eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › " BUDOWA SKATEPARKU WRAZ Z DROGĄ DOJAZDOWĄ I MIEJSCAMI POSTOJOWYMI - ETAP II I III W RAMACH ZADANIA: " BUDOWA SKATEPARKU NA "WŁÓKRZNIARZU" PRZY UL. 11-GO LISTOPADA - BUDŻET OBYWATELSKI"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ BUDOWA SKATEPARKU WRAZ Z DROGĄ DOJAZDOWĄ I MIEJSCAMI POSTOJOWYMI – ETAP II I III W RAMACH ZADANIA:
„ BUDOWA SKATEPARKU NA „WŁÓKRZNIARZU” PRZY UL. 11-GO LISTOPADA - BUDŻET OBYWATELSKI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000674827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 67 243 37

1.5.8.) Numer faksu: 32 67 243 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir2@osir.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osir.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osir-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ BUDOWA SKATEPARKU WRAZ Z DROGĄ DOJAZDOWĄ I MIEJSCAMI POSTOJOWYMI – ETAP II I III W RAMACH ZADANIA:
„ BUDOWA SKATEPARKU NA „WŁÓKRZNIARZU” PRZY UL. 11-GO LISTOPADA - BUDŻET OBYWATELSKI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-618feb0d-2535-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00311296/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 BUDOWA SKATEPARKU WRAZ Z DROGĄ DOJAZDOWĄ I MIEJSCAMI POSTOJOWYMI – ETAP II I III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1941821,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „ Budowa skateparku wraz z drogą dojazdową i miejscami postojowymi – etap II i III inwestycji pn.: ”Budowa zaplecza szatniowo - sportowego wraz z częścią gastronomiczną, budowa boiska o sztucznej nawierzchni, trybun zewnętrznych, oświetlenia zewnętrznego wraz z infrastrukturą techniczną, w ramach programu Sportowa Polska - program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej jako I etap. Budowa komunikacji wewnętrznej droga dojazdowa wraz z miejscami postojowymi” w ramach zadania:„ Budowa skateparku na „WŁÓKRZNIARZU” przy ul. 11-go Listopada - budżet obywatelski”
2. Zakres robót obejmuje:
a) Budowę drogi dojazdowej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej
b) Budowa miejsc postojowych i umocnienia skarpy o nawierzchni z płyty betonowej ażurowej o grubości 10 cm
c) Budowa kolektora sanitarnego pod nawierzchnią drogi dojazdowej ze studniami rewizyjnymi
d) Budowa przyłącza energetycznego oraz oświetlenia skateparku
e) Budowa skateparku - Płyta betonowa, beton C30/37, dylatowana (pola 5x5m), zbrojona włóknami polimerowymi 2kg/m3, zaimpregnowana preparatem krzemianowo-polimerowym: gr. 10cm
f) Wyposażenie skateparku w następującym zakrsie:
 Roll-in + Quarter pipe + Bank ramp
 Jumpbox
 Spin
 Wall ride
 Funbox z grindboxem 3/3 + Poręcz 3/3 + Funbox ze schodami + Poręcz 1/3
 Quarter pipe dwa poziomy
 Poręcz prosta
 Grindbox 1

Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SWZ wzór umowy.

UWAGA!
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłącznie etap II i III inwestycji pn.: ”Budowa zaplecza szatniowo - sportowego wraz z częścią gastronomiczną, budowa boiska o sztucznej nawierzchni, trybun zewnętrznych, oświetlenia zewnętrznego wraz z infrastrukturą techniczną, w ramach programu Sportowa Polska - program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej jako I etap. Budowa komunikacji wewnętrznej droga dojazdowa wraz z miejscami postojowymi”

Szczegółowy zakres prac do wykonania określa załączony do SWZ przedmiar robót.


3. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego.

4. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.

5. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

6. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.

7. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.

Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

8. W przypadku wymagania w dokumentacji projektowej, STWiORB lub innych dokumentach zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.

9. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.

10. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej lub innych dokumentach zamówienia mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

11. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j Dz. U. z 2021 r., poz. nr 1213) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.

12. Rozliczenie przedmiotu zamówienia – wynagrodzenie kosztorysowe. Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. Zasady oraz sposób rozliczania zawarto w umowie.

13. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.

14. Okres rękojmi z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy.

15. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1557 z późn. zm.), niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, obsługi geodezyjnej, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

16. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.

Przedmiotowa inwestycja nie stanowi bariery komunikacyjnej dla osób niepełnosprawnych w tym osób poruszających się na wózkach poprzez dojście piesze do obiektu bezpośrednio z poziomu terenu. Zaprojektowano budowę parkingu dla samochodów osobowych z miejscami postojowymi (w tym dla osób z niepełnosprawnościami) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Wymiary miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnością o wym. 5,0×3,6m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314310-7 - Układanie kabli

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1983638,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2065389,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1983638,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAKO SPORT G.Baran, R.Koziołek spójka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443454068

7.3.3) Ulica: Rapackiego 34

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-520

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wyposażenie w urządzenia skate parku


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1983638,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków, zamawiający skrócił nazwę zamówienia. Pełna nazwa brzmi:
„ Budowa skateparku wraz z drogą dojazdową i miejscami postojowymi – etap II i III inwestycji pn.: ”Budowa zaplecza szatniowo - sportowego wraz z częścią gastronomiczną, budowa boiska o sztucznej nawierzchni, trybun zewnętrznych, oświetlenia zewnętrznego wraz z infrastrukturą techniczną, w ramach programu Sportowa Polska - program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej jako I etap. Budowa komunikacji wewnętrznej droga dojazdowa wraz z miejscami postojowymi” w ramach zadania:„ Budowa skateparku na „WŁÓKNIARZU” przy ul. 11-go Listopada - budżet obywatelski”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.