eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockZakup sprzętu medycznego jednorazowego



Ogłoszenie z dnia 2025-09-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu medycznego jednorazowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610317845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narodowych Sił Zbrojnych 5

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wspritsplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wspritsplock.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu medycznego jednorazowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fefa8399-8050-4c29-912e-21355709eba9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00117720/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sukcesywny zakup sprzętu medycznego jednorazowego użytku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1181078

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1181078

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że przepisy ustawy Pzp nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt, zarówno z Zamawiającym, jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami niż opisany w niniejszym rozdziale. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej (dalej również Platforma), która znajduje się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock
(Profi nabywcy), pod nazwą postępowania: „Zakup sprzętu medycznego jednorazowego ”.
W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,
w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń, zawiadomień, dokumentów oraz przekazywania informacji odbywa się elektronicznie przy użyciu platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/ 1181078
formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie Zamawiającego w „Profilu nabywcy”, a dotyczącego danego postępowania. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
Wykonawca, jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów
i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/transakcja/ 1181078
przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z aktualnymi wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy
(Dz. U. z 2020r. poz. 2415).
W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy elektronicznej https://platformazakupowa.pl/pn/wspritsplock, Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej zamowienia@wspritsplock.pl
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, Zamawiający przekazuje przy pomocy środków komunikacji elektronicznej,
zgodnie z ich definicją ujętą w Ustawie, tj. środków komunikacji elektronicznej
w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r.poz. 1513) na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
a) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”,
b) łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s
c) platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana do minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje itp., o których mowa w niniejszej SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania
z Platformy, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa (tj. w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych –
(Dz. U. z 2017 r., poz. 2247), m.in.: doc, docx, txt, xls, xlsx, ppt, csv, pdf, jpg, gif, png, tif, dwg, zip, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119
z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wspritsplock.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZPiZI.261/07/D/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 808310,36 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu jednorazowego użytku

4.2.5.) Wartość części: 283130,97 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-17 do 2026-10-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla wszystkich części zamówienia:
Kryterium Znaczenie procentowe Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena oferty brutto w PLN (C) 80% 80 pkt.
Czas dostawy (CzD) 20% 20 pkt.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru: CLP= C + CzD
gdzie:
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C – liczba punktów przyznanych za kryterium Cena;
CzD – liczba punktów przyznanych za kryterium Czas dostawy;
8. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt. x .80%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas dostawy (CzD) – waga 20% - do przyznania liczby punktów Wykonawcy za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie następująca zasada:
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dostawę w terminie:
a) 1 dzień /roboczy/ otrzyma - 20 pkt.
b) 2 dni /robocze/ otrzyma – 10 pkt.
c) 3 dni /robocze/ otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w Formularzu ofertowym powinien dokonać odpowiedniego zapisu, w jakim czasie będzie dokonywał cząstkowych dostaw przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu, Zamawiający uzna,
że Wykonawca oferuje czas dostawy – 3 dni /robocze/ i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Przez „dzień roboczy” Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Ocena końcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 6 według wzoru:
Ocena końcowa = Cena + Czas dostawy
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. i w ten sposób zostanie przeliczona liczba punktów.
10. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów przy spełnieniu wszystkich innych warunków określonych w niniejszym postępowaniu.
13. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym
w SWZ.
14. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
15. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 14, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup elektrod EKG

4.2.5.) Wartość części: 31375 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-17 do 2026-10-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla wszystkich części zamówienia:
Kryterium Znaczenie procentowe Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena oferty brutto w PLN (C) 80% 80 pkt.
Czas dostawy (CzD) 20% 20 pkt.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru: CLP= C + CzD
gdzie:
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C – liczba punktów przyznanych za kryterium Cena;
CzD – liczba punktów przyznanych za kryterium Czas dostawy;
8. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt. x .80%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas dostawy (CzD) – waga 20% - do przyznania liczby punktów Wykonawcy za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie następująca zasada:
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dostawę w terminie:
a) 1 dzień /roboczy/ otrzyma - 20 pkt.
b) 2 dni /robocze/ otrzyma – 10 pkt.
c) 3 dni /robocze/ otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w Formularzu ofertowym powinien dokonać odpowiedniego zapisu, w jakim czasie będzie dokonywał cząstkowych dostaw przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu, Zamawiający uzna,
że Wykonawca oferuje czas dostawy – 3 dni /robocze/ i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Przez „dzień roboczy” Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Ocena końcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 6 według wzoru:
Ocena końcowa = Cena + Czas dostawy
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. i w ten sposób zostanie przeliczona liczba punktów.
10. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów przy spełnieniu wszystkich innych warunków określonych w niniejszym postępowaniu.
13. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym
w SWZ.
14. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
15. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 14, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup rękawic jednorazowych i chirurgicznych

4.2.5.) Wartość części: 47878,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-22 do 2026-10-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla wszystkich części zamówienia:
Kryterium Znaczenie procentowe Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena oferty brutto w PLN (C) 80% 80 pkt.
Czas dostawy (CzD) 20% 20 pkt.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru: CLP= C + CzD
gdzie:
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C – liczba punktów przyznanych za kryterium Cena;
CzD – liczba punktów przyznanych za kryterium Czas dostawy;
8. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt. x .80%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas dostawy (CzD) – waga 20% - do przyznania liczby punktów Wykonawcy za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie następująca zasada:
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dostawę w terminie:
a) 1 dzień /roboczy/ otrzyma - 20 pkt.
b) 2 dni /robocze/ otrzyma – 10 pkt.
c) 3 dni /robocze/ otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w Formularzu ofertowym powinien dokonać odpowiedniego zapisu, w jakim czasie będzie dokonywał cząstkowych dostaw przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu, Zamawiający uzna,
że Wykonawca oferuje czas dostawy – 3 dni /robocze/ i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Przez „dzień roboczy” Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Ocena końcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 6 według wzoru:
Ocena końcowa = Cena + Czas dostawy
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. i w ten sposób zostanie przeliczona liczba punktów.
10. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów przy spełnieniu wszystkich innych warunków określonych w niniejszym postępowaniu.
13. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym
w SWZ.
14. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
15. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 14, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu do defibrylatora marki ZOLL i respiratora marki ParaPac

4.2.5.) Wartość części: 77919,84 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-17 do 2026-10-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla wszystkich części zamówienia:
Kryterium Znaczenie procentowe Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena oferty brutto w PLN (C) 80% 80 pkt.
Czas dostawy (CzD) 20% 20 pkt.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru: CLP= C + CzD
gdzie:
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C – liczba punktów przyznanych za kryterium Cena;
CzD – liczba punktów przyznanych za kryterium Czas dostawy;
8. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt. x .80%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas dostawy (CzD) – waga 20% - do przyznania liczby punktów Wykonawcy za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie następująca zasada:
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dostawę w terminie:
a) 1 dzień /roboczy/ otrzyma - 20 pkt.
b) 2 dni /robocze/ otrzyma – 10 pkt.
c) 3 dni /robocze/ otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w Formularzu ofertowym powinien dokonać odpowiedniego zapisu, w jakim czasie będzie dokonywał cząstkowych dostaw przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu, Zamawiający uzna,
że Wykonawca oferuje czas dostawy – 3 dni /robocze/ i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Przez „dzień roboczy” Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Ocena końcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 6 według wzoru:
Ocena końcowa = Cena + Czas dostawy
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. i w ten sposób zostanie przeliczona liczba punktów.
10. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów przy spełnieniu wszystkich innych warunków określonych w niniejszym postępowaniu.
13. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym
w SWZ.
14. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
15. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 14, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu do defibrylatora marki LifePak i urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej marki Lukas

4.2.5.) Wartość części: 175528,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-21 do 2026-10-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla wszystkich części zamówienia:
Kryterium Znaczenie procentowe Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena oferty brutto w PLN (C) 80% 80 pkt.
Czas dostawy (CzD) 20% 20 pkt.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru: CLP= C + CzD
gdzie:
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C – liczba punktów przyznanych za kryterium Cena;
CzD – liczba punktów przyznanych za kryterium Czas dostawy;
8. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt. x .80%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas dostawy (CzD) – waga 20% - do przyznania liczby punktów Wykonawcy za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie następująca zasada:
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dostawę w terminie:
a) 1 dzień /roboczy/ otrzyma - 20 pkt.
b) 2 dni /robocze/ otrzyma – 10 pkt.
c) 3 dni /robocze/ otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w Formularzu ofertowym powinien dokonać odpowiedniego zapisu, w jakim czasie będzie dokonywał cząstkowych dostaw przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu, Zamawiający uzna,
że Wykonawca oferuje czas dostawy – 3 dni /robocze/ i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Przez „dzień roboczy” Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Ocena końcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 6 według wzoru:
Ocena końcowa = Cena + Czas dostawy
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. i w ten sposób zostanie przeliczona liczba punktów.
10. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów przy spełnieniu wszystkich innych warunków określonych w niniejszym postępowaniu.
13. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym
w SWZ.
14. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
15. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 14, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu do karetki neonatologicznej

4.2.5.) Wartość części: 124995,37 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-18 do 2026-10-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla wszystkich części zamówienia:
Kryterium Znaczenie procentowe Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena oferty brutto w PLN (C) 80% 80 pkt.
Czas dostawy (CzD) 20% 20 pkt.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru: CLP= C + CzD
gdzie:
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C – liczba punktów przyznanych za kryterium Cena;
CzD – liczba punktów przyznanych za kryterium Czas dostawy;
8. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt. x .80%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas dostawy (CzD) – waga 20% - do przyznania liczby punktów Wykonawcy za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie następująca zasada:
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dostawę w terminie:
a) 1 dzień /roboczy/ otrzyma - 20 pkt.
b) 2 dni /robocze/ otrzyma – 10 pkt.
c) 3 dni /robocze/ otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w Formularzu ofertowym powinien dokonać odpowiedniego zapisu, w jakim czasie będzie dokonywał cząstkowych dostaw przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu, Zamawiający uzna,
że Wykonawca oferuje czas dostawy – 3 dni /robocze/ i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Przez „dzień roboczy” Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Ocena końcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 6 według wzoru:
Ocena końcowa = Cena + Czas dostawy
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. i w ten sposób zostanie przeliczona liczba punktów.
10. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów przy spełnieniu wszystkich innych warunków określonych w niniejszym postępowaniu.
13. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym
w SWZ.
14. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
15. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 14, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup łyżek do laryngoskopów

4.2.5.) Wartość części: 3509,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-17 do 2026-10-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla wszystkich części zamówienia:
Kryterium Znaczenie procentowe Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena oferty brutto w PLN (C) 80% 80 pkt.
Czas dostawy (CzD) 20% 20 pkt.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru: CLP= C + CzD
gdzie:
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C – liczba punktów przyznanych za kryterium Cena;
CzD – liczba punktów przyznanych za kryterium Czas dostawy;
8. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt. x .80%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas dostawy (CzD) – waga 20% - do przyznania liczby punktów Wykonawcy za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie następująca zasada:
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dostawę w terminie:
a) 1 dzień /roboczy/ otrzyma - 20 pkt.
b) 2 dni /robocze/ otrzyma – 10 pkt.
c) 3 dni /robocze/ otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w Formularzu ofertowym powinien dokonać odpowiedniego zapisu, w jakim czasie będzie dokonywał cząstkowych dostaw przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu, Zamawiający uzna,
że Wykonawca oferuje czas dostawy – 3 dni /robocze/ i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Przez „dzień roboczy” Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Ocena końcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 6 według wzoru:
Ocena końcowa = Cena + Czas dostawy
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. i w ten sposób zostanie przeliczona liczba punktów.
10. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów przy spełnieniu wszystkich innych warunków określonych w niniejszym postępowaniu.
13. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym
w SWZ.
14. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
15. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 14, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup pasków do glukometrów

4.2.5.) Wartość części: 9870,04 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-17 do 2026-10-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla wszystkich części zamówienia:
Kryterium Znaczenie procentowe Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena oferty brutto w PLN (C) 80% 80 pkt.
Czas dostawy (CzD) 20% 20 pkt.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru: CLP= C + CzD
gdzie:
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C – liczba punktów przyznanych za kryterium Cena;
CzD – liczba punktów przyznanych za kryterium Czas dostawy;
8. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt. x .80%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas dostawy (CzD) – waga 20% - do przyznania liczby punktów Wykonawcy za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie następująca zasada:
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dostawę w terminie:
a) 1 dzień /roboczy/ otrzyma - 20 pkt.
b) 2 dni /robocze/ otrzyma – 10 pkt.
c) 3 dni /robocze/ otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w Formularzu ofertowym powinien dokonać odpowiedniego zapisu, w jakim czasie będzie dokonywał cząstkowych dostaw przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu, Zamawiający uzna,
że Wykonawca oferuje czas dostawy – 3 dni /robocze/ i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Przez „dzień roboczy” Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Ocena końcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 6 według wzoru:
Ocena końcowa = Cena + Czas dostawy
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. i w ten sposób zostanie przeliczona liczba punktów.
10. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów przy spełnieniu wszystkich innych warunków określonych w niniejszym postępowaniu.
13. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym
w SWZ.
14. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
15. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 14, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup środków ochrony indywidualnej

4.2.5.) Wartość części: 54103,19 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-17 do 2026-10-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert dla wszystkich części zamówienia:
Kryterium Znaczenie procentowe Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena oferty brutto w PLN (C) 80% 80 pkt.
Czas dostawy (CzD) 20% 20 pkt.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą ze wzoru: CLP= C + CzD
gdzie:
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie;
C – liczba punktów przyznanych za kryterium Cena;
CzD – liczba punktów przyznanych za kryterium Czas dostawy;
8. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt. x .80%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Czas dostawy (CzD) – waga 20% - do przyznania liczby punktów Wykonawcy za przedmiotowe kryterium wykorzystana zostanie następująca zasada:
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dostawę w terminie:
a) 1 dzień /roboczy/ otrzyma - 20 pkt.
b) 2 dni /robocze/ otrzyma – 10 pkt.
c) 3 dni /robocze/ otrzyma – 0 pkt.
Wykonawca w Formularzu ofertowym powinien dokonać odpowiedniego zapisu, w jakim czasie będzie dokonywał cząstkowych dostaw przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie dokona odpowiedniego zapisu, Zamawiający uzna,
że Wykonawca oferuje czas dostawy – 3 dni /robocze/ i przyzna danemu Wykonawcy 0 pkt. w tym kryterium.
Przez „dzień roboczy” Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
9. Ocena końcowa oferty jest to suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria wymienione w ust. 6 według wzoru:
Ocena końcowa = Cena + Czas dostawy
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. i w ten sposób zostanie przeliczona liczba punktów.
10. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów przy spełnieniu wszystkich innych warunków określonych w niniejszym postępowaniu.
13. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym
w SWZ.
14. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
15. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 14, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia (w formularzu oferty),
że Wykonawca posiada zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie, że zaoferowane wyroby medyczne spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych
(Dz. U. z 2024r. poz. 1620) oraz aktami wykonawczymi do niej i rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych.
Oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają Certyfikat CE i deklaracje zgodności.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, łącząc się
w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, zgodnie z art. 445 ustawy Pzp.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ.
5. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia,
2) określenie szczegółowego zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany mogą być dokonane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy 2. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 455 ustawy Pzp).w art. 436 pkt 4 b)ustawy Pzp,, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu przez Wykonawcę, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia oraz wykazania wysokości tych dodatkowych kosztów.4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach:1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych 2) przedłużenia terminu obowiązywania umowy 3) Na podstawie art. 439 ust. 1 ustawy Pzp , gdy średnia wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszonych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za dwa ostatnie kwartały poprzedzające wniosek o waloryzację wzrośnie/spadnie o co najmniej 5% w stosunku do wskaźnika GUS: a) ogłoszonego za kwartał , w którym zawarto Umowę, a jeżeli zawarcie Umowy nastąpiło po 180 dniach od upływu terminu składania ofert, w stosunku do wskaźnika GUS ogłoszonego za kwartał składania ofert – w przypadku pierwszej waloryzacji,
zastosowanego do ostatniej waloryzacji – w przypadku kolejnych waloryzacji.
b) Waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest nie częściej niż raz na 6 miesięcy. Pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. Waloryzacja nie dotyczy przedmiotu zamówienia wykonanego przed datą złożenia wniosku.
c) Waloryzacja będzie polegała na wzroście/obniżeniu wynagrodzenia za przedmiot zamówienia wykonany po dniu złożenia wniosku, o wartość uwzględniającą różnicę między wskaźnikiem GUS ogłoszonym za kwartał kalendarzowy, w którym zawarto Umowę lub odpowiednio za kwartał kalendarzowy składania ofert lub za kwartał kalendarzowy, w którym dokonano ostatniej waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy a średnią wskaźników GUS za dwa ostatnie kwartały kalendarzowe poprzedzające wniosek o waloryzację, z zastrzeżeniem ust. g).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1181078

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-03 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.