Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366439/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP DWÓCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH DLA URZĘDU MIASTA MYSZKOWA - 2 części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3132682
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4838751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP DWÓCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH DLA URZĘDU MIASTA MYSZKOWA - 2 części zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78487b46-ee8f-47e2-bf72-e87c24d50dd6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040416/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego hybrydowego na potrzeby pracowników UM.
1.2.6 Zakup fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego wyposażonego w system do mocowania foteli wózka inwalidzkiego dla dzieci niepełnosprawnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2025.PZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 312698,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Urzędu Miasta Myszkowa.2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców.
3. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) część 1 zamówienia – Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego hybrydowego na potrzeby pracowników Urzędu Miasta Myszkowa.
2) część 2 zamówienia – Zakup fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego wyposażonego w system do mocowania foteli wózka inwalidzkiego dla dzieci niepełnosprawnych.
4. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego hybrydowego na potrzeby pracowników Urzędu Miasta Myszkowa. Samochód powinien być wyprodukowany w roku 2025. Dopuszcza się pojazd powystawowy
i testowy z przebiegiem do 100 km.
2) Opisany samochód może być zarejestrowany przez salon samochodowy (zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia).
3) Przedmiot zamówienia dla części 1 zamówienia został dokładnie opisany
w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia dla części 1 zamówienia.
4) Kody CPV dotyczące części 1 zamówienia:
Główny kod CPV:
- 34110000-1: Samochody osobowe.
6. Rodzaj zamówienia: dostawy.
7. Wykonawca może w zależności od własnego wyboru złożyć oferty częściowe na jedną, lub dwie części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Oferowane dostawy winny spełniać wymagania opisane w rozdz. 6 SWZ – Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych.
9. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia dla części 2 zamówienia dostosuje przedmiot zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników, zapewniając dostępność pojazdu dla osób niepełnosprawnych poprzez wyposażenie samochodu w system do mocowania foteli wózka inwalidzkiego dla dzieci niepełnosprawnych.
10. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
11. Przez jednostkę oceniającą zgodność, o której mowa w art. 105 ust. 2 ustawy Pzp, rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30).
12. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy, nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w przedmiocie zamówienia.
13. Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymagania, cechy określone
w opisie przedmiotu zamówienia lub wymagania związane z realizacją zamówienia, wyłącznie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu o numerze referencyjnym: ZP.271.22.2025.PZ.
14. W celu przedłożenia dowodów, o których mowa w ust. 12, Wykonawca składa wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych wraz z przedmiotowymi środkami dowodami, które winny potwierdzać równoważność oferowanych rozwiązań w odniesieniu do opisanych przez Zamawiającego w sposób określony w ust. 10.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą opisu rozwiązań równoważnych wraz z przedmiotowymi środkami dowodami lub złożone dokumenty są niekompletne, to nie podlegają one dostarczeniu lub uzupełnieniu ani z własnej inicjatywy ani na wezwanie Zamawiającego.
15. Oferowane przez Wykonawcę rozwiązania jako rozwiązania równoważne Zamawiający uzna za rozwiązania równoważne względem wymagań Zamawiającego odnoszących się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli nie będą one ustępowały wymaganiom opisywanym przez Zamawiającego w ten sposób.
Powyższe oznacza, że rozwiązania równoważne nie mogą:
- posiadać zarówno w opisie rozwiązań równoważnych jaki i w przedmiotowych środkach dowodowych cech, parametrów i funkcjonalności gorszych, niż wskazywane bezpośrednio poprzez normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, lub z nich wynikające,
- skutkować złożeniem oferty wariantowej.
16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
17. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
18. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 113473,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Urzędu Miasta Myszkowa.2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców.
3. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) część 1 zamówienia – Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego hybrydowego na potrzeby pracowników Urzędu Miasta Myszkowa.
2) część 2 zamówienia – Zakup fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego wyposażonego w system do mocowania foteli wózka inwalidzkiego dla dzieci niepełnosprawnych.
5. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego (typu minivan, bus) wyposażonego w system do mocowania foteli wózka inwalidzkiego dla dzieci niepełnosprawnych. Samochód powinien być wyprodukowany w roku 2025. Dopuszcza się pojazd powystawowy i testowy
z przebiegiem do 100 km.
2) Opisany samochód może być zarejestrowany przez salon samochodowy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia).
3) Przedmiot zamówienia dla części 2 zamówienia został dokładnie opisany
w załączniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia dla części 2 zamówienia.
4) Kody CPV dotyczące części 2 zamówienia:
Główny kod CPV:
- 34110000-1: Samochody osobowe.
Dodatkowy kod CPV:
- 34115200-8: Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób.
6. Rodzaj zamówienia: dostawy.
7. Wykonawca może w zależności od własnego wyboru złożyć oferty częściowe na jedną, lub dwie części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Oferowane dostawy winny spełniać wymagania opisane w rozdz. 6 SWZ – Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych.
9. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia dla części 2 zamówienia dostosuje przedmiot zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników, zapewniając dostępność pojazdu dla osób niepełnosprawnych poprzez wyposażenie samochodu w system do mocowania foteli wózka inwalidzkiego dla dzieci niepełnosprawnych.
10. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
11. Przez jednostkę oceniającą zgodność, o której mowa w art. 105 ust. 2 ustawy Pzp, rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30).
12. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy, nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w przedmiocie zamówienia.
13. Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymagania, cechy określone
w opisie przedmiotu zamówienia lub wymagania związane z realizacją zamówienia, wyłącznie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu o numerze referencyjnym: ZP.271.22.2025.PZ.
14. W celu przedłożenia dowodów, o których mowa w ust. 12, Wykonawca składa wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych wraz z przedmiotowymi środkami dowodami, które winny potwierdzać równoważność oferowanych rozwiązań w odniesieniu do opisanych przez Zamawiającego w sposób określony w ust. 10.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą opisu rozwiązań równoważnych wraz z przedmiotowymi środkami dowodami lub złożone dokumenty są niekompletne, to nie podlegają one dostarczeniu lub uzupełnieniu ani z własnej inicjatywy ani na wezwanie Zamawiającego.
15. Oferowane przez Wykonawcę rozwiązania jako rozwiązania równoważne Zamawiający uzna za rozwiązania równoważne względem wymagań Zamawiającego odnoszących się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli nie będą one ustępowały wymaganiom opisywanym przez Zamawiającego w ten sposób.
Powyższe oznacza, że rozwiązania równoważne nie mogą:
- posiadać zarówno w opisie rozwiązań równoważnych jaki i w przedmiotowych środkach dowodowych cech, parametrów i funkcjonalności gorszych, niż wskazywane bezpośrednio poprzez normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, lub z nich wynikające,
- skutkować złożeniem oferty wariantowej.
16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
17. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
18. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.5.5.) Wartość części: 199225,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta na część 1 zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie
na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TANDEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252030759
7.3.3) Ulica: Czeladzka 67
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Adaptacja wnętrza - CARPOL Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- "Remont nawierzchni i remont dachu KP PSP w Myszkowie"
- "BUDOWA MAGAZYNU OL i OC"
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie w zakresie Część 1 - Roboty budowlane dotyczące pokrycia dachowego budynku, Część 2 - Remont wybranych pomieszczeń
- STRZELNICA W MYSZKOWIE
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 1 W MYSZKOWIE ORAZ BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 5 W MYSZKOWIE
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- ,,Dostawa pojazdu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy Biała Podlaska"
- "Zakup i dostarczenie fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu "Brygadówka" dla Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkalnictwa w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie".
- Dostawa dla Straży Miejskiej w Rzeszowie 2 szt. samochodów osobowych uprzywilejowanych tej samej marki oraz modelu
- Dostawa busa 9-osobowego dla niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chorzeszowie Fundacji im. Brata Alberta
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.