eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław › Przebudowa drogi gminnej nr 398024T w miejscowości Pokrzywnica od km 0+000 do km 1+451,50 w formule "zaprojektuj i wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 398024T w miejscowości Pokrzywnica od km 0+000 do km 1+451,50 w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 398024T w miejscowości Pokrzywnica od km 0+000 do km 1+451,50 w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1886205d-458a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068146/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pokrzywnica w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381630/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.1.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1449560,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej nr 398024T w miejscowości Pokrzywnica od km 0+000 do km 1+451,50” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Inwestycja dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zakres inwestycji obejmuje odcinek o długości 1451,5 mb na działkach nr 160 w miejscowości Zarzecze, nr 229 w miejscowości Pokrzywnica oraz nr 344/2 w miejscowości Laskowa.
W ramach przedmiotowej inwestycji przewidziano:
1) przebudowę drogi gminnej nr 398024T w przebiegu zgodnym z Koncepcją Zagospodarowania Terenu polegającą na wzmocnieniu istniejącej konstrukcji nawierzchni do parametrów dla dróg publicznych klasy „D” dla ruchu KR-2 i obciążeniu 115 kN/oś wraz z wykonaniem jej poszerzenia do szerokości 5,0 m,
2) połączenie z drogami do których dochodzi pas drogowy – skrzyżowania,
3) przebudowę obustronnego pobocza ziemnego ulepszonego kruszywem o szerokości 0,75 m na całym odcinku drogi,
4) przebudowę wraz z regulacją wysokościową zjazdów indywidualnych (na każdą działkę geodezyjną) i publicznych (na wszystkie drogi gruntowe),
5) przebudowę zjazdów indywidualnych,
6) budowę odwodnienia drogowego powierzchniowego wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejących cieków wodnych – budowa jednego przepustu drogowego,
7) budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe i urządzenia BRD).
8) zabezpieczenia lub przełożenia istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego,
9) usunięcie zieleni kolidującej z projektowanymi elementami.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ (na mapach koncepcji zagospodarowania terenu błędnie wpisano miejscowość Pierzchnica – poprawnie powinno być Pokrzywnica).
3.1. Zamawiający przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie .dgw w terminie do 30 listopada 2022r.
5. Zamierzenie obejmuje następujące elementy:
1) Etap projektowania:
a) opracowanie i uzgodnienie projektów budowlanych (ew. materiałów do zgłoszenia robót budowlanych) przebudowy drogi pozwalających na realizację inwestycji wraz z uzyskaniem wymaganych decyzji administracyjnych (w tym decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwolenie wodno-prawne, decyzja zezwalająca na wycinkę drzew, pozwolenie na budowę lub zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych),
b) opracowanie i uzgodnienie projektów przebudowy infrastruktury kolidującej z przebudowywanym odcinkiem drogi oraz uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych pozwalających na usunięcie kolizji (w przypadku ich wystąpienia),
c) opracowanie niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań geotechnicznych,
d) opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
e) opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu,
f) opracowanie projektu zieleni,
g) opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
2) Etap realizacji:
a) wykonanie kompleksowych robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wraz ze wszelkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami i decyzjami pozwalającymi użytkować obiekt,
b) pełnienie nadzoru autorskiego,
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji zrealizowanych robót.
6. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia tak by wykonać go zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową i uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie ile miesięcy gwarancji i rękojmi udzieli na wykonane roboty (materiały i robociznę) i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi liczy się od dnia odebrania przez Zamawiającego robót oraz urządzeń i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najniższą cenę zaproponował Wykonawca: „MATEX” Maksymilian Mirek Nasiechowice 50, 32-200 Miechów, który złożył ofertę za cenę 3 207 273,28 zł. Niestety, oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (1 782 661,00 zł) i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3207273,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4099590 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.