Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00383757/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
- 2025/BZP 00398698/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż zastępczego urządzenia do odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Łącku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184445558
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6798a269-270d-48d5-9eba-05c7c5fc48801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż zastępczego urządzenia do odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Łącku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6798a269-270d-48d5-9eba-05c7c5fc4880
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056829/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i montaż zastępczego urządzenia do odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Łącku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383757
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (rok 2024 lub 2025) wolnej od wad fabrycznych i prawnych prasy śrubowo-talerzowej , dwuwrzecionowej do odwadniania osadu na oczyszczalnię ścieków w Łącku wraz z montażem i uruchomieniem.
Przy doborze urządzenia - prasy należy przyjąć następujące parametry:
1) przepustowość oczyszczalni ścieków 867 m³/dobę,
2) odwadnianie ilości osadu min. 50-65 m³/dobę do stopnia odwodnienia 18-22% suchej masy,
3) czas pracy prasy ok. 6-10 h/dobę,
4) biologiczne oczyszczanie ścieków:
a) wykonanie komory reaktora – żelbet
b) przepływ hydrauliczny – ciągły,
c) proces biologiczny – osad czynny,
d) usuwanie związków biogennych – azotu i fosforu,
e) stabilizacja osadu czynnego w układzie technologicznym – tlenowa,
f) wiek osadu czynnego w komorze reaktora-tSM – 16 dni < tSM < 20 dni,
g) wiek osadu czynnego w układzie technologicznym- tC - 25 dni < tC < 30 dni,
h) obciążenie osadu czynnego -BSM - 0,05 kgBZT5/kgxd < BSM < 0,07 kgBZT5/kgxd,
i) czas zatrzymania ścieków w komorze reaktora – TR – 25 dni < TR < 3 dni,
j) jednostkowy przyrost osadu – SPO – SPO < 0,9 kgs.m.o/kg BZT5 x d,
k) stosunek pojemności denitryfikacyjnej/nitryfikacyjnej VD/VC – możliwość regulacji w zakresie 0% ÷ 50%,
l) stopień recyrkulacji zewnętrznej -RZ - możliwość regulacji w zakresie 50% ÷ 300%,
m) wysokość czynna natlenienia – HCZ – 5,3 m < HCZ < 5,7 m,
5) separację osadu od ścieków:
a) typ osadnika – pionowy,
b) kształt osadnika – okrągły,
c) poziom odprowadzania ścieków z osadnika mierzony od powierzchni lustra ścieków P – 0,1 m < P < 0,5 m
d) Obciążenie powierzchni osadnika ( przy Qdśr) – θ – 5 h < θ < 7 h,
e) Wydajność recyrkulacji osadu MA – 01 – możliwość regulacji w zakresie 0 m3/h ÷ 30 m3/h,
f) Wydajność układu odprowadzania osadu MA – 02 – możliwość regulacji w zakresie 0 m3/h ÷ 30 m3/h,
g) Wydajność układu odprowadzania części pływających MA – 03 – możliwość regulacji w zakresie 0 m3/h ÷ 30 m3/h,
h) Materiał osadnika – żelbet,
Urządzenie do odwadniania osadu winno spełniać następujące wymagania tj. posiadać:
1) flokulator,
2) wydajność masowa 100-200 kg s.m.o/h,
3) wydajność hydrauliczna - przepustowość 8-10 m3/h,
4) ślimak prasy o średnicy min. 350 mm,
5) automatyczny zespół przygotowania polielektrolitu z emulsji,
6) układ recyrkulacji brudnego odcieku,
7) układ kondycjonowania osadu,
8) podajnik do transportu odwodnionego osadu,
9) przepływomierze do osadu i polielektrolitu,
10) panel operatorski urządzenia do kontroli pracy i nastawów urządzenia,
11) urządzenie i osprzęt wykonane ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej,
12) urządzenie powinno gwarantować odwodnienie osadu do minimum 18%-22% s.m.o. Wykonawca przeprowadzi testy i dobór polimeru optymalnego dla składu osadu i konstrukcji urządzenia. Testy i dobór polimeru Wykonawca przeprowadzi na swój koszt i ryzyko.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostarczenie urządzenia – prasy śrubowo- talerzowej, dwuwrzecionowej,
2) wykonanie montażu hydraulicznego i elektrycznego urządzenia z materiałów własnych, w tym:
a) doprowadzenie osadu surowego do prasy,
b) odprowadzenie odwodnionego osadu za pomocą podajnika do kontenera,
c) odprowadzenie odcieku z prasy do istniejącego układu odprowadzania odcieków z wirówki,
d) doprowadzenie wody technologicznej do prasy,
e) wykonanie zasilania elektrycznego do prasy i innych urządzeń niezbędnych do uruchomienia przedmiotu zamówienia,
f) połączenie układu sterowania pracy dostarczonego urządzenia i osprzętu z istniejącym układem sterowania i wizualizacji oczyszczalni ścieków,
g) naprawienie i odtworzenie miejsc oraz posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji przedmiotu zamówienia.
3) dokonanie rozruchu technologicznego urządzenia i osprzętu wraz ze sprawdzeniem poprawności działania układu w normalnym cyklu pracy oczyszczalni ścieków,
4) przeprowadzenie szkolenia pracowników oczyszczalni ścieków z zakresu BHP, obsługi bieżącej i nadzoru bezpośredniego urządzenia,
5) dostarczenie Zamawiającemu kompletnej instrukcji eksploatacji prasy odwadniania osadu w języku polskim, certyfikatów CE, deklarację zgodności, karty gwarancyjnej oraz niezbędnej dokumentacji techniczno-ruchowej DTR.
Wykonanie przedmiotu zamówienia nie może
Uwaga:
Dla złożenia prawidłowej oferty konieczne jest odbycie wizji lokalnej celem dokonanie własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia pełnego rezultatu, celem ujęcia ich w cenie ofertowej. W sprawie umówienia terminu należy kontaktować się Kierownikiem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Łącku 18 444 55 58 wew. 8 lub wew.1
4.5.3.) Główny kod CPV: 42996900-3 - Urządzenia do obróbki osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526071,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526071,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekofinn-Pol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840301427
7.3.3) Ulica: Leśna 12
7.3.4) Miejscowość: Banino
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526071,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





