Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00363126/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00382832/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00382852/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. 1-go Maja w Wałczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wałcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwalcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.walcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9399931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ul. 1-go Maja w Wałczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-150a4018-28a6-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029142/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Remont ul. 1 Maja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamierzenie budowlane obejmuje:
a) Na całej długości ulicy projektuje się remont nawierzchni bitumicznej, poprzez jej sfrezowanie, wyrównanie do projektowanego profilu oraz ułożenie warstwy wiążącej AC16W gr.6cm i warstwy ścieralnej SMA11 gr.4cm.
Z uwagi na zmienną grubość wyrównania profilu, zawierającą się w przedziale od 0cm
do 4cm – wyrównanie należy wykonać tylko lokalnie - w miejscach gdzie grubość warstwy wyrównawczej osiąga min. 3cm – zgodnie z przekrojami poprzecznymi. Pozostałą ilość masy wyrównawczej, należy wbudować łącznie z warstwą wiążącą.
W celu polepszenia efektu wizualnego zamknięcia warstwy ścieralnej, dopuszcza się zastosowanie mieszanki SMA8.
W celu uniknięcia złącza podłużnego w warstwie wiążącej i ścieralnej, należy każdą z nich układać pełną szerokością projektowanej nawierzchni. W tym celu Wykonawca powinien dysponować rozkładarką masy o minimalnej szerokości stołu roboczego 3,00m, z możliwością jego rozsunięcia/rozbudowy do szerokości 6,20m.
b) Istniejące chodniki na odcinkach w km:
i. 0+010 – 0+212 SP,
ii. 0+415 – 0+789 SP,
iii. 0+410 – 0+789 SL,
pozostawia się bez zmian.
c) Z uwagi na korektę wysokościową i sytuacyjną, przełożeniu podlega istniejąca nawierzchnia:
i. zjazdów oraz przestawieniu związany z nim krawężnik w km:
0+076,15 SP,
0+100,00 SP,
0+124,90 SP,
0+158,40 SP,
0+212,90 SP,
0+300,00 SP,
ii. chodników wraz z krawężnikiem w km:
0+000 – 0+010 SP
0+304 – 0+372 SP
d) Na odc. w km 0+000 – 0+397,00 SL oraz w km 0+218,00 – 0+296,00 SP, zaprojektowano remont istniejących chodników i zjazdów, polegający na wymianie istniejącej nawierzchni z płytek na nawierzchnię z kostki bet. gr.8cm wraz z podbudową.
e) Na odcinkach w km 0+000 – 408,00 SL, 0+218,00 – 0+378 SP, 0+488,00 – 0+570,00 SP,
0+592,00 – 0+672,00 SP, zaprojektowano przestawienie krawężników kamiennych, zgodnie
z zaprojektowaną niweletą i przekrojami poprzecznymi. Z uwagi na rosnące w linii krawężnika drzewa, należy kolidujące miejsca opuścić, na długości ok. 3,00m przy każdym drzewie.
f) Dla zapewnienia sprawnego odwodnienia nawierzchni, na odcinku w km 0+000 – 0+680 SL i SP, zaprojektowany został ściek z kostki bet., szer. 20cm, ułożony na ławie bet. C12/15, gr.15cm.
g) Ponadto, zamierzenie budowlane obejmuje:
remont istniejących wpustów deszczowych, poprzez ich wymianę na nowe betonowe
z osadnikiem bez syfonu, - krata żeliwna o wys. 150mm, uchylna z ryglem, wykonana z żeliwa szarego, malowana. Kratę osadzić na pierścieniu odciążająco-podtrzymującym:
dotyczy wpustów nr: wp-1, wp-4, wp-5, wp-6, wp-7, wp-8, wp-9, wp-10, wp-11, wp-12, wp-13, wp-16, wp-19, wp-21,
dostosowanie pozostałych wpustów do docelowego układu drogowego – poprzez regulację pionową – dotyczy wpustów nr: wp-2, wp-3, wp-14, wp-15, wp-17, wp-18, wp-20, wp-22, wp-23, wp-24,
wymianę istniejących włazów studni rewizyjnych KD i KS na nowe, "PŁYWAJĄCE" - typ ciężki D-400, pokrywa z wypełnieniem betonowym, „samopoziomujące” wraz z wymianą istniejących podmurówek (wysokość podmurówki 15-30cm) na krążki betonowe – dotyczy wszystkich studni KD i KS,
przebudowę studni rewizyjnych KD nr D12, D18 i D20, polegającej na demontażu zwężki, wstawieniu kręgu bet. 1000mm, h=250mm i ponownym montażu zwężki,
przebudowę studni rewizyjnych KS nr S13 i S16, polegającej na demontażu zwężki, wstawieniu kręgu bet. 1000mm, h=500mm – dla S13 i h=250mm – dla S16 i ponownym montażu zwężki,
wymianę pokryw wraz z ramami studni teletechnicznych,
regulację pionową skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych.
zgodnie z projektem technicznym pt.:
a) „Remont ulicy 1-go Maja w Wałczu, na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Wojska Polskiego” oraz zgłoszeniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, z dnia 03.02.2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1859543,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2069808,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1859543,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530033758
7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 2
7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 78-500
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1859543,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Usługa - wykonywanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz wystawianie orzeczeń lekarskich w 2026 r.)
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla Gminy Wałcz i jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2026
- Remont ulicy Lipowej w m. Szwecja
- Część 1 Elementy odzieży ochronnej, zabezpieczenie potrzeb ludności - drugie postępowanie
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





