Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00397268/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz wdrożenie urządzeń i oprogramowania dedykowanego do serwerowni Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700
1.5.8.) Numer faksu: +48614423589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11668211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oraz wdrożenie urządzeń i oprogramowania dedykowanego do serwerowni Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b55fc2cd-3698-4c21-a88b-1fced1e67e8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053802/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup sprzętu serwerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397268
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wdrożenie urządzeń i oprogramowania dedykowanego do serwerowni Zamawiającego.
2. Świadczenie wsparcia technicznego dla oferowanego rozwiązania przez okres 36 miesięcy. Przez wsparcie techniczne rozumie się usługi pomocy technicznej świadczone przez autoryzowany ośrodek pomocy technicznej producenta oraz dostęp do nowych wersji oprogramowania dla wszystkich typów urządzeń i systemu zarządzania.
3. Usługi migracji istniejącego rozwiązania (7 maszyn wirtualnych) do nowego środowiska (instalacja oprogramowania serwerowego na nowych maszynach wirtualnych i przeniesienia zasobów z istn. maszyn wirtualnych do maszyn nowych) wraz z konfiguracją środowiska Active Directory, optymalizacją ustawień sieciowych iSCSI).
4. Wdrożenie i konfiguracja przez Oferenta SQL Serwer musi nastąpić w siedzibie Zamawiającego w nowym środowisku. W ramach powyższego wchodzi również migracja istniejących baz danych ok. 10 GB.
5. Usługi podniesienia wersji obecnego klastra wirtualizacyjnego (HyperV) do najnowszej wersji wspieranej przez producenta oraz integracja z systemem kopii zapasowej.
6. W ramach zamówienia należy przygotować szkolenia dla jednego pracownika w certyfikowanych centrach szkoleniowych z technologii: SQL Server (5-dniowe szkolenie MS-55316 lub równoważny), Windows Server (5-dniowe szkolenie SO-WS2022 lub równoważne), FortiAnalyzer (FortiAnalyzer Administrator lub równoważny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji określają załączniki do SWZ – zał. A – OPZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz zał. nr 5 – projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 012499190
7.3.3) Ulica: Jutrzenki 116
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 4 "Bolka i Lolka" w Nowym Tomyślu
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Powiatu Nowotomyskiego w wysokości 2 000 000,00 zł
- Przebudowa dróg powiatowych o nawierzchni gruntowej, z podziałem na części
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania na potrzeby uruchomienia e-usług dla Gminy Janowiec w ramach projektu "Rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie MOF Miasta Puławy"
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Gmina Skoki cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Zakup platformy typu LowCode wraz z wdrożeniem procesu obiegu faktur na potrzeby Centrum Informatycznego UWM w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





