eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › BUDOWA SALI SPORTOWEJ W MIEJSCOWOŚCI SONINA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SALI SPORTOWEJ W MIEJSCOWOŚCI SONINA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 225 22 64

1.5.8.) Numer faksu: 17 225 65 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA SALI SPORTOWEJ W MIEJSCOWOŚCI SONINA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2735b6a3-4892-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060492/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 BUDOWA SALI SPORTOWEJ W MIEJSCOWOŚCI SONINA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385098/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP. 271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA SALI SPORTOWEJ W MIEJSCOWOŚCI SONINA.

Zamówienie realizowane z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”.

2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oraz przebudowa budynku szkoły podstawowej w Soninie o salę sportową z łącznikiem wraz z instalacjami wody, kanalizacji sanitarnej, co, elektrycznej, odgromowej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji fotowoltaicznej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz przebudową budynku szkoły w zakresie pomieszczeń stołówki na działkach nr ewid. 1131/2, 1137/3, 1131/1, 1154 położonych w miejscowości Sonina.

3. Zakres zadania obejmuje również wszystkie elementy określone w dokumentacji przetargowej przekazanej przez Zamawiającego oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Inwestycja obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi warunkami, opiniami, uzgodnieniami, zgodami, pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych na zasadach
i w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU – stanowiącym Załącznik Nr 9 do niniejszej SWZ;

4. Zamawiający posiada projekt budowlany wraz z projektem technicznym, na które jest wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia na budowę. Załączona dokumentacja ma charakter poglądowy i może służyć wykonawcy jako dokumentacja do realizacji przedmiotowego zamówienia.

5. Zadanie może być zrealizowane na podstawie załączonego projektu budowlanego z uwzględnieniem jednak opcji wariantowej dotyczącej pokrycia dachu, mającej na celu zminimalizowanie kosztów bieżących utrzymania obiektu tj. Wariant – I podstawowy tj. pokrycie dachu blachą trapezową; Wariant – II - dach solarny.
Zgodnie z art. 92 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych. Zgodnie z art. 92 ust. 2 pkt 1 Pzp Zamawiający wymaga aby Wykonawca wraz z ofertą podstawową złożył również ofertę wariantową.
Oferta wariantowa powinna przewidywać realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia jednak z uwzględnieniem pokrycia budynku dachem solarnym. Koncepcja pokrycia budynku dachem solarnym wraz z przykładową wizualizacją stanowi Zał. Nr 10 do SWZ. W przypadku wyboru przez Zamawiającego sposobu realizacji zamówienia zgodnie z ofertą wariantową Wykonawca zobowiązany będzie do zmiany projektu budowlanego oraz uzyskania w tym zakresie zmiany pozwolenia na budowę.
Przy ocenie ofert Zamawiający porówna odrębnie oferty podstawowe z ofertami podstawowymi, a wariantowe z wariantowymi na podstawie kryteriów podanych w SWZ. Punkty uzyskane przy ocenie oferty podstawowej i wariantowej nie sumują się.
Decyzję co do wyboru sposobu realizacji przedmiotu zamówienia tzn. zgodnie z ofertą podstawową lub ofertą wariantową Zamawiający podejmie po otwarciu i ocenie ofert i będzie ona uzależniona od możliwości finansowych Zamawiającego. Decyzja o wyborze wariantu zostanie podana w informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z potwierdzeniem tego faktu w punktacji ofert w ramach danego wariantu.

6. Zakres rzeczowy zadania określają: Dokumentacja projektowa, Program Funkcjonalno - Użytkowy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które zostały zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym – art. 275 pkt 1 Pzp, o udzielenie zamówienia publicznego na: „BUDOWĘ SALI SPORTOWEJ W MIEJSCOWOŚCI SONINA”, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp tj. ze względu na fakt, iż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.