eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczRemont ul. 1-go Maja w Wałczu



Ogłoszenie z dnia 2025-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. 1-go Maja w Wałczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wałcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwalcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.walcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/939993

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ul. 1-go Maja w Wałczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-150a4018-28a6-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029142/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Remont ul. 1 Maja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamierzenie budowlane obejmuje:
a) Na całej długości ulicy projektuje się remont nawierzchni bitumicznej, poprzez jej sfrezowanie, wyrównanie do projektowanego profilu oraz ułożenie warstwy wiążącej AC16W gr.6cm i warstwy ścieralnej SMA11 gr.4cm.
Z uwagi na zmienną grubość wyrównania profilu, zawierającą się w przedziale od 0cm
do 4cm – wyrównanie należy wykonać tylko lokalnie - w miejscach gdzie grubość warstwy wyrównawczej osiąga min. 3cm – zgodnie z przekrojami poprzecznymi. Pozostałą ilość masy wyrównawczej, należy wbudować łącznie z warstwą wiążącą.
W celu polepszenia efektu wizualnego zamknięcia warstwy ścieralnej, dopuszcza się zastosowanie mieszanki SMA8.
W celu uniknięcia złącza podłużnego w warstwie wiążącej i ścieralnej, należy każdą z nich układać pełną szerokością projektowanej nawierzchni. W tym celu Wykonawca powinien dysponować rozkładarką masy o minimalnej szerokości stołu roboczego 3,00m, z możliwością jego rozsunięcia/rozbudowy do szerokości 6,20m.
b) Istniejące chodniki na odcinkach w km:
i. 0+010 – 0+212 SP,
ii. 0+415 – 0+789 SP,
iii. 0+410 – 0+789 SL,
pozostawia się bez zmian.
c) Z uwagi na korektę wysokościową i sytuacyjną, przełożeniu podlega istniejąca nawierzchnia:
i. zjazdów oraz przestawieniu związany z nim krawężnik w km:
 0+076,15 SP,
 0+100,00 SP,
 0+124,90 SP,
 0+158,40 SP,
 0+212,90 SP,
 0+300,00 SP,
ii. chodników wraz z krawężnikiem w km:
 0+000 – 0+010 SP
 0+304 – 0+372 SP
d) Na odc. w km 0+000 – 0+397,00 SL oraz w km 0+218,00 – 0+296,00 SP, zaprojektowano remont istniejących chodników i zjazdów, polegający na wymianie istniejącej nawierzchni z płytek na nawierzchnię z kostki bet. gr.8cm wraz z podbudową.
e) Na odcinkach w km 0+000 – 408,00 SL, 0+218,00 – 0+378 SP, 0+488,00 – 0+570,00 SP,
0+592,00 – 0+672,00 SP, zaprojektowano przestawienie krawężników kamiennych, zgodnie
z zaprojektowaną niweletą i przekrojami poprzecznymi. Z uwagi na rosnące w linii krawężnika drzewa, należy kolidujące miejsca opuścić, na długości ok. 3,00m przy każdym drzewie.
f) Dla zapewnienia sprawnego odwodnienia nawierzchni, na odcinku w km 0+000 – 0+680 SL i SP, zaprojektowany został ściek z kostki bet., szer. 20cm, ułożony na ławie bet. C12/15, gr.15cm.
g) Ponadto, zamierzenie budowlane obejmuje:
 remont istniejących wpustów deszczowych, poprzez ich wymianę na nowe betonowe
z osadnikiem bez syfonu, - krata żeliwna o wys. 150mm, uchylna z ryglem, wykonana z żeliwa szarego, malowana. Kratę osadzić na pierścieniu odciążająco-podtrzymującym:
dotyczy wpustów nr: wp-1, wp-4, wp-5, wp-6, wp-7, wp-8, wp-9, wp-10, wp-11, wp-12, wp-13, wp-16, wp-19, wp-21,
 dostosowanie pozostałych wpustów do docelowego układu drogowego – poprzez regulację pionową – dotyczy wpustów nr: wp-2, wp-3, wp-14, wp-15, wp-17, wp-18, wp-20, wp-22, wp-23, wp-24,
 wymianę istniejących włazów studni rewizyjnych KD i KS na nowe, "PŁYWAJĄCE" - typ ciężki D-400, pokrywa z wypełnieniem betonowym, „samopoziomujące” wraz z wymianą istniejących podmurówek (wysokość podmurówki 15-30cm) na krążki betonowe – dotyczy wszystkich studni KD i KS,
 przebudowę studni rewizyjnych KD nr D12, D18 i D20, polegającej na demontażu zwężki, wstawieniu kręgu bet. 1000mm, h=250mm i ponownym montażu zwężki,
 przebudowę studni rewizyjnych KS nr S13 i S16, polegającej na demontażu zwężki, wstawieniu kręgu bet. 1000mm, h=500mm – dla S13 i h=250mm – dla S16 i ponownym montażu zwężki,
 wymianę pokryw wraz z ramami studni teletechnicznych,
 regulację pionową skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych.

zgodnie z projektem technicznym pt.:
a) „Remont ulicy 1-go Maja w Wałczu, na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Wojska Polskiego” oraz zgłoszeniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, z dnia 03.02.2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1859543,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2069808,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1859543,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530033758

7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 2

7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 78-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1859543,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.