eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków"Dostawa artykułów hydraulicznych do konserwacji urządzeń oraz instalacji sanitarnej w budynkach Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.".



Ogłoszenie z dnia 2025-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów hydraulicznych do konserwacji urządzeń oraz instalacji sanitarnej w budynkach Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie

1.3.) Oddział zamawiającego: MSCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000687617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-802

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 739 13 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabella.starzynska@mscz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mscz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mscz.ezamawiajacy.pl/pn/mscz/demand/225539/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa artykułów hydraulicznych do konserwacji urządzeń oraz instalacji sanitarnej w budynkach Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f081261-b818-4798-b2fe-37eec54c94d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/IS/20/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138422,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa artykułów hydraulicznych do konserwacji urządzeń oraz instalacji sanitarnej w budynkach Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.”.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów hydraulicznych do konserwacji urządzeń oraz instalacji sanitarnej w budynkach Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania całości asortymentu zawartego w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Produktów do siedziby Zamawiającego przy
ul. Partyzantów 2/4 w Pruszkowie (Magazyn główny) transportem Wykonawcy, na jego koszt
i ryzyko, wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Dostawy Produktów realizowane będą sukcesywnie, na podstawie każdorazowo składanych przez Zamawiającego zamówień, w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym Wykonawcy – uwaga – termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
6. Zamawiający zastrzega prawo do przesunięć asortymentowych w ramach Produktów (+/-20%), określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym – Załączniku nr 2 do SWZ/Umowy,
w ramach ogólnej wartości zamówienia, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych
w Formularzu asortymentowo-cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44163000-0 - Rury i osprzęt

44411000-4 - Wyroby sanitarne

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92447,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154324,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92447,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BK SANIT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5273028052

7.3.3) Ulica: ZŁOTA 75A LOK. 7

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 00-819

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92447,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.