Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00418347/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Robota budowlana na wykonanie Windy Towarowej przy Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szarych Szeregów 21
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 0598422021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krwiodawstwo.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckik-slupsk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robota budowlana na wykonanie Windy Towarowej przy Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af6dfda-5de3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063536/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Winda Towarowa przy budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa iKrwiolecznictwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) Oś priorytetowa XI REACT-EU Działanie 11.3. Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia w zakresie wsparcia podmiotów funkcjonujących w obszarze publicznej służby krwi2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418347
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247064,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Robota budowlana na wykonanie Windy Towarowej przy Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416120-2 - Windy towarowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45215120-4 - Roboty budowlane w zakresie specjalnych budynków medycznych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262520-2 - Roboty murowe
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do dnia 13.10.2023 do godziny 9:00SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- UTRZYMANIE CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY UL. WISŁAWY SZYMBORSKIEJ 7 W SŁUPSKU
- Przygotowanie i dowożenie posiłków dzieciom do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. gen. Stefana Roweckiego "Grota" we Wrześciu w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu bramowego zasilanego gazem CNG.
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku i podległych TJO (2 części)
- Strefa zabaw i rekreacji w Parku Kultury i Wypoczynku - Słupski Budżet Obywatelski 2025
- Zagospodarowanie terenu przy ul.Sportowej w Słupsku w ramach zadania pn.Psie historie -plac usług treningowych z elementami pomocnymi w pracy behawioralnej i zabawy węchowe dla psów-etap I- SBO 2025r.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- Przebudowa części pomieszczeń piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Przebudowa istniejącej instalacji technologicznej w SUW Jeleń Gmina Lidzbark poprzez dostawienie II stopnia filtracji oraz modernizację systemu napowietrzania
- 156/Cir/25/KK_Częściowy remont dachu, gzymsu i obróbek blacharskich budynku KGP przy ul. Puławskiej 148/150 w Warszawie.
- Likwidacja barier architektonicznych dla klientów z niepełnosprawnością Urzędu Miejskiego w Człuchowie
więcej: Windy towarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.