eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołuchówWykonanie robót budowlanych w Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych w Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W JEDLCU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250497975

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Spacerowa 1

1.4.2.) Miejscowość: Gołuchów

1.4.3.) Kod pocztowy: 63-322

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jedlec.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlec.nowybip.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443920

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00428997

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz dopuszcza możliwość sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
Miejsce odbycia wizji lokalnej: teren Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Jedlcu, ul. Spacerowa 1, 63-322 Gołuchów.
Termin odbycia wizji lokalnej: od 25 lipca 2024 roku do 2 sierpnia 2024 roku w godzinach 9:00 ÷ 14:00.
Wykonawcy w celu odbycia wizji lokalnej zobowiązani są zgłosić, za pośrednictwem platformy zakupowej, poprzez przesłanie wiadomości do zamawiającego, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, potrzebę odbycia wizji lokalnej.

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz dopuszcza możliwość sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
Miejsce odbycia wizji lokalnej: teren Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Jedlcu, ul. Spacerowa 1, 63-322 Gołuchów.
Termin odbycia wizji lokalnej: od 25 lipca 2024 roku do 9 sierpnia 2024 roku w godzinach 9:00 ÷ 14:00.
Wykonawcy w celu odbycia wizji lokalnej zobowiązani są zgłosić, za pośrednictwem platformy zakupowej, poprzez przesłanie wiadomości do zamawiającego, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, potrzebę odbycia wizji lokalnej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000 zł, polegającą na realizacji (remontu) budynku lub budynków wraz z sieciami: wodnokanalizacyjnymi, elektryczną, ogrzewania, wentylacji,
2) wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i pełnić będzie funkcję kierownika budowy w wyżej wymienionej specjalności.
W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów trzecich (podmiotów udostępniających zasoby) , jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Po zmianie:
Na podstawie art. 112 ust. 2 punk 4) ustawy Pzp, zamawiający dla każdej części zamówienia określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000 zł, polegającą na realizacji budowy lub remontu budynku lub budynków wraz z sieciami: wodnokanalizacyjnymi, elektryczną, ogrzewania, wentylacji,
2) wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i pełnić będzie funkcję kierownika budowy w wyżej wymienionej specjalności.
W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów trzecich (podmiotów udostępniających zasoby) , jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór Wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

Po zmianie:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór Wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Do oferty, o której stanowi sekcja IX niniejszego ogłoszenia, wykonawca załącza również:
1) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy/pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
2) przedmiotowe środki dowodowe wskazane w pkt. V.5.10) niniejszego ogłoszenia;
3) Wadium – dowód wniesienia;
4) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy;
- w przypadkach i formach wskazanych w SWZ

Po zmianie:
Do oferty, wykonawca załącza również:
1) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy/pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
2) przedmiotowe środki dowodowe wskazane w pkt. V.5.10) niniejszego ogłoszenia;
3) Wadium – dowód wniesienia;
4) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy;
- w przypadkach i formach wskazanych w SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
a) Część 1 – Remont kapitalny pomieszczeń hydroterapii oraz wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w części budynku rehabilitacji Nr A – 10 600,00 PLN;
b) Część 2 – Przebudowa - modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej – 1 900,00 PLN;
c) Część 3 – Remont tarasów nad basenem i balkonów w budynku z basenem Nr H – 2 500,00 PLN.
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w pkt III.3 SWZ.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp

Po zmianie:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
a) Część 1 – Remont kapitalny pomieszczeń hydroterapii oraz wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w części budynku rehabilitacji Nr A – 8 600,00 PLN;
b) Część 2 – Przebudowa - modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej – 1 600,00 PLN;
c) Część 3 – Remont tarasów nad basenem i balkonów w budynku z basenem Nr H – 2 000,00 PLN.
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w pkt III.3 SWZ.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zmiany umowy opisane zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ

Po zmianie:
Zmiany umowy opisane zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 9 do SWZ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy,obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-08-08 10:00

Po zmianie:
2024-08-13 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-08-08 10:05

Po zmianie:
2024-08-13 10:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-09-06

Po zmianie:
2024-09-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.