Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395315/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00399305/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00405146/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu RTG wraz z pracami adaptacyjnymi w ramach zadania „Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBACZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306667
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 168
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpital.lubaczowski.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lubaczowski.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42dea791-3936-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatu RTG wraz z pracami adaptacyjnymi w ramach zadania „Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42dea791-3936-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062430/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa aparatu RTG wraz z pracami adaptacyjnymi w ramach zadania „Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie aparatu RTG wraz z pracami adaptacyjnym w ramach zadania „Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów”.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę fabrycznie nowego (rok produkcji: nie starszy niż 2022 r.), pochodzącego z bieżącej produkcji i nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych urządzeń w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem (jeśli dotyczy) i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim (jeśli dotyczy),
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu),
5) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji urządzeń,
6) przeprowadzenia szkolenia z obsługi urządzeń dla wskazanych pracowników Zamawiającego (dotyczy elementów dostarczanego, dla których przewidziano taką konieczność w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia),
7) koszty transportu oraz ubezpieczenia dostarczanego urządzenia ponosi Wykonawca,
8) wszystkie elementy elektryczne oferowanych urządzeń muszą odpowiadać polskiemu standardowi zasilania,
9) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego w oferowanych urządzeniach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz z oferowanym sprzętem,
10) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
11) wykonanie prac adaptacyjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym:
1) opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku Nr 1.1 do SWZ,
2) zakres prac adaptacyjnych został opisany w Załączniku Nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38582000-8 - Rentgenowskie urządzenia przeglądowe
33111600-7 - Urządzenia radiograficzne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 927000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 927000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 927000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solve Medical Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423352068
7.3.3) Ulica: ul. W. Wysockiego 4 lok. 5
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-167
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 927000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- "Opracowanie koncepcji, dokumentacji projektowej i innej dla zadań związanych z przebudową dróg powiatowych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego" Zadanie 1 - 5
- Modernizacja przedszkoli Gminy Miejskiej Lubaczów
- Prace fumigacyjne cerkwi pw. św. Paraskewy w Zespole Cerkiewnym w Nowym Bruśnie - Oddziale Muzeum Kresów w Lubaczowie
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
- Modernizację instalacji elektrycznej: montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego na klatkach schodowych oraz oświetlenia zewnętrznego w budynkach przy ulicy Meissnera 7, 9, 11 w Warszawie
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI SZKOLNEJ W MIEŚCIE I GMINIE BUK. SZKOŁA PODSTAWOWA, UL. SZARYCH SZEREGÓW, 64-320 BUK
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - wykonanie instalacji klimatyzacji
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.