Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00300375/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku)
posiłków dla przedszkola i szkoły do Zespołu
Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach w roku szkolnym
2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367338230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322799855
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp12.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp12.gliwice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3faddebb-a7a4-4f40-ae2a-4346aa7b7aec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku)posiłków dla przedszkola i szkoły do Zespołu
Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach w roku szkolnym
2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3faddebb-a7a4-4f40-ae2a-4346aa7b7aec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP12.26.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 508333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) posiłków dla przedszkola i szkoły do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12
w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026.
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczenie posiłków dla dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 12 w Gliwicach polegającym na zapewnieniu kompleksowego świadczenia: przygotowanie posiłków dla Przedszkola i dla Szkoły Podstawowej. Dla Przedszkola
(śniadanie + drugie śniadanie, obiad i podwieczorek) a dla Szkoły Podstawowej obiadu dwudaniowego wraz z napojami o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, świeżych i naturalnych
z obowiązującymi normami bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży
w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach wraz z uwzględnieniem diet dla dzieci będących pod opieką lekarską.
2. Opis posiłków:
a. Dla Przedszkola
1) Śniadanie
poszczególne śniadania powtórzyć się mogą dopiero w następnym tygodniu.
Wykonawca zapewni pełnowartościowy posiłek w postaci śniadania.
2) Obiad dwudaniowy- zupa + drugie danie (1 posiłek)
poszczególne zestawy obiadowe mogą powtórzyć się po 10 dniach żywieniowych. Wykonawca zapewni pełnowartościowy posiłek w postaci dwudaniowego obiadu składającego się z zupy i drugiego dania. Wykonawca musi uwzględnić posiłki mięsne, bezmięsne oraz półmięsne.
3) Podwieczorek- (1 posiłek)
poszczególne zestawy podwieczorkowe mogą powtórzyć się dopiero
w następnym tygodniu. Wykonawca zapewni pełnowartościowy posiłek
w postaci podwieczorka- trzeciego posiłku.
4) Diety –zagwarantowanie przygotowywania i dostarczania diet dla dzieci będących pod opieką lekarską, zgodnie z wytycznymi lekarza (diety każdorazowo muszą być przywożone w jednorazowych opakowaniach dla każdego dziecka które posiada dietę. Diety musza być pakowane osobno dla każdego dziecka, opisane i zabezpieczone. Cena opakowania jednorazowa powinna być ujęta w koszcie posiłku dietetycznego)
5) Rodzic/ opiekun prawny dziecka korzystającego z żywienia ma prawo do wyboru dowolnego zestawu posiłków składającego się z poszczególnych posiłków opisanych powyżej.
b. Dla szkoły podstawowej
1) Obiad dwudaniowy- zupa + drugie danie (1 posiłek)
poszczególne zestawy obiadowe mogą powtórzyć się po 10 dniach żywieniowych. Wykonawca zapewni pełnowartościowy posiłek w postaci dwudaniowego obiadu składającego się z zupy i drugiego dania. Wykonawca musi uwzględnić posiłki mięsne, bezmięsne oraz półmięsne. W cenie zawarty jest również napój.
3. Przygotowanie i dostarczanie maksymalnie 180 zestawów posiłków dziennie (jako jeden zestaw należy uznać zestaw posiłków zadeklarowany przez rodziców/opiekunów prawnych) od poniedziałku do piątku w dni pracujące (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) do Zespołem Szkolno-Przedszkolnym nr 12 w Gliwicach w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Gliwicach:
1) Przedszkole Miejskie nr 7 ul. Lipowa 29 – max 100 zestawów
2) Szkoła Podstawowa nr 15 ul. Lipowa 29 – ok 80 zestawów
4. Godziny dostarczania i odbierania posiłków/ resztek konsumpcyjnych
1) Śniadania – do godz. 7:00
2) Obiady dla PM do godz. 11:00, dla SP do godz. 12:30
3) Podwieczorki do godz. 13:00 – może być dostarczony wraz z obiadem dla SP
5. Odbiór resztek pokonsumpcyjnych powinien odbywać się do końcowej godziny otwarcia placówek tj. 16:30
6. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tytułu niewykorzystania wskazanej max. liczby zestawów posiłków.
7. Wykonawca uwzględni rozliczania z placówką ze środków na podstawie podpisanego porozumienia pomiędzy Zespołem Szkolno-Przedszkolnym nr 12 w Gliwicach a Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Gliwicach ( rozliczanych przez placówkę) w ramach dofinasowania do posiłków oraz dotacji celowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.M.U. MANAGER-POL
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.M.U. MANAGER-POL Andrzej Kyrcz P.M.U. MANAGER-POL Sabina Olchawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480003259
7.3.3) Ulica: Plac Warszawski 5
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.M.U. "MANAGER-POL" S.C. S.OLCHAWA, A.KYRCZ
jakie przetargi wygrała firma
P.M.U. "MANAGER-POL" S.C. S.OLCHAWA, A.KYRCZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Aktualizacja dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Zagospodarowanie terenu pod funkcje rekreacyjne przy Marinie w Gliwicach
- Przebudowa łazienki z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach
- Świadczenie usług serwisowania oraz napraw urządzeń wentylacji i chłodniczych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wyposażenie i adaptacja sali chorych w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Termomodernizacja dachu budynku administracji w Areszcie Śledczym w Gliwicach
- Zakup i wdrożenie systemu do uwierzytelniania i autoryzacji do systemów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
- Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu "Pomoc dla Pomagających" ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Kompleksowa usługa cateringowa na potrzeby spotkania rozpoczynającego projekt BAS4WIND - Kompozyty z włóknami bazaltowymi dla zrównoważonej energetyki wiatrowej.
- Świadczenie kompleksowej całodziennej usługi żywienia pacjentów wraz z dzierżawą pomieszczeń kuchni i bufetu
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dwudaniowych dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze.
- Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do trzech przedszkoli w 2026 roku w dzielnicy Ursus m. st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.