Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00428997/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00455553/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
- 2025/BZP 00105998/01 - Wynik z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych w Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W JEDLCU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250497975
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Spacerowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Gołuchów
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-322
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jedlec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlec.nowybip.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443920
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00428997
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz dopuszcza możliwość sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
Miejsce odbycia wizji lokalnej: teren Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Jedlcu, ul. Spacerowa 1, 63-322 Gołuchów.
Termin odbycia wizji lokalnej: od 25 lipca 2024 roku do 2 sierpnia 2024 roku w godzinach 9:00 ÷ 14:00.
Wykonawcy w celu odbycia wizji lokalnej zobowiązani są zgłosić, za pośrednictwem platformy zakupowej, poprzez przesłanie wiadomości do zamawiającego, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, potrzebę odbycia wizji lokalnej.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz dopuszcza możliwość sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
Miejsce odbycia wizji lokalnej: teren Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Jedlcu, ul. Spacerowa 1, 63-322 Gołuchów.
Termin odbycia wizji lokalnej: od 25 lipca 2024 roku do 9 sierpnia 2024 roku w godzinach 9:00 ÷ 14:00.
Wykonawcy w celu odbycia wizji lokalnej zobowiązani są zgłosić, za pośrednictwem platformy zakupowej, poprzez przesłanie wiadomości do zamawiającego, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, potrzebę odbycia wizji lokalnej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000 zł, polegającą na realizacji (remontu) budynku lub budynków wraz z sieciami: wodnokanalizacyjnymi, elektryczną, ogrzewania, wentylacji,
2) wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i pełnić będzie funkcję kierownika budowy w wyżej wymienionej specjalności.
W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów trzecich (podmiotów udostępniających zasoby) , jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Po zmianie:
Na podstawie art. 112 ust. 2 punk 4) ustawy Pzp, zamawiający dla każdej części zamówienia określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000 zł, polegającą na realizacji budowy lub remontu budynku lub budynków wraz z sieciami: wodnokanalizacyjnymi, elektryczną, ogrzewania, wentylacji,
2) wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i pełnić będzie funkcję kierownika budowy w wyżej wymienionej specjalności.
W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów trzecich (podmiotów udostępniających zasoby) , jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór Wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Po zmianie:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór Wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Do oferty, o której stanowi sekcja IX niniejszego ogłoszenia, wykonawca załącza również:
1) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy/pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
2) przedmiotowe środki dowodowe wskazane w pkt. V.5.10) niniejszego ogłoszenia;
3) Wadium – dowód wniesienia;
4) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy;
- w przypadkach i formach wskazanych w SWZ
Po zmianie:
Do oferty, wykonawca załącza również:
1) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy/pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
2) przedmiotowe środki dowodowe wskazane w pkt. V.5.10) niniejszego ogłoszenia;
3) Wadium – dowód wniesienia;
4) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy;
- w przypadkach i formach wskazanych w SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
a) Część 1 – Remont kapitalny pomieszczeń hydroterapii oraz wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w części budynku rehabilitacji Nr A – 10 600,00 PLN;
b) Część 2 – Przebudowa - modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej – 1 900,00 PLN;
c) Część 3 – Remont tarasów nad basenem i balkonów w budynku z basenem Nr H – 2 500,00 PLN.
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w pkt III.3 SWZ.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp
Po zmianie:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
a) Część 1 – Remont kapitalny pomieszczeń hydroterapii oraz wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w części budynku rehabilitacji Nr A – 8 600,00 PLN;
b) Część 2 – Przebudowa - modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej – 1 600,00 PLN;
c) Część 3 – Remont tarasów nad basenem i balkonów w budynku z basenem Nr H – 2 000,00 PLN.
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w pkt III.3 SWZ.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiany umowy opisane zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ
Po zmianie:
Zmiany umowy opisane zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 9 do SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy,obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-08 10:00
Po zmianie:
2024-08-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-08 10:05
Po zmianie:
2024-08-13 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-09-06
Po zmianie:
2024-09-11
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja technologii kotłowni gazowej wodnej wraz z instalacją gazową dla potrzeb Zespołu Szkół w Piaskach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce nr 3/5 AM-37, obręb Oborniki Śląskie.
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr. 108 - Obręb 0001, Wąsosz
- Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bryzglu
- Remont i zabezpieczenie przeciwwilgociowe ściany piwnicznej budynku Teatru przy ul. Mickiewicza 13 w Rzeszowie od strony ul. Kopernika przylegającej do parkingu hotelu Hubertus
- Wymaina windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej "Wójtowska " przy ul Wójtowskiej 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.