Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00395445/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie terenów w Centrum Sportowym Kosakowo w okresie zimowym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kosakowo Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520292081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. W. Andersa 2A
1.5.2.) Miejscowość: Pogórze
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosakowosport.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosakowosport.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8121101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie terenów w Centrum Sportowym Kosakowo w okresie zimowym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6bfec2b-513f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/ZP/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV sklasyfikowany jest jako: 90620000-9 – Usługi odśnieżania
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania terenów zewnętrznych przy Centrum Sportowym Kosakowo, w skład którego wchodzi budynek szkoły oraz obiekty sportowe zlokalizowane przy ul. Żeromskiego nr 11 w Kosakowie, zwane łącznie dalej w umowie: „Centrum Sportowe Kosakowo”.
3. Łączna powierzchnia terenów stanowi około 8.800 m2 oraz obejmuje:
1) dwa parkingi obiektu (parking główny i parking dla pracowników przy wejściu bocznym do budynku szkoły) o powierzchni ok: 5.200 m2
2) dziedziniec szkoły o powierzchni ok. 600 m2
3) chodniki: od bramy bocznej do wejścia głównego do budynku pływalni, wejścia głównego do budynku szkoły oraz wejścia bocznego do budynku szkoły, o łącznej powierzchni ok: 1.500 m2
4) schody oraz podesty (przed wejściem głównym do budynku pływalni, przed wejściem głównym do budynku szkoły, przed wejściem bocznym do budynku szkoły) o powierzchni ok. 100 m2
5) droga pożarowa o nawierzchni asfaltowej o powierzchni ok: 1.400 m2
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) Wykonania usługi gotowości do podjęcia czynności związanych z zimowym utrzymaniem terenów przy Centrum Sportowym Kosakowo, polegającej w szczególności na utrzymywaniu stałej gotowości technicznej do pojęcia akcji świadczenia kompleksowej usługi odśnieżania określonej w pkt. 2), 3) i 4) w całym okresie obowiązywania umowy oraz do bieżącego monitorowania warunków pogodowych;
Zamawiający przewiduje szacowaną ilość dni świadczenia usług w okresie obowiązywania umowy: 151 dni.
2) Wykonania kompleksowej usługi odśnieżania terenów przy Centrum Sportowym Kosakowo z uwagi na występujące warunki atmosferyczne, takie jak: śliskość zimowa lub opady śniegu. Szczegółowy opis usługi stanowi ust. 8 SWZ.
Zamawiający przewiduje szacowaną ilość usług w okresie obowiązywania umowy: 50 usług.
3) Wykonania usługi piaskowania terenów utwardzonych w celu zwalczania, zapobiegania powstawania śliskości terenów objętych zmówieniem, w tym w miejscach szczególnie niebezpiecznych takich jak: dziedziniec, schody, chodniki, ciągi piesze.
Zamawiający przewiduje szacowaną ilość usług w okresie obowiązywania umowy: 25 usług.
4) Wykonania usługi czyszczenia terenów przy Centrum Sportowym Kosakowo polegającą na usunięciu nieczystości powstałych po roztopach w postaci błota pośniegowego, piasku, żwiru z terenów utwardzonych (placów, chodników, parkingów) przy użyciu pojazdu mechanicznego przystosowanego do wykonywania w/w prac. Usługi terenów niedostępnych dla sprzętu mechanicznego należy wykonać metodą ręczną. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na jego koszt do utylizacji nieczystości powstałych po roztopach, o których mowa powyżej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający przewiduje szacowaną ilość usług w okresie obowiązywania umowy: 3 usługi.
5. W celu likwidacji śliskości zimowej, na niebezpiecznych odcinkach powierzchni należy stosować środki niechemiczne, takie jak piasek o średnicy cząstek od 0,1 mm do 1 mm albo kruszywa naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm.
6. Niedopuszczalne jest stosowanie soli, z zastrzeżeniem zdania kolejnego. Zamawiający dopuszcza stosowanie tzw. ekologicznej soli drogowej czyli chlorku wapnia do posypywania jezdni, chodników i placów pod warunkiem, że technologia użycia tego środka wyklucza jego bezpośrednie dostawanie się na tereny zielone. Stosowanie innych substancji chemicznych musi być przedmiotem pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym.
7. Odśnieżanie parkingu należy prowadzić w taki sposób, by czynności nie stwarzały ryzyka uszkodzenia ani zanieczyszczenia zaparkowanych pojazdów, a jednocześnie ich efekt stworzył możliwość bezpiecznego i wygodnego parkowania oraz wyjeżdżania po skorzystaniu z parkingu. Odległość odśnieżania od zaparkowanych samochodów powinna być możliwie najmniejsza z zachowaniem powyższych warunków.
8. Szczegółowy opis sposobu realizacji kompleksowej usługi odśnieżania, o której mowa w ust. 4 pkt. 2):
1) Usługi realizowane będą 24 h na dobę we wszystkie dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli włącznie), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, świąt państwowych i kościelnych, takich jak:
11.11.2023 r.
24.12.2023 r.
25.12.2023 r.
26.12.2023 r.
01.01.2024 r.
31.03.2024 r.
01.04.2024 r.
2) Wykonawca samodzielnie będzie podejmował decyzje o uruchomieniu wykonania kompleksowej usługi odśnieżania z uwagi na występujące warunki atmosferyczne, takie jak: śliskość zimowa lub opady śniegu z zastrzeżeniem, iż:
a) zakończenie tych czynności nastąpi maksymalnie do godziny 06:30 rano każdego dnia,
b) oraz w godzinach od 06:00 rano do 22:00 wieczorem – Wykonawca zobowiązany będzie do podejmowania czynności maksymalnie do 120 minut od wystąpienia zjawisk atmosferycznych powodujących śliskość nawierzchni lub zaleganie śniegu z zastrzeżeniem pkt. 3);
3) Zamawiający uprawniony również jest do samodzielnego wezwania Wykonawcy do rozpoczęcia akcji zimowej tj. realizacji kompleksowej usługi odśnieżania „na zgłoszenie” z uwagi na występujące warunki atmosferyczne.
Przez „wezwanie do realizacji usługi” rozumie się: nawiązanie połączenia telefonicznego z Wykonawcą przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego lub wysłanie informacji przez wiadomość sms z telefonu komórkowego upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia akcji zimowej tj. wykonywanie kompleksowej usługi odśnieżania w maksymalnym czasie do 120 minut.
4) Wykonawca zrealizuje kompleksowe czynności „zimowego utrzymania” powierzchni objętych przedmiotem zamówienia zabezpieczając je przed śliskością, zaleganiem śniegu, błota pośniegowego i lodu, zapewniając ich bezpieczną przejezdność (drogi, parkingi) oraz zapewniając możliwość bezpiecznego ruchu pieszych (chodniki i inne ciągi piesze), w tym wykona czynności polegające w szczególności na:
a) odśnieżaniu chodników, ciągów pieszych, parkingów, dziedzińca szkoły, drogi pożarowej przy użyciu pojazdu mechanicznego wyposażonego w pług do odśnieżania niezbędnego dla sprawnego i terminowego wykonana usługi;
b) zwalczaniu i zapobieganiu powstawania śliskości na terenach objętych zamówieniem przy użyciu pojazdu mechanicznego wyposażonego w pług do odśnieżania niezbędnego dla sprawnego i terminowego wykonana usługi;
c) posypywanie piaskiem terenów utwardzonych w celu zwalczania, zapobiegania powstawania śliskości terenów objętych zamówieniem, w tym w miejscach szczególnie niebezpiecznych takich jak: dziedziniec, schody, chodniki, ciągi piesze;
d) usunięcie błota pośniegowego, piasku, żwiru utrudniającego poruszanie się po parkingach, dziedzińcu szkoły i chodnikach,
e) usługi wymienione w lit. a) – d) w szczególności dot. schodów, ciągów pieszych, chodników niedostępnych dla sprzętu mechanicznego należy wykonać metodą ręczną.
9. Usługi posypania terenów przy Centrum Sportowym Kosakowo określone w ust. 4 pkt. 3) będą realizowane wyłącznie na wezwanie telefoniczne Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zgłoszonych prac w maksymalnym czasie do 2 godzin (120 minut) od momentu wezwania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego tj. od nawiązania połączenia telefonicznego lub wysłania informacji przez wiadomość (sms).
10. Usługi czyszczenia terenów przy Centrum Sportowym Kosakowo określone w ust. 4 pkt. 4) będą realizowane wyłącznie na wezwanie telefoniczne Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zgłoszonych prac w ciągu 24 godzin od momentu wezwania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego tj. od nawiązania połączenia telefonicznego lub wysłania informacji przez wiadomość (sms) lub wysłania wiadomości pocztą elektroniczną (e-mail).
11. Zamawiający informuje, iż ilości wskazane w ramach zamówienia są ilościami szacowanymi (przewidywanymi przez Zamawiającego). Zamawiający będzie zamawiał usługi zgodnie z jego faktycznymi potrzebami, w związku z czym zastrzega sobie prawo zmian ilości i częstotliwości świadczenia usług bądź rezygnacji z części usług. Wskazane ilości i częstotliwości świadczenia usługi zostały przyjęte do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia co nie odzwierciedla realnego zapotrzebowania w czasie trwania realizacji zamówienia i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
12. Pojazdy mechaniczne używane do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy, barwy żółtej samochodowej umieszczony na kabinie pojazdu zgodnie z warunkami wynikającymi z ustawy z dnia 26.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2023 poz. 1047).
13. Operator pojazdów, o którym mowa w ust. 12 musi posiadać odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy oraz znajomość obsługi pojazdów mechanicznych.
14. Wykonawca w okresie obowiązywania zamówienia zapewni całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą wezwanie Wykonawcy do wykonywania przedmiotu umowy.
15. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia lub braku jego wykonania, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego prawidłowego jej wykonania w terminie do 2 godzin (do 120 minut) od zgłoszenia telefonicznego.
16. Wykonawca zobowiązany jest to realizacji zamówienia z wykorzystaniem sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia obejmującym co najmniej 1 (jeden) ciągnik lub inny pojazd mechaniczny przystosowany do wykonywania prac związanych z przedmiotem zamówienia wyposażonym w pług do odśnieżania oraz w zestaw do posypywania. Pojazd mechaniczny przewidziany do realizacji zamówienia musi być sprawny i posiadać dokumenty potwierdzające jego stan techniczny (aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99522,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184793,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99522,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELECTRO-INSTALL KAROL LIPKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871722561
7.3.3) Ulica: POMORSKA NR 7
7.3.4) Miejscowość: DĘBOGÓRZE
7.3.5) Kod pocztowy: 81-198
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELECTRO-INSTALL KAROL LIPKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ELECTRO-INSTALL KAROL LIPKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99522,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-02 do 2024-04-07PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.