eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja aplikacji https://izomery.pzh.gov.pl e-Bazy izomerów trans kwasów tłuszczowych w środkach spożywczych Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH - Państwowego Instytutu Badawczego.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja aplikacji https://izomery.pzh.gov.pl e-Bazy izomerów trans kwasów tłuszczowych w środkach spożywczych Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja aplikacji https://izomery.pzh.gov.pl e-Bazy izomerów trans kwasów tłuszczowych w środkach spożywczych Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a69922-b494-45ab-b64d-d48b9f1eef31

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Dostęp do projektu graficznego i prototypu w Figma, o którym mowa w Rozdziale III SWZ OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) zostanie udostępniony Wykonawcom zainteresowanym udziałem w postępowaniu, wyłącznie po przesłaniu podpisanego oświadczenia i zobowiązania do zachowania poufności na Platformie prowadzonego postępowania.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr II.8 do SWZ.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w Rozdziale 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.DZP.260.860.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja aplikacji https://izomery.pzh.gov.pl e-Bazy izomerów trans kwasów tłuszczowych w środkach spożywczych Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72421000-7 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ustawy Prawo zamówień publicznych
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2)
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
3)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
4)
zdolności technicznej lub zawodowej:
A.
W zakresie doświadczenia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie: należycie wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 usługi wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych (nadal wykonywanych) – referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, dokumenty powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Za usługi Zamawiający rozumie usługi o określonym poniżej zakresie i wartości:
1) co najmniej dwie (2) usługi w zakresie tworzenia lub rozbudowy lub modernizacji aplikacji webowej, o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto każda.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych (nadal wykonywanych), Wykonawca obowiązany jest wykazać się, iż zrealizował należycie w ramach tego świadczenia usługę w zakresie tworzenia lub rozbudowy lub modernizacji aplikacji webowej o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto każda
zakresie zdolności technicznej.
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, tj. zespołem osób, w skład którego wchodzą:
Zadanie realizowane ze środków Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025, finansowane przez Ministra Zdrowia.
10
1.
Kierownik Projektu
Osoba odpowiedzialna za planowanie, nadzór nad realizacją projektu oraz komunikację pomiędzy Zamawiającym a zespołem Wykonawcy. Wymagane doświadczenie i kompetencje:
- co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami IT;
- udokumentowane poprowadzenie co najmniej 2 projektów polegających na tworzeniu lub rozbudowie lub modernizacji aplikacji webowych;
2.
Programista fron-tend (front-end developer)
Osoba odpowiedzialna za utworzenie interfejsu użytkownika aplikacji na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego projektu i makiet w Figma.
Wymagane doświadczenie i kompetencje:
- co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku programisty front-end;
- udokumentowane uczestnictwo w co najmniej 2 projektach w których pełnił rolę programisty front-end;
- biegła znajomość technologii: HTML5, CSS, JavaScript
- praktyczna znajomość i doświadczenie we wdrażaniu motywów oraz integracji z systemami zarządzania treścią (CMS), w szczególności WordPress
- znajomość tworzenia interfejsu użytkownika w oparciu o projekty i makiety utworzone w narzędziach typu Figma lub Adobe XD
3.
Programista back-end (back-end developer)
Osoba odpowiedzialna za implementację logiki biznesowej w tym projektowanie i implementację API na potrzeby komunikacji z front-end, bazę danych oraz bezpieczeństwo i wydajność aplikacji.
Wymagane doświadczenie i kompetencje:
- co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku programisty backend;
- uczestnictwo w co najmniej 2 projektach w których pełnił rolę programisty frontend;
- biegła znajomość języka programowania i frameworka w którym zostanie zrealizowany projekt (np. Java/Spring lub Python/Django);
- doświadczenie z relacyjnymi bazami danych (np. PostgreSQL, MySQL) oraz znajomość SQL;
4. Specjalista ds. Jakości/Tester Oprogramowania
Osoba odpowiedzialna za dostarczenie oprogramowania zgodnie z wymaganiami OPZ (w tym za zgodność z projektem i makietą dostarczoną przez Zamawiającego) oraz wolnego od błędów na podstawie przeprowadzenia testów manualnych.

Wymagane doświadczenie i kompetencje:
- co najmniej 2 lata doświadczenia w testowaniu aplikacji webowych;
- doświadczenie z narzędziami do zgłaszania i śledzenia błędów (np. Jira) - znajomość różnych metodyk i praktyk testowania oprogramowania
Uwaga!: Zamawiający informuje, że jedna osoba może łączyć maksymalnie 2 funkcje.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

UWAGA! Działając na podstawie ar. 126 ust. 2 ustawy Pzp w związku z art. 266 Zamawiający żąda złożenia Wykazu osób objętych kryteriami oceny ofert skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, już do oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony są uprawnione do dokonania zmian umowy o łącznej wartości nieprzekraczającej ………….. zł brutto (nie więcej niż 10% wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1 umowy), niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami PZP.
3.
Zmiana umowy jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami PZP w szczególności w następujących przypadkach:
1) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego;
2) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie;
3) konieczność zmiany terminu wykonania lub odbioru jakichkolwiek prac spowodowana podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac;
4) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa.
4.
Wszystkie postanowienia opisane w ust. 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-08 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia: waga 20%
1) Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanych w załączniku nr II.1.A Wykaz osób objętych kryteriami oceny ofert (sekcja „wykaz dodatkowego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia”) załączonym do Formularza ofertowego (załącznik nr II.1.) i będą stanowić sumę punktów przyznaną w ramach wskazanego doświadczenia dla osób skierowanych do realizacji Zamówienia w zakresie pełnienia funkcji: programista front-end, programista back-end wskazanych w ww. sekcji zawartej w Wykazie, złożonym wraz z ofertą.
2)
Dokument ten (Wykaz osób objętych kryteriami oceny ofert) podlega uzupełnieniu lub poprawieniu ale wyłącznie w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 128 ust 1 ustawy Pzp (sekcja „Informacje potrzebne w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu”) z zastrzeżeniem konsekwencji wskazanych w punkcie 3.
3)
W celu uchylenia jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający wskazuje, iż w przypadku, w którym Wykonawca nie wykaże spełnienia warunku udziału przez osobę pełniącą jedną z w/w funkcji podlegających ocenie w ramach kryterium konieczne będzie wskazanie nowej osoby, doświadczenie nowo wskazywanej osoby nie będzie mogło być brane pod uwagę w ramach kryterium.
4)
Punkty będą przyznawane wyłącznie w oparciu o jednoznacznie podane dane i informacje wskazane w Formularzu – sekcja „wykaz dodatkowego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia” w Wykazie osób objętych kryteriami oceny ofert załączonym do ofert. Informacje wskazane w ww. sekcji nie podlegają uzupełnieniu.
5)
Wykonawca nie jest zobowiązany do wypełnienia informacji zawartych w sekcji „wykaz dodatkowego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia”. W takim przypadku Wykonawca uzyska 0 punktów w tym kryterium.
6)
W przypadku w którym informacje wskazane w sekcji „Informacje potrzebne w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu” nie pozwolą na pozytywną ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zaliczy na poczet oceny spełnienie warunku informacje wskazane w sekcji wykaz dodatkowego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz odpowiednio zmniejszy liczbę punktów w ramach kryterium oceny ofert.
7) Kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia dzieli się na pod kryteria odpowiadające funkcjom osób skierowanych do realizacji zamówienia:
a) Programista front-end – liczba punktów do zdobycia 10;
b) Programista back-end – liczba punktów do zdobycia 10;
Ad.a)
5 pkt za zrealizowanie jednego dodatkowego projektu jako Programista front-end w zakresie tworzenia lub rozbudowy lub modernizacji aplikacji webowej
10 pkt za zrealizowanie dwóch lub więcej dodatkowych projektów jako Programista front-end w zakresie tworzenia lub rozbudowy lub modernizacji webowej
Ad.b)
5 pkt za zrealizowanie jednego dodatkowego projektu jako Programista back-end w zakresie tworzenia lub rozbudowy lub modernizacji aplikacji webowej
10 pkt za zrealizowanie dwóch lub więcej dodatkowych projektów jako Programista back-end w zakresie tworzenia lub rozbudowy lub modernizacji aplikacji webowej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.