Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16 A
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 468743699
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminabrzeziny@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4835d6ee-12dd-4db6-9c32-46e0ba3c31b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zmiany w ustawie o planowaniu i zagosp.przest. spowodowały znaczny wzrost wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Skala tego wzrostu nie była możliwa do przewidzenia. Udzielone zamówienie pon.130 tys.zł na wykonanie przedm. usługi w 2025r. zostało wyczerpane przed zakończeniem umowy a postęp. w trybie podst. zostało unieważnione z uwagi na brak złożonych ofert. Istnieje pilna potrzeba udzielenia zamówienia: niewydanie decyzji w terminie określ. w art.64 ust.1 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagosp.przest. grozi organowi gminy karą pieniężną w wysokości 500zł za każdy dzień zwłoki. W celu natychmiastowego wykonania zamówienia niezbędne jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki. Zamówieniem została objęta usługa sporządzenia projektów decyzji, które są niezbędne i pilne do sporządzenia ze względu na upływający termin na wydanie decyzji. Występuje potrzeba natychmiastowego udzielenia zamówienia, tak by uniknąć lub zniwelować wysokość możliwych kar pieniężnych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.271.57.2025.RD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 88400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r, poz. 1130 z późn.zm.) oraz aktami wykonawczymi, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U z 2024 r, poz. 1116) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz.U. z 2003 r., nr 164, poz.1589).
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia następujących projektów decyzji:
1) o warunkach zabudowy,
2) zmieniającej decyzję o warunkach zabudowy,
3) o warunkach zabudowy dla obiektów budowlanych, o których mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418)
4. Wykonanie poszczególnych projektów będzie zlecane sukcesywnie w formie pisemnej i w miarę zapotrzebowania. Szacunkowa ilość projektów objętych przedmiotem zamówienia wynosi 260 szt. w okresie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Planowania Przestrzennego Teresa Brzozowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471388853
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 94B
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-550
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pracownia Planowania Przestrzennego Teresa Brzozowska
jakie przetargi wygrała firma
Pracownia Planowania Przestrzennego Teresa Brzozowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108732,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorsko-renowacyjnych w obiekcie zabytkowym "Kamienica z trzema oficynami przy ul. Sienkiewicza 2 w Brzezinach"
- Usługi społeczne na świadczenie podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Remont pomieszczeń Miejskiego Domu Kultury w Brzezinach w ramach zadania "Dom kultury na miarę XXI wieku"
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Tarnówka
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego obszarów nieobjętych miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego
- Sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





