eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W PODZIALE NA 10 CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W PODZIALE NA 10 CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNIKI PAN

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adolfa Pawińskiego 5B

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-106

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: istarz@ippt.pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ippt.pan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność naukowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W PODZIALE NA 10 CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf0b4c74-65ba-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00118786/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ippt-pan.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się WYŁĄCZNIE przy użyciu platformy zakupowej e-Zamawiający https://ippt-pan.ezamawiajacy.pl/
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w Rozdziale X SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza komunikacji znajdującego się w zakładce „Komunikacja” dostępnego na Platformie.
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale IX SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami Rozdziały IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
 administratorem danych osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu jest Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN ul. Pawińskiego 5B, 02-106 Warszawa;
 inspektorem ochrony danych osobowych w IPPT PAN jest Pan Marcin Kaleta, iod@ippt.pan.pl;
 dane osobowe Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 i nast. ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ustawy Pzp;
 odbiorcami danych osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
 dane osobowe Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie
do art. 22 RODO;
 Wykonawca biorący udział w postępowaniu posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych jego dotyczących*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Wykonawcy biorącemu udział w postępowaniu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentacją postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP1/52/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 474700,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

komputer przenośny

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców, w zakresie każdego z wymienionych kryteriów.
2. Zamawiający będzie dokonywał wyliczeń przyznanej liczby punktów
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert będzie brana cena brutto (tj. z podatkiem VAT).
4. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
od towarów i usług (Dz.U. z 2022 r., poz. 931,), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu, Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
5. Ocenę końcową dla poszczególnych Części zamówienia, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem:

L = LC + OG

gdzie:
L – całkowita liczba uzyskanych punktów
LC – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Cena”
OG – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Okres gwarancji”

6. Maksymalna ilość punktów, jaką oferta może uzyskać w wyniku oceny zgodnie
z w/w kryteriami oceny ofert, wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

komputer przenośny

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców, w zakresie każdego z wymienionych kryteriów.
2. Zamawiający będzie dokonywał wyliczeń przyznanej liczby punktów
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert będzie brana cena brutto (tj. z podatkiem VAT).
4. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
od towarów i usług (Dz.U. z 2022 r., poz. 931,), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu, Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
5. Ocenę końcową dla poszczególnych Części zamówienia, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem:

L = LC + OG

gdzie:
L – całkowita liczba uzyskanych punktów
LC – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Cena”
OG – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Okres gwarancji”

6. Maksymalna ilość punktów, jaką oferta może uzyskać w wyniku oceny zgodnie
z w/w kryteriami oceny ofert, wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

komputer przenośny

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców, w zakresie każdego z wymienionych kryteriów.
2. Zamawiający będzie dokonywał wyliczeń przyznanej liczby punktów
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert będzie brana cena brutto (tj. z podatkiem VAT).
4. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
od towarów i usług (Dz.U. z 2022 r., poz. 931,), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu, Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
5. Ocenę końcową dla poszczególnych Części zamówienia, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem:

L = LC + OG

gdzie:
L – całkowita liczba uzyskanych punktów
LC – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Cena”
OG – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Okres gwarancji”

6. Maksymalna ilość punktów, jaką oferta może uzyskać w wyniku oceny zgodnie
z w/w kryteriami oceny ofert, wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

komputer przenośny

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców, w zakresie każdego z wymienionych kryteriów.
2. Zamawiający będzie dokonywał wyliczeń przyznanej liczby punktów
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert będzie brana cena brutto (tj. z podatkiem VAT).
4. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
od towarów i usług (Dz.U. z 2022 r., poz. 931,), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu, Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
5. Ocenę końcową dla poszczególnych Części zamówienia, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem:

L = LC + OG

gdzie:
L – całkowita liczba uzyskanych punktów
LC – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Cena”
OG – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Okres gwarancji”

6. Maksymalna ilość punktów, jaką oferta może uzyskać w wyniku oceny zgodnie
z w/w kryteriami oceny ofert, wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

komputer przenośny

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców, w zakresie każdego z wymienionych kryteriów.
2. Zamawiający będzie dokonywał wyliczeń przyznanej liczby punktów
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert będzie brana cena brutto (tj. z podatkiem VAT).
4. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
od towarów i usług (Dz.U. z 2022 r., poz. 931,), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu, Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
5. Ocenę końcową dla poszczególnych Części zamówienia, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem:

L = LC + OG

gdzie:
L – całkowita liczba uzyskanych punktów
LC – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Cena”
OG – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Okres gwarancji”

6. Maksymalna ilość punktów, jaką oferta może uzyskać w wyniku oceny zgodnie
z w/w kryteriami oceny ofert, wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

monitor

4.2.6.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców, w zakresie każdego z wymienionych kryteriów.
2. Zamawiający będzie dokonywał wyliczeń przyznanej liczby punktów
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert będzie brana cena brutto (tj. z podatkiem VAT).
4. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
od towarów i usług (Dz.U. z 2022 r., poz. 931,), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu, Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
5. Ocenę końcową dla poszczególnych Części zamówienia, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem:

L = LC + OG

gdzie:
L – całkowita liczba uzyskanych punktów
LC – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Cena”
OG – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Okres gwarancji”

6. Maksymalna ilość punktów, jaką oferta może uzyskać w wyniku oceny zgodnie
z w/w kryteriami oceny ofert, wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

urządzenie wielofunkcyjne

4.2.6.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców, w zakresie każdego z wymienionych kryteriów.
2. Zamawiający będzie dokonywał wyliczeń przyznanej liczby punktów
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert będzie brana cena brutto (tj. z podatkiem VAT).
4. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
od towarów i usług (Dz.U. z 2022 r., poz. 931,), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu, Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
5. Ocenę końcową dla poszczególnych Części zamówienia, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem:

L = LC + OG

gdzie:
L – całkowita liczba uzyskanych punktów
LC – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Cena”
OG – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Okres gwarancji”

6. Maksymalna ilość punktów, jaką oferta może uzyskać w wyniku oceny zgodnie
z w/w kryteriami oceny ofert, wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

komputer stacjonarny

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców, w zakresie każdego z wymienionych kryteriów.
2. Zamawiający będzie dokonywał wyliczeń przyznanej liczby punktów
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert będzie brana cena brutto (tj. z podatkiem VAT).
4. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
od towarów i usług (Dz.U. z 2022 r., poz. 931,), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu, Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
5. Ocenę końcową dla poszczególnych Części zamówienia, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem:

L = LC + OG

gdzie:
L – całkowita liczba uzyskanych punktów
LC – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Cena”
OG – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Okres gwarancji”

6. Maksymalna ilość punktów, jaką oferta może uzyskać w wyniku oceny zgodnie
z w/w kryteriami oceny ofert, wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

komputer stacjonarny

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców, w zakresie każdego z wymienionych kryteriów.
2. Zamawiający będzie dokonywał wyliczeń przyznanej liczby punktów
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert będzie brana cena brutto (tj. z podatkiem VAT).
4. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
od towarów i usług (Dz.U. z 2022 r., poz. 931,), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu, Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
5. Ocenę końcową dla poszczególnych Części zamówienia, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem:

L = LC + OG

gdzie:
L – całkowita liczba uzyskanych punktów
LC – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Cena”
OG – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Okres gwarancji”

6. Maksymalna ilość punktów, jaką oferta może uzyskać w wyniku oceny zgodnie
z w/w kryteriami oceny ofert, wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

tablet

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców, w zakresie każdego z wymienionych kryteriów.
2. Zamawiający będzie dokonywał wyliczeń przyznanej liczby punktów
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Do porównania ofert będzie brana cena brutto (tj. z podatkiem VAT).
4. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
od towarów i usług (Dz.U. z 2022 r., poz. 931,), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu, Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
5. Ocenę końcową dla poszczególnych Części zamówienia, stanowić będzie suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem:

L = LC + OG

gdzie:
L – całkowita liczba uzyskanych punktów
LC – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Cena”
OG – liczba uzyskanych punktów w kryterium „Okres gwarancji”

6. Maksymalna ilość punktów, jaką oferta może uzyskać w wyniku oceny zgodnie
z w/w kryteriami oceny ofert, wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 pkt.5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.
z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający może żądać złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający może żądać złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu
do składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek
na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) wypełniony Załącznik nr 1 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Sprzętu, stanowiąca Opis Przedmiotu Zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający przewiduje wezwanie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym w wezwaniu terminie. Zamawiający nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego w zakresie, w jakim przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, lub w sytuacji, gdy pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta będzie podlegać odrzuceniu albo będą zachodzić przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

pełnomocnictwo-o ile dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

IV. Informacje dla Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Informacje zawarte
w oświadczeniach mają wstępnie potwierdzać brak podstaw do wykluczenia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego
w rozumieniu art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pełnomocnictwo należy przedłożyć wraz z ofertą.
4. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność
za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy).
5. W przypadku, gdy Wykonawcą będzie więcej niż jeden podmiot, wynagrodzenie należne Wykonawcy, wpłacane będzie na konto podmiotu zwanego „Liderem”, wskazanego wspólnie przez podmioty występujące jako Wykonawca.
6. Wskazanie Lidera będzie określone w formie pisemnego upoważnienia stanowiącego załącznik do umowy, w którym wszystkie podmioty występujące jako Wykonawca upoważnią Lidera do dokonywania wszelkich rozliczeń z Zamawiającym oraz wskazania rachunku, na który zapłata ma nastąpić. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie przez Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia lub jego części zgodnie z wystawioną przez Lidera fakturą, na rachunek w niej wskazany oraz oświadcza, iż zapłata dokonana w powyższy sposób zwalnia Zamawiającego z długu wobec Wykonawcy.
V. szczegółowe zapisy znajdują się w Rozdziale nr VIII ust. 4 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej Oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp, w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu Umowy, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia;
2) zmiany terminu realizacji Umowy ze względu na przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez „siłę wyższą” (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron Umowy, które są poza kontrolą Stron Umowy, na których czas trwania Strony nie mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z Umowy);
3) Strony zastrzegają, że będą stosować przepisy – jakie ewentualnie wejdą
w życie w trakcie trwania Umowy - dotyczące przypadków wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpłyną lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie niniejszej Umowy
4) w przypadku wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji lub jego dostępności dotyczącej terminu realizacji zaoferowanego przez Wykonawcę Sprzętu bądź jego elementów, której Wykonawca nie mógł mieć w chwili składania oferty lub trwania Umowy. W takiej sytuacji Wykonawca może zaoferować inny model/element Sprzętu równoważny, o parametrach nie gorszych niż w złożonej Ofercie Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, nie może spowodować zwiększenia ceny wynikającej z ww. Oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust.1 pkt 4 powyżej, jest, aby Wykonawca dokonał:
1) przedłożenia Zamawiającemu wniosku o zmianę Umowy ze wskazaniem zakresu wnioskowanej zmiany;
2) przedłożenia Zamawiającemu dokumentów, potwierdzających wycofanie danego modelu z produkcji przez jego producenta;
3) przedłożenia oświadczenia Zamawiającemu, że wskazany nowy model Sprzętu, oferuje w cenie nie wyższej niż wskazana w złożonej Ofercie i wskaże jej wysokość.
3. Zmiana Umowy dla swej ważności wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności podpisanego przez obie Strony.
4. Wszelkie zmiany danych teleadresowych, nie stanowią zmiany istotnej w rozumieniu przepisów ustawy Pzp, nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy, dla swej ważności wymagają pisemnego poinformowania drugiej Strony o zmianie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ippt-pan.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-25 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

KRYTERIUM „OKRES GWARANCJI”
1) Dla części nr 2, 3, 4, 5, 10:
Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane wg następujących zasad:
a) przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko oferty,
w których zostanie zaproponowany okres gwarancji, wynoszący nie mniej niż
24 miesiące;
b) udzielana gwarancja podawana jest w pełnych miesiącach;
c) za udzielony okres gwarancji Zamawiający przyzna Wykonawcy następującą liczbę punktów:
• 24 miesiące – 0 pkt,
• od 25 miesięcy do 30 miesięcy – 20 pkt,
• od 31 miesięcy do 36 miesięcy - 40 pkt,

d) w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje gwarancję dłuższą niż 36 (miesięcy, zostanie mu przyznana maksymalna liczba punktów w tym kryterium,
tj. 40 pkt;
e) w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona;

2) Dla części nr 1, 6, 7, 8, 9:
Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane wg następujących zasad:
a) przy przyznawaniu i przeliczaniu punktów będą brane pod uwagę tylko oferty,
w których zostanie zaproponowany okres gwarancji, wynoszący nie mniej niż
36 miesięcy;
b) udzielana gwarancja podawana jest w pełnych miesiącach;
c) za udzielony okres gwarancji Zamawiający przyzna Wykonawcy następującą liczbę punktów:
• 36 miesięcy – 0 pkt,
• od 37 miesięcy do 42 miesięcy – 20 pkt,
• od 43 miesięcy do 46 miesięcy - 40 pkt,
d) w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje gwarancję dłuższą niż 46 miesięcy, zostanie mu przyznana maksymalna liczba punktów w tym kryterium, tj. 40 pkt;
e) w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.