Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397136/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00485508/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Docelowa organizacja ruchu na obszarze zawartym pomiędzy ul. Cichą, a ul. Wojska Polskiego oraz teren od Rzeki Radunia oraz ul. Obrońców Wybrzeża i ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 20
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 58 775 99 69
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 58 682 34 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszcz-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Docelowa organizacja ruchu na obszarze zawartym pomiędzy ul. Cichą, a ul. Wojska Polskiego oraz teren od Rzeki Radunia oraz ul. Obrońców Wybrzeża i ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0af06662-39dc-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397136
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 258449,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia:
Docelowa organizacja ruchu na obszarze zawartym pomiędzy ul. Cichą (wraz z ul. Cyprysową), a ul. Wojska Polskiego oraz teren od Rzeki Radunia (ul. Sportowa/Wczasowa/Spacerowa) oraz ul. Obrońców Wybrzeża i ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu robót oraz wszelkich dostaw lub usług, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia i STWiORB dostarczonymi przez Zamawiającego, oraz zasadami aktualnej wiedzy technicznej, polegających na wykonaniu docelowej organizacji ruchu na obszarze zawartym pomiędzy ul. Cichą (wraz z ul. Cyprysową),
a ul. Wojska Polskiego oraz teren od Rzeki Radunia (ul. Sportowa/Wczasowa/ Spacerowa) oraz ul. Obrońców Wybrzeża i ul. Raciborskiego w Pruszczu Gdańskim, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (SWZ Tom II).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
45442180-2 - Powtórne malowanie
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277771,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420616,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277771,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wojciech Makarski i Magdalena Makarska - DRAGON S.C. Makarscy
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wojciech Makarski i Magdalena Makarska - DRAGON S.C. Makarscy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 60401091506
7.3.3) Ulica: Ostrowite 3
7.3.4) Miejscowość: Suchy Dąb
7.3.5) Kod pocztowy: 83-022
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277771,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2248G na odcinku Trutnowy - Wocławy"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla części obrębów powiatu Gdańskiego
- Dostawa i montaż zestawów panelowych oraz stanowisk demonstracyjnych do pracowni w ramach projektu pn.: "Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w powiecie gdańskim - etap II".
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów na prawo jazdy kat. B
- "Zakup busa 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami - uczestników ŚDS w ramach Projektu " Programu wyró wyrównywania różnic miedzy regionami III"
- "Zakup busa 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym jednej na wózku" w ramach Projekt Środowiskowe Centrum Wsparcia współfinansowanego z EFS +
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Traugutta w Mszczonowie
- OZNAKOWANIE POZIOME DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE DZIAŁANIA RDW W DRAWSKU POMORSKIM
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Smoły
- "Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na ul. Zwycięstwa w Koszalinie - od skrzyżowania z ul. Grodzką do skrzyżowania z ul. Połtawską"
- Przebudowa ulicy Przemysłowej w Kole
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.