Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00377714/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 w zakresie naprawy drogi dojazdowej w tylnej części budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Zawierciu
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Rejonowy w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 4
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/6497966
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zawiercie.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-715ef002-c76f-4d00-83ac-ed13622860051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 w zakresie naprawy drogi dojazdowej w tylnej części budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-715ef002-c76f-4d00-83ac-ed1362286005
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00128527/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 w zakresie naprawy drogi dojazdowej w tylnej części budynku Sadu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377714
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.261.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212616,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa drogi dojazdowej wewnętrznej wraz z naprawą schodów zewnętrznych wykonanych z kostki brukowej w tylnej części budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 44.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
44113100-6 - Materiały chodnikowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 141388,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa drogi dojazdowej zewnętrznej w tylnej części budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 71228,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych ESPRI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6250008000
7.3.3) Ulica: Wiosenna 47
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-253
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "ESPRI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "ESPRI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97170 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych ESPRI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6250008000
7.3.3) Ulica: Wiosenna 47
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-253
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "ESPRI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "ESPRI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97170 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dzierżawa urządzeń do druku podążającego dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa produktu leczniczego
- Dostawa papieru do drukowania
- Dostawa szczotek do centralnej sterylizatorni
- "Zakup mobilnego urządzenia do uzdatniania wody."
- Zakup ciągnika - traktora.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Częściowy remont nawierzchni chodników w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
- Budowa chłodni o powierzchni 150-200 m2.
- Modernizacja i doposażenie placów zabaw oraz dostosowanie kolorystyczne ciągów komunikacyjnych przy 9 przedszkolach z terenu Gminy Ryki tworzącej Miejski Obszar Funkcjonalny Ryk
- Remont drogi gminnej nr 107713L na odcinku od km 0+010,30 do km 0+390,30
- Przebudowa drogi w m. Michałów Czwarty dz. nr 2, obręb Michałów III, dz. nr 209, obręb Cienia Folwark, gm. Opatówek (droga wewnętrzna)
- Przebudowa drogi gminnej nr 112356E w Wierzbicy i Stobiecku Szlacheckim
więcej: Materiały chodnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





