Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00407868/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
III Postępowanie
"Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdit-koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97b8bbc7-85b6-4616-8b0c-21af8f742f201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
III Postępowanie"Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b8bbc7-85b6-4616-8b0c-21af8f742f20
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006972/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 III Postępowanie - Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407868
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.25.2024.DSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406259,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na ternie Koszalina oraz wykonanie 4 szt. tablic o wymiarach min. 84 x 60 cm i 44 szt. tabliczek znamionowych o wymiarach min. 10 x 8 cm zawierających informację o fakcie dofinansowania projektu przez Województwo Zachodniopomorskie w ramach zadania pn. „Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina”.
1) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Kretomino – 10 sztuk:
- ul. Firletki - 3 sztuki,
- ul. Agrestowa – 1 sztuka,
- ul. Kaszmirowa – 2 sztuki,
- ul. Szałwiowa – 3 sztuki,
- ul. Rolna – 1 sztuka.
2) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Lubiatowo – 9 sztuk:
- ul. Strusia - 1 sztuka,
- ul. Ptasia – 1 sztuka,
- ul. Jastrzębia – 3 sztuki,
- ul. Światowida – 1 sztuka,
- ul. Mirtowa – 3 sztuki.
3) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Raduszka – 13 sztuk:
- ul. Pszeniczna - 3 sztuki,
- ul. Irysów – 1 sztuka,
- ul. Fiołków – 1 sztuka,
- ul. Bratków – 1 sztuka,
- ul. Łubinów – 1 sztuka,
- ul. Kocanek – 1 sztuka,
- ul. Złotych Kłosów – 2 sztuki,
- ul. Róż – 2 sztuki,
- ul. Puszczykowa 1 sztuka.
4) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Unii Europejskiej – 12 sztuk:
- ul. Austriacka - 2 sztuki,
- ul. Duńska – 1 sztuka,
- ul. Holenderska – 3 sztuki,
- ul. Maltańska – 6 sztuk.
Lampy hybrydowe należy zlokalizować zgodnie z zawartymi mapami geodezyjnymi z rozmieszczeniem infrastruktury technicznej podziemnej.
Lampy hybrydowe na Osiedlu Kretomino: ul. Firletki, ul. Agrestowa, ul. Kaszmirowa, ul. Szałwiowa, ul. Rolna, Osiedle Raduszka: ul. Pszeniczna, ul. Irysów, ul. Fiołków, ul. Bratków, ul. Łubinów, ul. Kocanek, ul. Złotych Kłosów, ul. Róż, ul. Puszczykowa, Osiedle Lubiatowo: ul. Strusia, ul. Ptasia, ul. Jastrzębia, ul. Światowida, ul. Mirtowa oraz Osiedlu Unii Europejskiej: ul. Austriacka, ul. Duńska, ul. Holenderska, ul. Maltańska.
Montaż czterdziestu czterech sztuk lamp hybrydowych zgodnie z powyższą lokalizacją.
Na w/w zadaniach należy dobrać; słupy wraz fundamentem prefabrykowanym, panele bifacial, turbiny, oprawy oświetleniowe, moduły sterujące, których parametry techniczne nie mogą odbiegać od sprawdzonych i już przetestowanych lamp hybrydowych.
Zakres dostawy i montażu obejmuje:
- roboty ziemne;
- roboty odtworzenia nawierzchni gruntowych.
2. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.
3. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe:
- w stosunku do wszystkich wskazanych materiałów budowlanych w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) w ilości 12 sztuk – karty katalogowe dla wszystkich zastosowanych materiałów wraz z certyfikatami, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną wg standardów jakości i właściwości zastosowanych materiałów
- rysunek konstrukcyjny montażu kompletu zestawu na słupie stalowym ocynkowanym ze wzmocnieniem bocznym motylkowym przy podstawie słupa,
- rysunek konstrukcyjny wg normy PN EN 1090 lub równoważna.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 493000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 493000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLAR ONE Robert Stach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320513648
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 125 odc. Moryń - Bielin - Wierzchlas
- MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH STRZEŻENICE I DOBIESŁAWIEC NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
- Przebudowa DW 106 odc. Warnice - Barnim
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- "Dostawa nowego nadwozia piaskarko - solarki wyposażonej w instalację zwilżania soli".
- Wykonanie robót budowlanych i utrzymaniowych na obiekcie mostowym w m. Wojtaszyce w ciągu DW 146
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja szatni sportowej w miejscowości Jerzmanowa
- Zakup i montaż lamp LED na terenie Gminy Raciąż.
- Kompleksowa modernizacja oświetlenia w Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - etap II.
- Remont elewacji, odwodnienie liniowe, remont koryta przy atrium oraz remont wybranych pomieszczeń budynku (...) zlokalizowanego przy ul. Balickiej 253c w Krakowie - 3 zadania
- Przebudowa Istniejącej drogi wojewódzkiej nr DW-429 w zakresie energooszczędnego oświetlenia 6 przejść dla pieszych
- Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia drogowego w Gminie Łochów
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.