Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO „POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 385 PRZY UL. KLIMATYCZNEJ 1”
W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wesoła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Praskiego Pułku Nr 33
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-075
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.8.) Numer faksu: wesola.poczta@um.warszawa.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wesola.poczta@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wesola.um.warszawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO „POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 385 PRZY UL. KLIMATYCZNEJ 1”
W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f650a64b-cf16-4844-b14c-f8b633f0bc8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015487/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 385 przy ul. Klimatycznej 1
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 385 przy ul. Klimatycznej 1
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 40/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 9386798,78 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podstawowej
Nr 385 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. Klimatycznej 1 w dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy, na terenie dz. ew. 577/4, obręb 8-07-16 w oparciu o Projekt techniczny Termomodernizacji Budynku Szkoły Podstawowej nr 385 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego przy ul. Klimatycznej 1 w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy, w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, na realizację przedsięwzięcia „Poprawa efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 385 przy ul. Klimatycznej 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę remontowo-budowlaną związaną z termomodernizacją budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,- zł brutto każda - z podaniem wartości, daty wykonania i odbiorów - z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia publicznego, a także wykonywały czynności wyznaczone przez zamawiającego, wraz
z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w zakresie (minimum po jednej osobie):
– kierownicy robót (min. po jednej osobie) posiadają odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.)
i posiadają minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót - w specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dowód wpłaty wadiumSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Kwota i termin wniesienia wadium1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 140 000,- zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy zł)
2) Termin wniesienia wadium upływa dnia 14 października 2025 roku o godz. 10:00
3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 12 listopada 2025 roku.
2. Forma i miejsce wniesienia wadium
1) Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Numer rachunku zamawiającego: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129
O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.
3) Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami art. 98 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień umownych.Zamawiający, poza możliwością zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru, które opisane są w par. 11 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-14 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 570/NZ/2025 - Remont instalacji odwodniającej w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Dostawa, wniesienie i instalacja oraz uruchomienie, sprawdzenie poprawności funkcjonowania i wzorcowanie fabrycznie nowej komory klimatycznej w budynku laboratoryjnym CIOP-PIB w Łodzi
- Wsparcie Zamawiającego w organizacji i przeprowadzeniu szkoleń on-line dla pracowniczek i pracowników podmiotów leczniczych w zakresie sztucznej inteligencji (AI).
- Sukcesywne dostawy mebli w zakresie stołów konferencyjnych i łączników
- Naprawa instalacji wodociągowej zasilającej w wodę Ośrodek Moczydło przy ul. Górczewskiej 69/73 w Warszawie
- Dostawa mebli do dwóch budynków administracyjno-muzealnych na terenie parku w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacji istniejącego kompleksu "Orlik 2012" w Radomicach
- Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w budynku mieszkalno-usługowym w miejscowości Nosarzewo Borowe nr 7 działka ewidencyjna nr 312
- ZP.100.2025. Zaprojektowanie i wykonanie remontu ciągu pieszo-jezdnego, placów wielofunkcyjnych wraz z dojściem do budynków KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109
- "Remont przystani rzecznej w Nietkowie"
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Chełmno Wieś
- Prace konserwatorskie i restauratorskie przy Zabytku (remont zewnętrznego balkonu oraz okładzin schodów - etap I) - 2 edycja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.