To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Gdańsk: Dostawa rękawic specjalnych i kominiarek niepalnych
Numer ogłoszenia: 200444 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 184276 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, ul. Sosnowa, 80-251 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3477800, fax 058 3477816.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawic specjalnych i kominiarek niepalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A - Rękawice specjalne w ilości - 174 pary. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice specjalne powinny spełniać wymagania zasadnicze dla środków ochrony indywidualnej zawarte w normie PN-EN 659 i w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r.) oraz zostać potwierdzone deklaracją zgodności WE.18424000-7. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - 70 2. Termin realizacji zamówienia - 30 CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B - Kominiarki w ilości - 174 szt.. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kominiarka powinna spełniać wymagania zasadnicze dla środków ochrony indywidualnej zawarte w normie PN-EN 13911 i w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r.)oraz zostać potwierdzone deklaracją zgodności WE.B - 18133000-0. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.30.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007. 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - 70 2. Termin realizacji zamówienia - 30
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7, 18.13.30.00-0.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 33244 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa rękawic specjalnych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KADIMEX Biro Handlowe ul. Wólczyńska 290 01-919 Warszawa, KADIMEX Biro Handlowe ul. Wólczyńska 290 01-919 Wa, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24067,49
- Oferta z najniższą ceną: 24067,49 / oferta z najwyższą ceną: 24067,49
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa kominiarek niepalnych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZOSP RP Wytwórnia Umundiurowania Strażackiego, ul.Żeromskiego 3, 95-060 Brzeziny, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9176,81
- Oferta z najniższą ceną: 9176,81 / oferta z najwyższą ceną: 9176,81
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Tworzenie i uzupełnianie zapasów magazynowych OL i OC oraz zapewnienie ciągłości dostaw na terenie Gminy Wolanów
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Chełmiec oraz efektywności działań podmiotów obrony cywilnej i ochrony ludności poprzez zakup nowoczesnego wyposażenia
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- sukcesywna dostawa rękawic laboratoryjnych w okresie 18 m-cy , znak sprawy DZP-23/146/25
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





