części okien.
5) malowanie pomieszczeń biurowych i korytarza.
6) uporządkowanie terenu przyległego po prowadzonych robotach,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która zdobędzie w dwóch kryteriach oceny łącznie najwyższą ilość punktów. Maksymalna możliwa ilość punktów wynosi 10.
12.2. Kryteria oceny:
1) Cena – maksymalnie 6 punktów;
2) % realizacji inwestycji w roku 2022 – maksymalnie 4 punkty;
12.3. W zakresie kryterium ceny zamawiający przyzna punkty na podstawie algorytmu C=CN/CO*6, w którym CN - cena brutto najniższej oferty nie podlegającej odrzuceniu; CO – cena brutto ocenianej oferty.
12.4. W zakresie kryterium % realizacji inwestycji w roku 2022 zamawiający przyzna punkty na podstawie algorytmu: do 50% 1 pkt; do 60% 2pkt; do 70% 3 pkt; powyżej 70% 4 pkt. Procent realizacji inwestycji odnosi się do robót o wartości x% oferty. Oznacza to że wykonawca deklarujący realizację zamówienia np. powyżej 70% w roku 2022 zobowiązuje się do realizacji i przedstawienia do odbioru roboty o wartości ponad 70% wartości własnej oferty przed końcem 2022 r.
12.5. Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W przypadku gdy dwie lub większa ilość ofert otrzyma taką samą ilość punktów, Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która otrzymała maksymalną ilość punktów w kryterium ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: % realizacji inwestycji w roku 2022

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

15.1. Wykonawca/Wykonawcy biorący udział w postępowaniu wykażą, że w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie termomodernizacji obiektu budowlanego;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 17.1. Podmiotowe środki dowodowe
1) Oświadczenia dotyczące Wykonawców, Podwykonawców i Podmiotów, o którym mowa w art. 125 PZP składane wraz z ofertą – załączniki 3, 4 do SWZ;
2) Oświadczenia oraz dokumenty składane na podstawie wezwania z art. 274 ust. 1 PZP Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona tj:
 oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy, Podmiotu o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ;
 referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie termomodernizacji obiektu budowlanego. Referencje lub dokumenty powinny zawierać co najmniej: nazwę podmiotu wystawiającego na rzecz którego roboty były realizowane, nazwę Wykonawcy, okres realizacji, informacji czy roboty zostały zrealizowane należycie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 17.1. Podmiotowe środki dowodowe
1) Oświadczenia dotyczące Wykonawców, Podwykonawców i Podmiotów, o którym mowa w art. 125 PZP składane wraz z ofertą – załączniki 3, 4 do SWZ;
2) Oświadczenia oraz dokumenty składane na podstawie wezwania z art. 274 ust. 1 PZP Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona tj:
 oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy, Podmiotu o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ;
 referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie termomodernizacji obiektu budowlanego. Referencje lub dokumenty powinny zawierać co najmniej: nazwę podmiotu wystawiającego na rzecz którego roboty były realizowane, nazwę Wykonawcy, okres realizacji, informacji czy roboty zostały zrealizowane należycie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

18. WADIUM
18.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2500,00 zł
Sposób wniesienia wadium opisano w SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

17.3. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania lub z innego dokumentu regulującego współpracę Wykonawców – umowa spółki, umowa konsorcjum;
3) oświadczenia o których mowa w art. 125 PZP – załączniki 3 i 6 do SWZ – składa każdy z współwykonawców oraz osoba uprawniona do reprezentowania spółki cywilnej w stosunku do tej spółki;
4) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
6) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy - załącznik nr 5

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa JOSEPHINA; https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7540005476

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: p. Marek Jurkiewicz – ref ds. budowlanych i zamówień publicznych; e- mail: marek.jurkiewicz@katowice.lasy.gov.pl;
Kontakt telefoniczny z osobą uprawnioną możliwy jest od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 7:00 – 15:00 pod numerem telefonu 696 442 107.
Wszelką korespondencje związaną z przedmiotem zamówienia należy kierować do Zamawiającego zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale 5 SWZ.
Strona postępowania https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7540005476.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.