Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00377544/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00377732/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00381940/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa mebli do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 3 w Kętach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY NR 3 W KĘTACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356561843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SZKOLNA 3
1.5.2.) Miejscowość: Kęty
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: (33) 845 29 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp3@edukacja.kety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3.edukacja.kety.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminakety.ezamawiajacy.pl/pn/gminakety/demand/163792/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa mebli do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 3 w Kętach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-729641b7-2f9f-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00377043/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup i dostawa mebli do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 3 w Kętach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377544
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP3-S.226.160.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawowy zakres prac obejmuje zakup, dostawę oraz montaż mebli komputerowych
- Biurko proste , wymiary: ok.240x 70x 75cm - 8 szt.
- Biurko dla nauczyciela, wymiary: ok. 140x60x75 cm – 1 szt.,
- Kontener 3-szufladowy, wymiary: ok. 42,5x 40x 57cm - 1 szt.,
- Dostawka do biurka wymiary, ok 80x 40x 57 cm - 1 szt.
- Krzesło dla ucznia - 24 szt.:
* wysokość całkowita : 84 cm,
* głębokość całkowita : 50,5 cm,
* wymiar siedziska : 43,5 cm x 43,5 cm,
* wysokość siedziska : 48,5 cm
- Krzesło dla nauczyciela - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.1, 3 i 3.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22275,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30934,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22275,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAL-SPORT PAWEŁ KALITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813 100 46 52
7.3.3) Ulica: Trembeckiego 11a
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-234
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22275,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KĘT
- Remont dróg o nawierzchni tłuczniowej na terenie Gminy Kęty w 2025 roku
- Przebudowa pomieszczeń higieniczno - sanitarnych z adaptacją powstałych pomieszczeń na salę dydaktyczną i pokój pedagogiczny w szkole podstawowej w Łękach
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Jelcz-Laskowicach
- "Zakup sprzętu komputerowego i serwerowego, mebli i wyposażenia, w tym pracowni chemicznej oraz sprzętu sportowego w ramach zadania pn. "Remont budynku ZS Nr 1 w Grodzisku Maz. po pożarze - etap II"
- Dostawa mebli, krzeseł i foteli na potrzeby 8 Wydziału ds. Wojskowych Prokuratury Okręgowej w Lublinie
- Przebudowa i remont pomieszczeń kuchni z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej w Świlczy oraz przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej i elektrycznej
- Utworzenie miejsc opieki w Publicznym Żłobku w Czudcu ul. Rzeszowska 33, 38-120 Czudec" w ramach Programu MALUCH + 2022-2029
- Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Głogowie Małopolskim przy ul. Mickiewicza 55
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.