Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401520/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa w formie bezgotówkowej przy pomocy kart flotowych dla pojazdów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472958803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łagiewnicka 54/56
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-463
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.malgorzata.patura@witd.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/witd-lodz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0817b280-3912-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa w formie bezgotówkowej przy pomocy kart flotowych dla pojazdów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0817b280-3912-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00231134/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup paliwa w formie bezgotówkowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401520
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WITD.ZP.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 691056,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych dla środków transportu znajdujących się w zasobach Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) 09132100-4 - benzyna bezołowiowa (EN 228)
2) 09134100-8 - paliwo do silników diesla (EN 590)
3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać obowiązującym normom PN-EN 228 dla benzyny bezołowiowej Pb95 oraz PN-EN 590 dla oleju napędowego ON.
4. Paliwo proponowane przez wykonawcę musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r. poz.1680).
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zabezpieczył możliwość zakupu paliwa na terenie miasta Łodzi oraz w oddziałach terenowych Zamawiającego tj. Łowiczu, Sieradzu i Piotrkowie Trybunalskim przy czym:
1) na terenie miasta Łodzi, posiadał co najmniej 5 stacji paliw,
2) w oddziałach terenowych WITD tj. Łowiczu, Sieradzu i Piotrkowie Trybunalskim przynajmniej 2 stacje paliw w promieniu do 5 kilometrów od każdego z tych miast .
3) posiadał przynajmniej 1 stację paliw w każdym powiecie województwa łódzkiego.
Wykaz stacji paliw stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 760725 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 760725 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 760725 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: ul. Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 760725 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2027-07-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup zestawu do terapii polem magnetycznym dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Łodzi
- Zakup aparatu RTG stomatologicznego cyfrowego punktowego z czujnikiem wewnątrzustnym RVG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Łodzi
- Dostawa poduszek, prześcieradeł z gumką, koców, ciśnieniomierzy, termometrów oraz pojemników do transportu próbek dla USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- Dostawa granulatów i pokarmu dla zwierząt w Holding Łódź Sp. z o.o. w 2026 roku
- Dostawa mięsa, królików, gryzoni i drobiu dla zwierząt w Holding Łódź Sp. z o. o. w 2026 roku
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- [D/7/TP/2025] Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego.
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2026
- ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO, ETYLINY I AD BLUE Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W 2026 ROKU
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Bielsku Podlaskim w 2026 roku
- Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim i Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim na lata 2026 - 2027
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy Tarnów i Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Tarnów w roku 2026.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





