Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00417852/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku „Radosny Maluszek”
w Witnicy w ramach programu „Aktywne Place Zabaw” 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WITNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Witnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-460
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 95 721 6440
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@witnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40eb0692-6a44-47d2-827b-8f4f4841f5be1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku „Radosny Maluszek”w Witnicy w ramach programu „Aktywne Place Zabaw” 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40eb0692-6a44-47d2-827b-8f4f4841f5be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023588/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku „Radosny Maluszek” w Witnicy ramach programu „Aktywne Place Zabaw” 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00417852
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIP.271.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i doposażeniu placu zabaw przy Żłobku „Radosny Maluszek” w Witnicy w ramach programu „Aktywne Place Zabaw 2025”,w tym dostawa
i montaż certyfikowanych urządzeń zabawowych oraz wykonanie nawierzchni i pozostałych elementów zgodnie z dokumentacją projektową.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi OPZ, dokumentacja projektowa, przedmiar i STWIORB – Załączniki nr 1 do SWZ.
3) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania dokumentu z kontroli pomontażowej potwierdzającego zgodność placu zabaw z normami PN-EN 1176 lub PN-EN 1177, przeprowadzonej przez niezależną, wyspecjalizowaną jednostkę kontrolującą, która nie była bezpośrednio zaangażowana w montaż i nie odpowiada za ewentualne prace naprawcze ani związane z tym koszty.
Dokument z kontroli musi potwierdzać spełnienie wymogów Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw 2025". Wszystkie wykonane prace oraz dostarczone i zamontowane wyposażenie placu zabaw muszą odpowiadać wymaganiom norm PN-EN 1176 lub PN-EN 1177. Dokument z kontroli należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej przed dokonaniem odbioru końcowego inwestycji.
UWAGA:
W przypadku gdy w dokumencie z kontroli (sprawozdaniu z inspekcji) zostaną stwierdzone jakiekolwiek niezgodności z Normą PN-EN 1176 lub PN-EN 1177 za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca konieczne będzie wykonanie przez Wykonawcę (na swój koszt) niezbędnych prac naprawczych, następnie poddanie się ponownej kontroli w celu uzyskania przez Wykonawcę dokumentu z kontroli pomontażowej potwierdzającego zgodność placu zabaw lub nawierzchni z Normami PN-EN 1176 lub PN-EN 1177 (certyfikatu).
4) W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5) W przypadku użycia w dokumentach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45000000-7 - Roboty budowlane
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta, złożona przez AVENIR POLSKA Sp. z o.o. Oferta ta nie została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy, co oznacza, że nie stanowiła ważnego oświadczenia woli. Brak podpisu stanowi nieusuwalny brak formalny, skutkujący odrzuceniem oferty. W konsekwencji w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, co zgodnie z art. 255 pkt 1 PZP skutkuje unieważnieniem postępowania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI WITNICA
więcej: przetargi WITNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





