Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00434463/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00499180/01 - Wynik z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Niepodległości 49
1.4.2.) Miejscowość: Tychy
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 327763808
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443816
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00434463
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – NIE DOTYCZY;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – NIE DOTYCZY;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – NIE DOTYCZY
4) zdolności technicznej lub zawodowej – ZAMAWIAJĄCY UZNA NINIEJSZY WARUNEK ZA SPEŁNIONY, JEŻELI WYKONAWCA PRZEDSTAWI:
a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
ZADANIE NR 1
• Wymagane jest wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 150 000,00 zł brutto (usługa winna być przedmiotem jednej umowy).
ZADANIE NR 2
• Wymagane jest wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto (usługa winna być przedmiotem jednej umowy).
ZADANIE NR 3
• Wymagane jest wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto (usługa winna być przedmiotem jednej umowy).
UWAGA1: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej dostawy z zachowaniem wymaganych zakresów i łącznej wartości.
UWAGA2: Na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415) zgodnie z § 9 ust. 3 ww. rozporządzenia, jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w punkcie 6.2 4) a) SWZ, dotyczy robót, usług, dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
dotyczy ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3
• Wymagane jest skierowanie do realizacji zamówienia następujące osoby:
a) minimum 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b) minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
c) minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
d) minimum 1 osoba uprawniona do obsługi podnośników montażowych na podwoziu samochodowym.
UWAGA W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu może posłużyć się tą samą osobą/osobami.
Po zmianie:
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – NIE DOTYCZY;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – NIE DOTYCZY;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – NIE DOTYCZY
4) zdolności technicznej lub zawodowej – ZAMAWIAJĄCY UZNA NINIEJSZY WARUNEK ZA SPEŁNIONY, JEŻELI WYKONAWCA PRZEDSTAWI:
a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
ZADANIE NR 1
• Wymagane jest wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 150 000,00 zł brutto (usługa winna być przedmiotem jednej umowy).
ZADANIE NR 2
• Wymagane jest wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto (usługa winna być przedmiotem jednej umowy).
ZADANIE NR 3
• Wymagane jest wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto (usługa winna być przedmiotem jednej umowy).
UWAGA1: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej dostawy z zachowaniem wymaganych zakresów i wartości.
UWAGA2: Na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415) zgodnie z § 9 ust. 3 ww. rozporządzenia, jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w punkcie 6.2 4) a) SWZ, dotyczy robót, usług, dostaw, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
dotyczy ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3
• Wymagane jest skierowanie do realizacji zamówienia następujące osoby:
a) minimum 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b) minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
c) minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
d) minimum 1 osoba uprawniona do obsługi podnośników montażowych na podwoziu samochodowym.
UWAGA W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu może posłużyć się tą samą osobą/osobami.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – ZAMAWIAJĄCY UZNA NINIEJSZY WARUNEK ZA SPEŁNIONY, JEŻELI WYKONAWCA PRZEDSTAWI:
a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
ZADANIE NR 1
• Wymagane jest wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 150 000,00 zł brutto (usługa winna być przedmiotem jednej umowy).
ZADANIE NR 2
• Wymagane jest wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto (usługa winna być przedmiotem jednej umowy).
ZADANIE NR 3
• Wymagane jest wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto (usługa winna być przedmiotem jednej umowy).
UWAGA: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej dostawy z zachowaniem wymaganych zakresów i łącznej wartości.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
dotyczy ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3
• Wymagane jest skierowanie do realizacji zamówienia następujące osoby:
a) minimum 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b) minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
c) minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
d) minimum 1 osoba uprawniona do obsługi podnośników montażowych na podwoziu samochodowym.
UWAGA W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu może posłużyć się tą samą osobą/osobami.
Po zmianie:
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – ZAMAWIAJĄCY UZNA NINIEJSZY WARUNEK ZA SPEŁNIONY, JEŻELI WYKONAWCA PRZEDSTAWI:
a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
ZADANIE NR 1
• Wymagane jest wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 150 000,00 zł brutto (usługa winna być przedmiotem jednej umowy).
ZADANIE NR 2
• Wymagane jest wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto (usługa winna być przedmiotem jednej umowy).
ZADANIE NR 3
• Wymagane jest wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto (usługa winna być przedmiotem jednej umowy).
UWAGA: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej dostawy z zachowaniem wymaganych zakresów i wartości.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
dotyczy ZADANIA NR 1, ZADANIA NR 2, ZADANIA NR 3
• Wymagane jest skierowanie do realizacji zamówienia następujące osoby:
a) minimum 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b) minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
c) minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
d) minimum 1 osoba uprawniona do obsługi podnośników montażowych na podwoziu samochodowym.
UWAGA W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu może posłużyć się tą samą osobą/osobami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-18 10:00
Po zmianie:
2023-10-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-18 10:30
Po zmianie:
2023-10-19 10:30
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Usługa świadczenia stałej pomocy technicznej obsługi parkingów wielopoziomowych administrowanych przez MZUiM w Tychach
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla realizacji budowy kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Lawendowej
- SUKCESYWNY ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH z TERENU PSZOK-ÓW ORAZ INSTALACJI MASTER ODPADY I ENERGIA SP. Z O.O."
- Wykonanie bieżącej obsługi (bieżących napraw) i konserwacji oraz przeglądy techniczne w budynkach placówek oświatowych będących własnością Gminy Tychy
- Kompleksowe usługi w zakresie konserwacji i napraw podwozi, oraz zabudów
- Utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2026 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zadanie 1 i 2: Świadczenie usług montażu, napraw i konserwacji, demontażu dekoracji świątecznej na budynkach Urzędu Miasta, Arena oraz na terenie miasta Legionowo
- Przebudowa drogi gminnej nr 070128C w miejscowości Dąbrówka
- Wykonanie robót budowlanych dot. adaptacji budynku przy ul. Królowej Jadwigi na potrzeby administracji samorządowej
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
- Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R3)
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





