eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa MazowieckaBudowa budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym



Ogłoszenie z dnia 2025-09-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWA MAZOWIECKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Konstytucji 3 Maja 32

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468144241

1.5.8.) Numer faksu: 468144241

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rawam.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rawam.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9e89bc7-26c6-4ba8-8dcb-1aeaa93bfc72

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9e89bc7-26c6-4ba8-8dcb-1aeaa93bfc72

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014940/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa budynku użyteczności publicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329581

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR-IRK.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.:
„Budowa budynku użyteczności publicznej na obszarze zdegradowanym”
które obejmuje budowę budynku administracyjnego Urzędu Gminy Rawa Mazowiecka. Zaplanowane roboty budowlane będą prowadzone na nieruchomości położonej w Rawie Mazowieckiej
– obręb 4, dz. nr 334/4 i 334/1 – stanowiącej własność Zamawiającego - Gminy Rawa Mazowiecka.
Zaprojektowany to budynek niski, niepodpiwniczony, o 3 kondygnacjach nadziemnych.
Zaplanowane roboty budowlane będą prowadzone na nieruchomości położonej w Rawie Mazowieckiej
– obręb 4, dz. nr 334/4 i 334/1 – stanowiącej własność Zamawiającego - Gminy Rawa Mazowiecka.
Zamówienie nie obejmuje wykonania wszystkich robót budowlanych określonych w dokumentacjach projektowych oraz w STWiOR, a tylko wykonanie ich większej części. Przedmiary zostały sporządzone specjalnie na potrzeby planowanego postępowania przetargowego i określają wyłącznie zakres robót budowlanych do wykonania w ramach zamówienia objętego postępowaniem przetargowym.
Wycena robót budowalnych składa się z 3 części:
- kosztorysu robót ogólnobudowlanych,
- kosztorysu instalacji sanitarnych,
- kosztorysu instalacji elektrycznych.
Podstawą ich opracowania są dokumentacje projektowe:
a)projekt Architektoniczno-Budowlany
b)projekt techniczny – Konstrukcja .
c)projekt techniczny – Zewnętrzne i wewnętrzne instalacje sanitarne
d)projekt techniczny – Instalacje Elektryczne
e)specyfikacja techniczna – branża budowlana
f)specyfikacja techniczna – branża sanitarna
g)specyfikacja techniczna – instalacje elektryczne
Zakres prac objęty niniejszym zamówieniem zawarty w przedmiarach obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1)
dokończenie rozbiórki budynku komunalnego zlokalizowanego na w granicy z działką 335/3 z pozostawieniem ściany usytuowanej w granicy na odcinku przylegającym do sąsiednich budynków usytuowanych na działce nr 335/3;
Ważne informacje:
- zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną zachodzi konieczność pozostawienia fragmentu ściany rozbieranego budynku usytuowanej przy granicy z dz. nr 335/3, w części przylegającej do usytuowanych na ww. działce: budynku mieszkalnego, budynku handlowego oraz budynku gospodarczego/kotłowni, z uwagi, że ww. budynki na odcinku stycznym z budynkiem zaplanowanym do rozbiórki nie posiadają własnych zewnętrznych ścian konstrukcyjnych (zostały dobudowane do budynku przeznaczonego do rozbiórki); ze względu że rozebranie usytuowanej w granicy ściany na odcinku przylegającym do wspomnianych budynków jest niemożliwe, zaprojektowano rozwiązanie polegające na zmontowaniu tymczasowej stalowej konstrukcji wsporczej - zamocowanej do częściowo uprzednio wykonanych elementów żelbetowej konstrukcji nowego budynku - która na czas rozbiórki aż do chwili wybudowania konstrukcji nowego budynku wspierać będzie ścianę usytuowaną w granicy, nie przeznaczoną do rozbiórki. Po wybudowaniu żelbetowej konstrukcji nowego budynku to ona stanowić będzie podparcie ściany w granicy, a tymczasowa stalowa konstrukcja wsporcza będzie usunięta;
- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych w taki sposób, żeby nie zakłócić statyki budynków i budowli usytuowanych na dz. nr 335/3,
- nałożony jest wymóg prowadzenia rozbiórki w sposób ręczny tj. przy pomocy narzędzi ręcznych, elektronarzędzi, ręcznych narzędzi hydraulicznych itp.;
- konieczne jest zabezpieczenie sąsiedniej nieruchomości przed potencjalnymi uszkodzeniami oraz ze względów bezpieczeństwa na czas wykonywania robót budowlanych w tym robót rozbiórkowych,
- z uwagi, że z budynku usytuowanego na sąsiedniej nieruchomości - dz. nr ewid. 335/3 - do sieci kanalizacyjnej na działce dz. 334/4 przebiega przez piwnicę budynku przeznaczonego do rozbiórki użytkowana instalacja kanalizacyjna (przyłącze), która koliduje z zaplanowanymi robotami budowlanymi istnieje wymóg jej przebudowy przy jednoczesnym zapewnieniu zdolności do odprowadzenia ścieków do sieci kanalizacyjnej przez cały okres budowy;
2) budowę na dz. 334/4 budynku administracyjnego tj. w szczególności:
a) w zakresie robót ogólnobudowlanych:
- wykonanie konstrukcji budynku, w szczególności: fundamentów, ścian, słupów, stropów, schodów, więźby dachowej,
- wykonanie izolacji ścian fundamentowych,
- wykonanie na parterze podkładów/podbudów betonowych na gruncie,
- wykonanie izolacji oraz podłogi z płyt OSB na strychu – nad stropem 2. piętra,
- wykonanie pokrycia dachowego z orynnowaniem,
- wykonanie ścian działowych,
- montaż okien i drzwi zewnętrznych oraz bram garażowych,
- wykonanie elewacji - docieplenia ścian i stropów zewnętrznych, montaż parapetów zewnętrznych,
- wykonanie tynków wewnętrznych,
- wykonanie izolacji podposadzkowych i posadzek cementowych (w garażu na gotowo),
- wykonanie wyłazu na strych,
- montaż parapetów wewnętrznych,
- wykonanie sufitów podwieszanych
- w pomieszczeniu gospodarczym 1/08 (węzeł cieplny) wykończenie podłogi płytkami gresowymi i ścian glazurą na pełną wysokość (do sufitu),
- w sali konferencyjnej 1/03 wykonanie obudów płytami g-k kanałów wentylacyjnych,
b) w zakresie instalacji sanitarnych:
- wykonanie przyłącza wodociągowego (dobudowa instalacji wodnej za wodomierzem) z piwnicy istniejącego budynku Urzędu Gminy,
- wykonanie zewnętrznej instalacji sanitarnej (przyłącza kanalizacyjnego) z włączeniem do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej, bez likwidacji istniejącego zbiornika bezodpływowego,
- wykonanie tymczasowej oraz docelowej instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z sąsiedniego budynku (usytuowanego na działce 335/3), z włączeniem do zaprojektowanej dla budynku administracyjnego studni rewizyjnej,
- rozbiórkę instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z sąsiedniego budynku (usytuowanego na działce 335/3) wraz ze studnią kanalizacyjną – w zakresie kolidującym z budową budynku administracyjnego,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
- wykonanie instalacji klimatyzacji,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepła technologicznego, w tym roboty instalacyjne w kotłowni istniejącego budynku Urzędu Gminy, zakres prac nie obejmuje wymiany pojemnościowego podgrzewacza wody,
- wykonanie instalacji wodnej (zimnej i ciepłej wody), bez montażu urządzeń sanitarnych (armatury),
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, bez montażu urządzeń sanitarnych,
- wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie zewnętrznej instalacji wody,
- wykonanie zewnętrznej instalacji wody ciepłej i cyrkulacji oraz c.o.
c) w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych wykonanie:
- elektrycznej instalacji zasilającej z rozdzielni głównej (RG) usytuowanej w piwnicy istniejącego budynku Urzędu Gminy (pom. 0/04) do rozdzielni głównej (RG2) zaprojektowanej na parterze zaprojektowanego budynku,
- instalacji elektrycznej wewnętrznej z podziałem na obwody podstawowe oraz obwody z podtrzymaniem rezerwowym napięcia; w zakresie instalacji zasilania rezerwowego niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie instalacji, ale nie obejmuje montażu samego zasilacza UPS,
- instalacji dwóch przeciwpożarowych wyłączników prądu dla zaprojektowanego budynku – PWP2 i PWP UPS,
- instalacji gniazd w tym: gniazd elektrycznych ogólnego przeznaczenia, oraz zespołów PEL (punkt elektryczno-logiczny) dedykowanych do zasilania urządzeń IT,
- instalacji oświetlenia ogólnego, z montażem opraw oświetleniowych w następującym zakresie:
-- na parterze (przyziemiu) w sufitach podwieszanych oprawy z indeksem B, C i F,
-- na I piętrze w sufitach podwieszanych oprawy z indeksem B, I, K i L,
- instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, bez montażu opraw ewakuacyjnych,
- okablowania strukturalnego; niniejsze zamówienie obejmuje poprowadzenie przewodów UTP kat. 6 od poszczególnych stanowisk sieci LAN do serwerowni w istniejącym budynku Urzędu Gminy i ich zakończenie odpowiednio adapterem lub oznaczonym przewodem,
- instalacji dla wentylacji mechanicznej,
- instalacji dla klimatyzacji,
- instalacji dla monitoringu CCTV, niniejsze zamówienie nie obejmuje montażu kamer,
- instalacji dla agregatu prądotwórczego, bez montażu samego agregatu,
- instalacji systemu antywłamaniowego,
- instalacji detekcji gazu,
- instalacji odgromowej,
- instalacji połączeń wyrównawczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262310-7 - Zbrojenie

45262520-2 - Roboty murowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

09321000-5 - Gorąca woda

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6197970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9790134,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6197970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MOT Józef Znojek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590173947

7.3.3) Ulica: Rzgowska 19

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6197970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.