Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00358095/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów hydraulicznych do konserwacji urządzeń oraz instalacji sanitarnej w budynkach Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
1.3.) Oddział zamawiającego: MSCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000687617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-802
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 739 13 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabella.starzynska@mscz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mscz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mscz.ezamawiajacy.pl/pn/mscz/demand/225539/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artykułów hydraulicznych do konserwacji urządzeń oraz instalacji sanitarnej w budynkach Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f081261-b818-4798-b2fe-37eec54c94d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/IS/20/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138422,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa artykułów hydraulicznych do konserwacji urządzeń oraz instalacji sanitarnej w budynkach Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.”.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów hydraulicznych do konserwacji urządzeń oraz instalacji sanitarnej w budynkach Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania całości asortymentu zawartego w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Produktów do siedziby Zamawiającego przy
ul. Partyzantów 2/4 w Pruszkowie (Magazyn główny) transportem Wykonawcy, na jego koszt
i ryzyko, wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Dostawy Produktów realizowane będą sukcesywnie, na podstawie każdorazowo składanych przez Zamawiającego zamówień, w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym Wykonawcy – uwaga – termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
6. Zamawiający zastrzega prawo do przesunięć asortymentowych w ramach Produktów (+/-20%), określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym – Załączniku nr 2 do SWZ/Umowy,
w ramach ogólnej wartości zamówienia, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych
w Formularzu asortymentowo-cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163000-0 - Rury i osprzęt
44411000-4 - Wyroby sanitarne
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92447,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154324,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92447,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BK SANIT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5273028052
7.3.3) Ulica: ZŁOTA 75A LOK. 7
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-819
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92447,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonywanie oznakowania pionowego oraz poziomego na drogach gminnych na terenie Miasta Pruszkowa
- Wykonanie projektu i budowa doświetlenia przejścia dla pieszych i przejazdu rowerowego w ciągu drogi powiatowej nr 3133W - ul. Bohaterów Warszawy w Pruszkowie (w rejonie posesji nr 36).
- Zakup przełączników sieciowych warstwy 2
- Zakup licencji dostępowych użytkownika dla usług zdalnego dostępu w środowisku Microsoft Windows Server 2025
- Remont budynku przy ul. Drzymały 19/21 w Pruszkowie - remont schodów i podjazdu w budynku Przychodni
- Modernizacja obiektów sportowych przy ul. Helenowskiej w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sukcesywna materiałów hydraulicznych i sanitarnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Adaptacja budynku na dz. 66/4 obręb 2 m. Pieniężno na cele magazynowe obrony cywilnej
- "Dostosowanie nieużytkowanego przyziemia budynku Miejskiego Centrum Kultury w Bobowej do funkcji miejsca doraźnego schronienia"
- "Budowa hali magazynowo-garażowej w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej w Międzyrzecu Podlaskim wraz z placem manewrowym" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa materiałów eksploatacyjno-montażowych instalacji wodnych, cieplnych, gazu ziemnego, gazów medycznych i technicznych oraz dostawa dozowników i akcesoriów do gazów medycznych
- Dostawa produktów antykorozyjnych, środków do zabezpieczania gwintów, materiałów oświetleniowych, lamp, żarówek, materiałów ogólnobudowlanych, sanitarnych oraz przedłużaczy elektrycznych dla JW 6021.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.