eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JuszkowoDowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu Gminy Pruszcz Gdański do placówek oświatowych i z placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu



Ogłoszenie z dnia 2025-09-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu Gminy Pruszcz Gdański do placówek oświatowych i z placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakątek 1

1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu Gminy Pruszcz Gdański do placówek oświatowych i z placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9e70190-2e78-40c2-ade1-f91b5e33b6b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041456/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.4 Transport dzieci i młodzieży niepełnosprawnej w latach 2025/2026 i 2026/2027

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający prowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. W wyniku tego postępowania, w dniu 18.08.2025 r., do Prezesa KIO zostało wniesione odwołanie przez jednego z wykonawców. Do dnia sporządzenia uzasadnienia KIO nie wydała wyroku, mimo że upłynął ustawowy termin na jej wyznaczenie zgodnie z art. 544 ust. 1 ustawy Pzp. Opóźnienie to nie jest zawinione przez zamawiającego i nie było możliwe do przewidzenia na etapie przygotowania i prowadzenia postępowania.Ze względu na rozpoczęcie roku szkolnego Gmina jako organ zobowiązany do zapewnienia transportu dzieciom i młodzieży z niepełnosprawnościami do placówek oświatowych musi niezwłocznie zapewnić realizację usługi transportu. W związku z powyższym powstała pilna potrzeba udzielenia zamówienia, potrzeba ta nie mogła zostać przewidziana z odpowiednim wyprzedzeniem, ponieważ odwołanie do KIO oraz jego przedłużające się rozpoznanie leżą poza zakresem kontroli zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 513216,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością (w tym osoby na wózkach inwalidzkich) z miejsca ich zamieszkania do szkół i placówek kształcenia specjalistycznego (zwanych dalej „placówkami oświatowymi”) oraz ich odwożenie ze szkół do miejsc zamieszkania, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w okresie od 22.09.2025 r. do 30.10.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513216,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513216,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513216,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wan-Bus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291832876

7.3.3) Ulica: T.Bairda 56/4

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513216,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-22 do 2025-10-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wskazana cena uwzględnia wartość zamówienia podstawowego i zamówienia z prawem opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.