Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00396467/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
- 2025/BZP 00430936/01 - Wynik z dnia 2025-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia technicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Podkarpackie w Krośnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego, 16
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134321376
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@muzeum.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f9e2992-68c2-4daa-a39b-a53f88581a091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa instytucja kultury posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia technicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f9e2992-68c2-4daa-a39b-a53f88581a09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063381/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup wyposażenia technicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MPK.261.20.2025.AG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 19600,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wraz z montażem wyposażenia technicznego(sprzętu)
Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie później niż 12 miesięcy (chyba że
w Załączniku nr 1 do SWZ wskazano inaczej) przed terminem złożenia oferty (dotyczy również podzespołów), nieużywany, wolny od wad, kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - c.d. Rozdział II SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
30232110-8 - Drukarki laserowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 107010 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wraz z montażem wyposażenia technicznego(sprzętu)
Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie później niż 12 miesięcy (chyba że
w Załączniku nr 1 do SWZ wskazano inaczej) przed terminem złożenia oferty (dotyczy również podzespołów), nieużywany, wolny od wad, kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - c.d. Rozdział II SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39713430-6 - Odkurzacze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42123400-1 - Sprężarki powietrza
4.5.5.) Wartość części: 7600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106934,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169863,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106934,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832790417
7.3.3) Ulica: Energetyczna
7.3.4) Miejscowość: Kowale
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106934,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "Wstęp do metod badań nieniszczących - NDT": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej dla 32 godzinnego (...)
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "Kwalifikowany inspektor zdatności do lotu - samoloty do 600kg": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej (...)
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "Technika strukturalnych napraw kompozytowych - wprowadzenie": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej (...)
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "System zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie - SMS": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej dla 32 godzinnego (...)
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Poprawa cyberbezpieczeństa w Gminie Dobra
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





