eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzchówBudowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych



Ogłoszenie z dnia 2024-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Czchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-860

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.gmina@czchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f430805e-1ccc-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f430805e-1ccc-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005393/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345936

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.3. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych" realizowanej w trybie „zaprojektuj i wybuduj” oraz stanowi podstawę zamówienia w trybie przetargu publicznego w oparciu o Ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj.Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) na realizację zadania obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, jak również wszelkie prace budowlano – montażowe dotyczące robót opisanych w niniejszym opracowaniu. Spodziewane prace budowlano-montażowe nie będą stanowiły zagrożenia dla ochrony środowiska i nie będą przedsięwzięciem mającym szkodliwy wpływ na środowisko naturalne. PFU jest stosowany jako dokument przetargowy. Oferta dostarczona przez Wykonawcę powinna obejmować całość dostaw i usług koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia aż do momentu przekazania Zamawiającemu. Oferta powinna być zgodna z niniejszą specyfikacją. Wykonawca, w swoim zakresie, ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania.
3.4. Zadanie polega na: opracowanie dokumentacji projektowej oraz dostawę, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną o rozmiarze wskazanym w projekcie wykonawczym na potrzeby własne dziesięciu obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Czchów wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń na budowę/braku sprzeciwu do realizacji robót budowlanych.
Obiekty objęte przedmiotem zamówienia:
1. Hala Sportowa w Czchowie
ul. Sądecka 185, 32-860 Czchów
dz. nr 1026/15, obręb 0001 Czchów
2. Zespół Szkół i Przedszkola im. ks. prof. Józefa Tischnera w Domosławicach
Domosławice 24, 32-860 Czchów
dz. nr 211/6, obręb 0010 Domosławice
3. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Jurkowie
Jurków 150, 32-860 Czchów
dz. nr 352, obręb 0004 Jurków
4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Czchowie
ul. Szkolna 2, 32-860 Czchów
dz. nr 591/2, 591/3, obręb 0001 Czchów
5. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Tymowej
Tymowa 376, 32-863 Tymowa dz. nr 938/3, 413/6, 413/8, obręb 0007 Tymowa
6. Zespół Szkoły i Przedszkola w Złotej
Złota 50, 32-859 Złota
dz. nr 743, obręb 0009 Złota
7. Urząd Miejski w Czchowie
ul. Rynek 12, 32-860 Czchów
dz. nr 520, obręb 0001 Czchów
8. Oczyszczalnia Ścieków w Jurkowie
Jurków, dz. nr 701/2 obręb 0004 Jurków
9. Ujęcie Wody w Czchowie
Czchów, dz. nr 722/3, obręb 0001 Czchów
10. Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Czchowie
ul. Sądecka 183, 32-860 Czchów
dz. nr 1221, obręb 0001 Czchów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 1 do SWZ – PFU (tj. w programie funkcjonalno-użytkowym i załącznikach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1720647,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3401537,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2147837,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP SP. z o.o. Sp.K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.4) Miejscowość: Kudrowice 12

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2147837,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.