eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowary › Przebudowa ulicy Głównej w Kowarach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Głównej w Kowarach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Kowary

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756439225

1.5.8.) Numer faksu: 757613173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.kowary.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Głównej w Kowarach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6246765b-408b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033328/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa ulicy Głównej w Kowarach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371851/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.271.84.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 287035,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ulicy Głównej w Kowarach”

Adres inwestycji: miejscowość Kowary, działki nr 35/3, 35/1, obręb geodezyjny Kowary 0005

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
a) obsługa geodezyjna – 0,170 km
b) przestawienie ogrodzeń – 55mb,
c) roboty ziemne pod konstrukcje -297,84 m3.

2. kanał technologiczny:
a) wykopy i przekopy wykonne koparkami na odkład -36,50 m3,
b) kanał rurowy z materiałów sypkich o gr. 10 cm- 89,00 m2,
c) kanał z rur PVC o śr, 125 mm- 323,60 mb,
d) kanał rurowy – zasypka o gr.10 cm – 80 m2,
e) podłoże betonowe o gr. 15 cm – pod studnie – 1,35 m3,
f) studnie technologiczne betonowe prostokątne 1,29x 0,80 w gotowym wykopie o wysokości 0,80 m - 6szt.
3. Podbudowy i Nawierzchnie:
a) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 992,60m2;
b) warstwa odsączająca zagęszczona mechanicznie - 6 cm po zagęszczeniu - 992,60 m2,
c) ława pod krawężniki betonowa z oporem - 12,62 m3,
d) ułożenie krawężników betonowych o wym. 15x22 cm – 210 mb,
e) ława betonowa pod ściek z prefabrykatów betonowych – 11,13 m3,
f) ściek z prefabrykatów betonowych o gr. 20 cm na podsypce cementowo- piaskowej – 159,mb,
g) podbudowa kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr po zagęszczeniu 15 cm – 875,90 m2;
h) podbudowa kruszywa łamanego warstwa górna o gr. po zagęszczeniu 8 cm – 875,90 m2.
i) nawierzchnia z kostki betonowej o gr.10 cm na podsypce cementowo- pisakowej – 630,90 m2.

4. Roboty wykończeniowe i towarzyszące:
a) profilowanie poboczy niesortem kamiennym 0/31,5 zagęszczeniem – 10,73 m3,
b) kanał z rur PVC o śr, 250 mm – 6,00 mb,
c) studnie ściekowe uliczne ośr. 500 mm z osadnikiem i syfonem- 1 szt, -3szt;
d) wykonanie ścianki czołowej przepustu z kamienia na zap. cementowej – 1,12 m3,
e) poręcza ochronna z pochwytem z rur o śr.6 i 38 mm w rozstawie słupków z rur śr. 80 mm2 5 m-3 szt,
f) regulacja pionowa zaworów sieci wodociągowej, gazowej, kanalizacji sanitarnej – 14 szt;
g) ustawienie słupków z rur stalowych ocynkowanych fi 70 mm do znaków pionowych – 3 szt,
h) przymocowanie tarcz znaków pionowych. 5 szt.
5. Oświetlenie uliczne:
a) roboty pomiarowe - ,170 km,
b) kopanie koparkami rowów dla kabli – 142,0 mb,
c) zasypanie rowów – 142 mb,
6. roboty montażowe
a) montaż skrzynek na słupach odgromników – 3 kpl,
c) montaż mostków rozłączonych dla linii niskiego napięci a- 10 szt,
d) nasypanie warstwy piasku o gr. 0,1 m na dno rou o szer.do 0,4 m – 168,00 mb,
e) ułożenie rur osłonowych z HDPE o śr. do 140 mm- 20,00 mb,
d) ułożenie rur osłonowych z HDPE o śr. do 140 mm-183,00 mb,
e) montaż rur stalowych osłonowych o śr.100 mm na słupach – 3 mb,
f) montaż uszczelnień rur osłonowych -0 1 szt,
g) układanie kabli o masie do 1,0 mkg/m w rurach - 20 mb,
h) układanie kabli o masie do 1,0 mkg/m w rurach- 191 mb,
g) oznakowanie trasy kabla ułożonego – 168,00 mb,
i) montaż słupów oświetleniowych do 100 kg na fundamencie – 5 szt,
j) zarobienie na sucho końca kabla 5-żyłowego o przekroju żył do 50 mm2 na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych -10 szt,
k) montaż wysięgników rurowych o masie do 30 kg na słupie - 1r/0,5/5 st./fi 60 – 5 szt,
l) montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 10 m – 5 kpl przew.,
m) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – 5 szt,
n) montaż uziomów poziomych w wykopie o głębokości do 0.6 m; kat.gruntu IV – 189,00 mb.
7. Pomiary ochronne:
a) sprawdzenie punktu odbioru energii – 7 pkt,
b) sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia -5 pomiar,
c) sprawdzenie i pomiar kompletnego 2,3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia – 6 pomiar,
d) badanie linii kablowej o ilości żył do 4 – 6 odc,
e) pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego- 7 pomiar,
f) pierwszy pomiar skuteczności zerowania – 7 pomiar.
8. Roboty demontażowe:
a) demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku do ponownego montażu – 3 szt,
b)Demontaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie-3 szt,
c)Demontaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – bezpiecznik – 3 szt,
d)Demontaż mostków rozłącznych (przekrój przewodów do 70 mm2) dla linii niskiego napięcia – 9 szt,
e) Demontaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 4x50 mm2 – 0,118 km przw.
9. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:
a) Projekt budowlany – Załącznik nr 10 do SWZ,
b) Projekt techniczny ( wykonawczy) załącznik nr 11 do SWZ
c) Przedmiar Robót Drogowych– Załącznik nr 12 do SWZ,
d) Przedmiar robót części elektrycznej – Załącznik nr 13 do SWZ,
d) Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 14 do SWZ.
e) Projekt czasowej i stałej organizacji ruchu ( aktualizacja i zatwierdzenie) załącznik nr 15 do SWZ
10. wykonanie tymczasowej organizacji ruchu ( aktualizacja i zatwierdzenie) ;
11. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
12.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania operatu kolaudacyjnego.
13. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o ich rozpoczęciu wszystkich właścicieli sieci zlokalizowanych na odcinku objętym przedmiotem zamówienia.
14. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej.
15. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574910,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 673606,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 574910,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jeltech sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367718316

7.3.3) Ulica: Cypriana Norwida 3

7.3.4) Miejscowość: Piechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-573

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty ziemne, brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 574910,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.